Miksei noita näytä saavan erillisenä ainakaan järkevään hintaan Suomesta? Naurettavaa maksaa 50+ euroa jostain yhdestä hammasrattaasta mitä näyttää maksavan tai halvimmillaankin jotain pari kymppiä. Kokonaisen kampisetinkin saa samaan hintaan rattaineen kampineen mutta hullulta tuntuu heittää vanhoja kampia pois kun ei ne miksimään ole menneet.
Uudet etuhammasrattaat
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ja kun et kumminkaan osaa panna sitä, eikä ole ulosvetäjääkään, niin joudut viemään sen polkuoyöräkorjaamoon. Se vasta maksaakin.
- Anonyymi
Kaikki maksaa tässä elämässä aina jotakin. Jos osaa itse tehdä, niin maksaa vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maksaa tässä elämässä aina jotakin. Jos osaa itse tehdä, niin maksaa vähemmän.
Tuskin asia monenkaan kohdalla on osaamisen puutteesta vaan sopivien työkalujen puutteesta. Nykyinen poljinkeskiömallien lukuisuus vain pahentaa ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin asia monenkaan kohdalla on osaamisen puutteesta vaan sopivien työkalujen puutteesta. Nykyinen poljinkeskiömallien lukuisuus vain pahentaa ongelmaa.
Puute kuin puute. Aina maksaa jotakin, joko enemmän tai vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671