Päästä työntämään jäykkä kyrpäni naisen liukkaaseen kuumaan pilluun.
Tai kuumien ,raskaiden tissien väliin.
Nyt se seisoo ja värähtelee,näen sen eteusen suuresta peilistä ,seison alastomana kuin vanha kreikkalainen fallospatsas.
On se vaan upea kyrpä , vieläkin ,kova ja kuuma.Se tuntuu raskaalta kun hypytön sitä
kämmenellä.
Kaluni kokenut monta kuumaa pillua,suuta ja kättäkin.
Mutta nyt olen yksin,vain minä ja kyrpäni.
Täältä tuskin löytyy naista joka haluaa antautua vanhalle miehelle,työntää paljasta persettä naitavaksi ja voihkia - " nussi mua, nussi!!.
Kyrpä alkaa hitaasti vajota alemmaksi, kutistua turhaan odotukseen kyllästyneenä ,kunnes se on
säälittävännäköinen pippeli.
Pallit sen alapuolella ovat nekin rutistuneet pieniksi lùmuiksi.
Paras mennä pukemaan ja lähteä lenkille,ehkä siellä voi nähdä niitä naisiakin...
Seisokin nousu ja lasku eli yksinäisen miehen aamu
9
282
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko tuota enää runollisemmin ilmaista?
Supliikkimies kun näytät olevan niin eiköhän se kullisikin vielä pääse herkkuvakoa kyntämään.- Anonyymi
Tyynyjen väliin joutuu nussimaan.
- Anonyymi
Et pilkkua osaa käyttää oikein, aina väärässä paikassa.
- Anonyymi
Kertoo itse pilkun nussija. Etkä muusta tiedäkkään.
- Anonyymi
Tulee mieleen vanha väkäleuka äidinkielen opettaja näistä kommenteista piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen vanha väkäleuka äidinkielen opettaja näistä kommenteista piste
Et osaa sääntöjä!
Tai kuumien ,raskaiden tissien väliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa sääntöjä!
Tai kuumien ,raskaiden tissien väliin.Hepilkkuhepilkkuhepilkkuheheepistepistepiste
- Anonyymi
Kyylä on hereilläpiste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyylä on hereilläpiste
Olisit vaan nukkunut kun pyhäpäiväkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126