Tämä tapahtui koska luin HS:n tiedeosaston artikkelin jonka jaan nyt teillekin:
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010763754.html
Nyt uskon avaruuteen ja kaikkiin sen sisältämiin ihmeisiin.
Olin ennen flättäri mutta tänä aamuna koin herätyksen...!
11
342
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että kehitystä tapahtuu.
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi suunnattomasti onko oikeasti olemassa flättäreitä vai ovatko he vaan trolleja.
- Anonyymi
Toki niitä on olemassa. Joillakin ei älykkyys riitä peruskoulun läpäisemiseen, niin heistä tulee kaiken maailman salaliittoteoreetikkoja.
Jos mietit keskiverto ihmisen älykkyyttä, niin se ei aina ihan vakuuta. Sitten kun miettii tuosta sen alimman 1%, niin siellä on todellakin ihmeellinen maailmankuva. Kyllä "oikeita" flättäreitä on, koska ne fiksummat flättärihuijarit ovat huomanneet markkinaraon, missä flättäreille suolletaan mainosrahoitteisia YouTube-videoita, kalliita kirjoja, karttoja, pinssejä, "muistoesineitä", mitä vaan fanikamaa, mistä saa hyvät tuotot.
Eihän trolli tietenkään tuollaista sälää ostaisi tai tilaisi.En kuomaseni toki väittänytkään, etteivätkö trolli valehtelisi flättärisälää ostaneensa. Sehän kuuluu siihen ärsyttämisen ideologiaan! :D
kollimaattori kirjoitti:
En kuomaseni toki väittänytkään, etteivätkö trolli valehtelisi flättärisälää ostaneensa. Sehän kuuluu siihen ärsyttämisen ideologiaan! :D
Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi niin aion siirtää flättärikelloni frisbee- kassiini jos tuo sinne mahtuu.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi niin aion siirtää flättärikelloni frisbee- kassiini jos tuo sinne mahtuu.
"Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi "
Hienoa!
Varsinkin jos olet tosissasi. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi niin aion siirtää flättärikelloni frisbee- kassiini jos tuo sinne mahtuu.
Hyvä jos tajuat tuon rihkaman oston mokan ennenkuin TFE tuhoaa viimeisetkin rippeet tuosta kartasta.
- Anonyymi
Ennen nasu oli vain narsistinen ja huomioinhakuinen sekopää, mutta nyt on jo blondi nainenkin.
- Anonyymi
Tuo Hesarin artikkeli alitti riman mielestäni monella tapaa eikä varmasti vakuuta yhtään ketään.
En ihmettele yhtään jos tuo Viktor sitä parodioi.
Mikä ettei artikkelin havainnot saattavat olla tottakin. Itse kuitenkin uskon kyseisten tähtien kieppuvan litteänmaan yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
