EnsiTreffit tulossa

Anonyymi-ap

Miten pukeutumalla voisi salata 25 liikakiloa?

55

427

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankkimalla synnytysmekko tai jokin odotus ajan paituli

    • Mitä sä piiloittelemaan. Jos hän .. treffikumppanisi ei tykkää sinusta sellaisena kuin olet, nii onks järkee piilotella. Ja se piilottelu kostautuu jos vaikka tykkäättekin. Sinuna tekisin just päin vastoin. Menisin omana itsenäni.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta itse heitin vitsillä synnytysmekon mutta oikeasti menee omana itsenään


    • Miksi sinun pitää piilotella niitä🤔

      • Anonyymi

        Voiko niitä piilotella tähän sopii laulu mikä puserossa pullottaa mutta ihanaa siellä pullottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko niitä piilotella tähän sopii laulu mikä puserossa pullottaa mutta ihanaa siellä pullottaa

        Eli sithän se pullotus voi olla ihan hyvästä jos tykkää…


      • buddy-love

        (missä olet piilotellut, sillä sinua ei ole näkynyt aikoihin täällä?)


      • buddy-love kirjoitti:

        (missä olet piilotellut, sillä sinua ei ole näkynyt aikoihin täällä?)

        On ollut vähän hiljaisempi palstakausi 😎 Eiköhän se taas tästä aktivoidu kun ulkoilu ilmatkin on ohi😜


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        On ollut vähän hiljaisempi palstakausi 😎 Eiköhän se taas tästä aktivoidu kun ulkoilu ilmatkin on ohi😜

        Nythän on ihan paras ulkoiluima, sillä ei ol kuuma eikä ole hyttysiäkään ;)

        (Täällä on ollut melko hiljaista, enkä itsekään ole kuin lähinnä seurannut tilanteen kehittymättömyyttä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Nythän on ihan paras ulkoiluima, sillä ei ol kuuma eikä ole hyttysiäkään ;)

        (Täällä on ollut melko hiljaista, enkä itsekään ole kuin lähinnä seurannut tilanteen kehittymättömyyttä)

        No kuiva ilma ja auringonpaiste on viime päivinä piristänyt. Saapuva pimeys taas tekee sen, että on parempi olla sisätiloissa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No kuiva ilma ja auringonpaiste on viime päivinä piristänyt. Saapuva pimeys taas tekee sen, että on parempi olla sisätiloissa.

        Pimeys on kyllä kohtuullinen syy, mutta aurinko laskee onneksi vasta kuuden maissa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Pimeys on kyllä kohtuullinen syy, mutta aurinko laskee onneksi vasta kuuden maissa.

        Niin nyt mutta kun kelloja siirrellään niin..😬 Ootko pysynyt terveenä? Hitto muhun iski joku syysflunssa.. nokka vuotaa välillä kuin seula🙈


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin nyt mutta kun kelloja siirrellään niin..😬 Ootko pysynyt terveenä? Hitto muhun iski joku syysflunssa.. nokka vuotaa välillä kuin seula🙈

        Nyt on kolmea tautia liikkeellä ja olen nähnyt viime päivinä paljon ihmisiä, joten saattaa olla itsellenikin jokin tulossa.

        Jos omasi on vasta alussa, siin syö sinkkiasetaattia, sillä se nopeuttaa paranemista:

        https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/Laakekaappi/Flunssan-hoito/Sinkkiasetaatti?srsltid=AfmBOooKy8lvhsavQuKmccv1VU-dhh3DfvQG3V5k5fhNg93HIsO3yP-c


        (kellojen siirtely on idioottimaista)


      • buddy-love kirjoitti:

        Nyt on kolmea tautia liikkeellä ja olen nähnyt viime päivinä paljon ihmisiä, joten saattaa olla itsellenikin jokin tulossa.

        Jos omasi on vasta alussa, siin syö sinkkiasetaattia, sillä se nopeuttaa paranemista:

        https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/Laakekaappi/Flunssan-hoito/Sinkkiasetaatti?srsltid=AfmBOooKy8lvhsavQuKmccv1VU-dhh3DfvQG3V5k5fhNg93HIsO3yP-c


        (kellojen siirtely on idioottimaista)

        Kiitos vinkistä 🙂 lapsi on tällä viikolla yskinyt ja tullut yöllä nukkumaan viereen.. itse nukuin myös vähän huonosti ja olin aika poikki kohti loppuviikkoa, nyt vielä tämä flunssa tähän päälle niin vähän väsyttää..😴

        Juu en ymmärrä itsekään miksi niitä pitää venkslata edestakas..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        On ollut vähän hiljaisempi palstakausi 😎 Eiköhän se taas tästä aktivoidu kun ulkoilu ilmatkin on ohi😜

        Sivusta, miksi et voi sanoa suoraan, että sulla oli kesä- Esa, joka vei sinun ajan palstalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, miksi et voi sanoa suoraan, että sulla oli kesä- Esa, joka vei sinun ajan palstalta?

        No, sehän olis ihan ihan höpöä jos niin sanoisin. Mulla on tällä hetkellä jotain paljon parempaa elämässä. Eli omanlainen rauha.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse peitellä mitenkään

    • Anonyymi

      Miksi piilottaisit kilosi?

    • Anonyymi

      Tarpeeksi iso takki salaa vaikka 100kg

    • Anonyymi

      Pistä jotakin isoa.

      • Anonyymi

        Olipa hauska kuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hauska kuva.

        Harmillisesti on vaikea löytää riittävän pitkälahkeisia housuja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Harmillisesti on vaikea löytää riittävän pitkälahkeisia housuja.

        Mutta siksihän sinne treffeille mennään. Ehkä potentiaalinen kumppani on käsityötaitoinen ja havaitessaan ilmeisen puutteen asustuksessa, haluaa jalosti auttaa ratkaisemaan kiusallisen shortsitilanteen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta siksihän sinne treffeille mennään. Ehkä potentiaalinen kumppani on käsityötaitoinen ja havaitessaan ilmeisen puutteen asustuksessa, haluaa jalosti auttaa ratkaisemaan kiusallisen shortsitilanteen.

        Mutta jospa se kauhistuu noita alumiinikoipia ja pakenee sanaakaan sanomatta paikalta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta jospa se kauhistuu noita alumiinikoipia ja pakenee sanaakaan sanomatta paikalta.

        No pitäisi ehkä pelata etupeltoon ja tuoda treffikutsussa/tinderissä/tms. esille, että etsii ihmistä joka pitää tankotanssista, sukupuoleen katsomatta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No pitäisi ehkä pelata etupeltoon ja tuoda treffikutsussa/tinderissä/tms. esille, että etsii ihmistä joka pitää tankotanssista, sukupuoleen katsomatta 😁

        Ja sitten paikalle ryntää lauma lukihäiriöisiä tangoon hurahtaneita.
        (kaikki vaarat pitää tunnistaa jo ennakolta)


      • buddy-love kirjoitti:

        Ja sitten paikalle ryntää lauma lukihäiriöisiä tangoon hurahtaneita.
        (kaikki vaarat pitää tunnistaa jo ennakolta)

        Mutta toisinaan elämässä pitää ottaa riskejä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta toisinaan elämässä pitää ottaa riskejä 😁

        Kun itse otan riskejä, niin niihin useimmiten liittyy korkeita jännitteitä, tai pieni räjähdysvaara.
        (kaikki sormeni ovat silti toistaiseksi tallessa)

        (mutta ottavatkohan ihmiset oikeasti riskejä treffi-ilmoituksissaan)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kun itse otan riskejä, niin niihin useimmiten liittyy korkeita jännitteitä, tai pieni räjähdysvaara.
        (kaikki sormeni ovat silti toistaiseksi tallessa)

        (mutta ottavatkohan ihmiset oikeasti riskejä treffi-ilmoituksissaan)

        No voi sitä treffeilläkin olla jännitteet korkealla, vaikkaki hiukan eri tavoin kun mihin viittasit 😁

        Joten luulisin, kun ei ole mitään kokemusta moisista ilmoituksista, että ihmiset pääosin nimenomaan eivät ota treffi-ilmoissa riskejä, vaan koittavat pelata varman päälle. Ja tietty vähän kuorruttaa glitterillä omaa itseään, ei se väärin ole vähän kiillottaa ruosteista fasadia huutokauppoihin.


      • randombypasser kirjoitti:

        No voi sitä treffeilläkin olla jännitteet korkealla, vaikkaki hiukan eri tavoin kun mihin viittasit 😁

        Joten luulisin, kun ei ole mitään kokemusta moisista ilmoituksista, että ihmiset pääosin nimenomaan eivät ota treffi-ilmoissa riskejä, vaan koittavat pelata varman päälle. Ja tietty vähän kuorruttaa glitterillä omaa itseään, ei se väärin ole vähän kiillottaa ruosteista fasadia huutokauppoihin.

        Pitäisi kehittää treffiylijännitesuojapiiri.

        Olisikohan markkinoila kysyntää palvelulle, joka kehittää sulavaa omakehuisuutta noihin ilmoituksiin, vai hoituuko ongelma jo nyt tekoälyn avulla.


      • buddy-love kirjoitti:

        Pitäisi kehittää treffiylijännitesuojapiiri.

        Olisikohan markkinoila kysyntää palvelulle, joka kehittää sulavaa omakehuisuutta noihin ilmoituksiin, vai hoituuko ongelma jo nyt tekoälyn avulla.

        Treffiylijännitesuojapiiri (kiasus mikä yhdyssana...) voisi olla erittäin myyvä tuote sekin, saattaisi moni välttyä hölmöiltä suhteilta, vaikka kuinka haaroissa kipinöisikin.

        No en kyllä tiedä onko tekoälystä vielä siihen, sen verran älytön se tekoäly on. Vaatii useamman iteraation, että sieltä saa oikeasti kunnollista tavaraa ulos, niin ainakin ihminen suodattamassa sen tuotoksia käyttömateriaaliksi voisi toimia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Treffiylijännitesuojapiiri (kiasus mikä yhdyssana...) voisi olla erittäin myyvä tuote sekin, saattaisi moni välttyä hölmöiltä suhteilta, vaikka kuinka haaroissa kipinöisikin.

        No en kyllä tiedä onko tekoälystä vielä siihen, sen verran älytön se tekoäly on. Vaatii useamman iteraation, että sieltä saa oikeasti kunnollista tavaraa ulos, niin ainakin ihminen suodattamassa sen tuotoksia käyttömateriaaliksi voisi toimia.

        Chat gpt ehdottaa tätä tekstiä:

        "Etsin kumppania!

        Moikka! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi] [lyhyt kuvaus itsestäsi, esim. "nautiskelija, joka rakastaa luontoa ja matkustamista"]. Etsin [millaista kumppania etsit, esim. "sitä oikeaa", "ystäviä", "rentoa seuraa"].

        Vapaa-aikani kuluu [harrastuksesi tai kiinnostuksen kohteesi, esim. "kirjojen parissa, ulkoillessa ja uusista ravintoloista nauttiessa"]. Arvostan [arvoja tai asioita, joita pidät tärkeinä, esim. "rehellisyyttä ja huumorintajua"].

        Jos tunnet, että voisimme klikkaa, lähetä viesti ja"

        "


      • buddy-love kirjoitti:

        Chat gpt ehdottaa tätä tekstiä:

        "Etsin kumppania!

        Moikka! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi] [lyhyt kuvaus itsestäsi, esim. "nautiskelija, joka rakastaa luontoa ja matkustamista"]. Etsin [millaista kumppania etsit, esim. "sitä oikeaa", "ystäviä", "rentoa seuraa"].

        Vapaa-aikani kuluu [harrastuksesi tai kiinnostuksen kohteesi, esim. "kirjojen parissa, ulkoillessa ja uusista ravintoloista nauttiessa"]. Arvostan [arvoja tai asioita, joita pidät tärkeinä, esim. "rehellisyyttä ja huumorintajua"].

        Jos tunnet, että voisimme klikkaa, lähetä viesti ja"

        "

        No tuo kyllä kuvaa hyvin tekoälyjen tuotoksia yleisemminkin, mutta kieltämättä tuo voitta helposti kaikki ne:
        "Moro! Pakko saada pesää, naiset ottakaa jonotusnumero, kiitos" -tyyppiset ilmoitukset.


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuo kyllä kuvaa hyvin tekoälyjen tuotoksia yleisemminkin, mutta kieltämättä tuo voitta helposti kaikki ne:
        "Moro! Pakko saada pesää, naiset ottakaa jonotusnumero, kiitos" -tyyppiset ilmoitukset.

        Pyysin hävytöntä, mutta ei se oikein osannut.

        "Moikka, sinä! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], joka etsii jännitystä ja seikkailuja. Jos olet valmis leikkimään ja tutkimaan rajoja, olet juuri oikea henkilö minulle!

        Rakastan [mitä haluat kokeilla tai tehdä, esim. "yöelämää, viiniä ja hyviä keskusteluja"], ja etsin iloista ja itsevarmaa kumppania, joka ei pelkää ottaa riskejä. Olen avoin kaikelle, joten älä epäröi kääntyä puoleeni, jos sydämesi sykkii jännitykselle!

        Oletko valmis unohtamaan arjen ja sukeltamaan seikkailuun? Lähetä viesti,"


      • buddy-love kirjoitti:

        Pyysin hävytöntä, mutta ei se oikein osannut.

        "Moikka, sinä! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], joka etsii jännitystä ja seikkailuja. Jos olet valmis leikkimään ja tutkimaan rajoja, olet juuri oikea henkilö minulle!

        Rakastan [mitä haluat kokeilla tai tehdä, esim. "yöelämää, viiniä ja hyviä keskusteluja"], ja etsin iloista ja itsevarmaa kumppania, joka ei pelkää ottaa riskejä. Olen avoin kaikelle, joten älä epäröi kääntyä puoleeni, jos sydämesi sykkii jännitykselle!

        Oletko valmis unohtamaan arjen ja sukeltamaan seikkailuun? Lähetä viesti,"

        Pyysin törkeämpää:

        "Etsitään rosoista seikkailua! 😈

        Moi, sinä rohkea! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], ja etsin kumppania, joka ei pelkää rajoja eikä pidä mitään tabuina. Haluan kokea elämän jokaisen hetken täysillä ja etsin seuraa, joka jakaa saman intohimon!

        Olen [kuvaus itsestäsi, esim. "spontaani, seikkailunhaluinen ja aina valmiina kokeilemaan uusia juttuja"]. Jos olet valmis hullunhauskaan bileiltaan tai yöretkiin, jossa kaikki säännöt on tehty rikottavaksi, ota yhteyttä!

        Älä ole ujo – laita viesti ja kerro, miten voimme yhdessä tehdä tästä elämästä uno"


      • buddy-love kirjoitti:

        Pyysin törkeämpää:

        "Etsitään rosoista seikkailua! 😈

        Moi, sinä rohkea! Olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi], ja etsin kumppania, joka ei pelkää rajoja eikä pidä mitään tabuina. Haluan kokea elämän jokaisen hetken täysillä ja etsin seuraa, joka jakaa saman intohimon!

        Olen [kuvaus itsestäsi, esim. "spontaani, seikkailunhaluinen ja aina valmiina kokeilemaan uusia juttuja"]. Jos olet valmis hullunhauskaan bileiltaan tai yöretkiin, jossa kaikki säännöt on tehty rikottavaksi, ota yhteyttä!

        Älä ole ujo – laita viesti ja kerro, miten voimme yhdessä tehdä tästä elämästä uno"

        Aika salonkikelpoista on kyllä tuotos 😂
        Mutta onhan tossa selkeästi nähtävissä yritystä lähestyä asiaa... rouheammin 😁


    • Anonyymi

      Kyllä tuo määrä yleensä näkyy kasvoissakin. Ei ehkä kaikilla, mutta yleensä kyllä. Ei noita pysty piilottamaan, ellei toinen osapuoli sitten ole hieman tyhmä. Toisaalta, miksi niitä pitää piilottaa? Ja mitä etua piilottamalla voisi saada? Jos alatte tapailla, niin asia paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Jos koet itsesi epävarmaksi, niinpue mielummin jotain missä olet eduksesi ja tunnet olosi hyväksi, kuin että yrittäisit epätoivoisesti piilottaa ( ja epäonnistut siinä).

    • Anonyymi

      Kerro toki. Kokemuksen Syvällä rinta äänellä? 🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Kerro toki . Kokemukseski syvällä rinta äänellä. Mutta modeen osui ja upposi tietty.👎🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Ei kuules haittaa vaikka miten maalittaisit tai mustamaalasit,tuo kaikki kertoo sinusta itsestösi /pienuudestasi/ongelmistasi. Ihka omasta tyhmyydestäsi sorry.🤷‍♀️


    • Anonyymi

      naamata näkyy lihomine mul vaik kui hyvi jo kättelys :(

      • Anonyymi

        Heitä se huivi pois ja kanna itsesi kuin olet. Sillä si olet👍👍♥️♥️🤷‍♀️


      • Anonyymi

        Arvostakkaan timmejä arvojasi? Ehei ja miksi arvostaisi .yhyy nyyh j a eipä . ei, eipä arvosiå kateeksi käy🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Korsetilla tuollainen homma hoituu.

    • Anonyymi

      Kohdista huomio oikeisiin asioihin. Hymyile viekottelevasti ja ole kiinnostunut hänestä.

    • Anonyymi

      Tekoviikset veisi huomion pois yli-pullaantumisesta.

    • Ei sitä voi mitenkään piilottaa, joka tapauksessa toinen näkee sinut sellaisena kuin olet vaikka vetäisit minkälaisia korsetteja päällesi. Viimeistään intiimimpien asioiden tullessa ajankohtaiseksi, on pystyttävä olemaan aito oma itsensä liikakiloineen kaikkineen.

    • Anonyymi

      Iloisella ilmeellä jahyvän tuntuisilla vaatteilla... En mä mitään telttaa laittais päälle, koska silloin katse kääntyy siihen telttaan eikä esim iloiseen ilmeeseen joka luo positiivisen miellekuvan.

      Asenne ratkaisee myös...

      Ja jos ei kelpaa sen jälkeen toiselle, niin säästyy mielipahalta ja turhalta stressaamiselta.

    • Anonyymi

      25 kiloa on aika pieni ylimäärä, joka tuntuu sen kantajalla jonkin verran, mutta näkyy muille tuskin lainkaan. Ellei ole lihonut parissa kuukaudessa :)
      Missä todellisuudessa? te oikein elätte??

      • Anonyymi

        Aikanaan 30 kiloa pudottaneena (ja poissa pitäneenä) titean, että missä todellisuudessa sinä oikein elät. 25 kiloa todellakin näkyy muille, hyvin selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan 30 kiloa pudottaneena (ja poissa pitäneenä) titean, että missä todellisuudessa sinä oikein elät. 25 kiloa todellakin näkyy muille, hyvin selvästi.

        Pitää myös ottaa huomioon, että ns. normaalipaino on kilomääräisesti hyvin laaja käsite. Sillä on suuri merkitys, että kokeeko itsellä olevan "ylipainoa" oman "normaalipainon" ylä- vai alarajalta. Jälkimmäinen on tietysti henkilön oma subjektiivinen kokemus siitä kuinka kaukana on omasta ihanteestaan.


    • Anonyymi

      olwen sokenur rsa jofain näyrröjwen saweruki

      mutth niin joku swelciytyjät tulee ts jkso miten..'¨

    • Anonyymi

      Ei sitä välttämättä pidä piilottaa. Jos on hyvät tissit, niin tuo niitä esiin. Liikakilot ei sitten enää niin haittaakaan.

    • Anonyymi

      Öö, miksi salata ja miten?! Oot vaan mitä oot. Moni tällää ja koittaa näyttää paremmalle mitä oikeasti edes onkaan ja kyllähän se paljastuu ennenpitkään tai heti jo naamakkainkin.

      Kuviakin paljon muokkaillaan, sitten irl ihminen ei oo yhtään samanlainen mitä kuvissa. Facessa nähny paljon näitä, jotka irl on ihan tunnistamattomia.

      Entinen Eivori

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe