Koska paska-kuulaa pitää taas hakea tunturista pois?
Sallivaara
13
457
Vastaukset
- Anonyymi
Na ku saattaapi ensin lumet.
- Anonyymi
Joko hono on piirillä???
- Anonyymi
Ei tietoa
- Anonyymi
Taitaa olla,hiljaista ollut,olikin kyllä sen tarpeessa!
- Anonyymi
Sain BANNIA niin pystyn todistamaan, että SUOMI24 osaa myös hoitaa ANONYYMIT kuriin ja EI SIIHEN POLIISIA EIKÄ KÄRÄJIÄ TARVITA!
Meni kyllä PITKÄÄN, että JOKU TUON ÄLYSI että mitä pitää tehdä!
Kävin tuolla muualla SOMETTAMASSA, mutta LOPPU AKKU IPHONESTA ja ULEFONELLA PYHKÄSIN TÄNNE!
TULIKO IKÄVÄ? VAI ISKIKÖ HUOLI, ETTÄ TULEE KUOLEMA TAAS TÄLLE PALSTALLE? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain BANNIA niin pystyn todistamaan, että SUOMI24 osaa myös hoitaa ANONYYMIT kuriin ja EI SIIHEN POLIISIA EIKÄ KÄRÄJIÄ TARVITA!
Meni kyllä PITKÄÄN, että JOKU TUON ÄLYSI että mitä pitää tehdä!
Kävin tuolla muualla SOMETTAMASSA, mutta LOPPU AKKU IPHONESTA ja ULEFONELLA PYHKÄSIN TÄNNE!
TULIKO IKÄVÄ? VAI ISKIKÖ HUOLI, ETTÄ TULEE KUOLEMA TAAS TÄLLE PALSTALLE?Et sinä anonyymi ole ,:IP osoite näyttää just missä olet
- Anonyymi
Toiv saanut tarvitsemansa avun ja heräisi nuista harhoista.
- Anonyymi
Missä on hyvät poromiehet nykyisin.
- Anonyymi
Onko tämä paska-kuula joku marja?
- Anonyymi
Olisiko karpalo?
- Anonyymi
Sanokaa kuka on hän. Onko jokku satuolento. Staalo kenties.
- Anonyymi
Onko jussan poika.
- Anonyymi
N
A tämä on kyllä poliisiasia. Holmes .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?46631Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t228543- 51529
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502