Koronaa , ko ääni meinaa olla monela käheänkuulonen ??
ONKHAAN MEILÄ
9
599
Vastaukset
- Anonyymi
Koronaa, influenssaa, mykoplasmaa ja paria muutakin vastaavaa on liikkeellä kuten aina näihin aikoihin.. Ja normaalia syysflunssaa, nuhakuumetta tietenkin. Kun vaan kipeänä tajuttaisiin pysyä kotona, eikä huviksi sairastutettas muita.
- Anonyymi
Onko sitä koronaa enää,ei ainakaan kukaan mainitse mitään.
- Anonyymi
KORONAA LIIKUU MUONIOSSA,VAROKAA!
- Anonyymi
Satsatkaa laadukkaaseen pontikkaan, ei Alkon eikä Systeemin myrkkyihin
- Anonyymi
Sehän selviää ko haet putiikista testerin ja haravoit klyyvarin niin kaks viivaa o korona , eikä ole hiinankiroissa enää
- Anonyymi
Höh! Jopa on kysymys. Luuletko, että joku täällä osaa kertoa onko vai eikö ole? Varatkaa niitä testejä kotiin niin asia selviää hyvinkin pian.
Hyvä se on tietää, siksi että jos on vaikka koronaa, niin osaa pysyä kotona eikä levitä tautia muille. Sama ohje se pätee ihan flunssassa tai vatsataudissakin. Sairastakaa tautinne kotona ja osatkaa levätä ettei tauti pitkity tai tule jälkitauteja kuten keuhkokuume tai muu hankalampi vaiva.
Vielä kun opitte pesemään käsiänne kunnolla ja yskimään oikein. Jopa julkisuudessa näkyy, kun ihmiset yskivät paljaisiin käsiinsä ja näin levittävät pöpöjä. - Anonyymi
Virukset leviää vaikka kuinka yskiii pussiin.
- Anonyymi
Leviltä tarttui tippari. Ei ole ennää soma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408