Olla piraatti ja <simiti> voisi olla kapteeni siinä laivassa. Papukaija olalle. Sitten me ryövättäisiin maat ja mannut. National Geographicilla tulee niitä piraattidokumentteja. Captain Morgan oli bossi, vaikka kuolikin viinaan. Se pelasi korttinsa oikein kun katselin häntä käsittelevää jaksoa. Roisto mutta voittaja. Mulla on Captain Morganin rommia mitä voisin naukkailla.
Mä haluaisin
27
214
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa mennä toisinpäin nuo sulkeisviivat simillä. >simiti<. Vai menevätkö sittenkään? En oikeasti muista kummin päin ne menevät. Useampi pikkupapukaija olalla olisi mukavaa kun niistä olisi todella paljon seuraa.
Tuohan on kyllä hyvä rommia. Sillain perusrommiksi.
- Anonyymi
No jos mä oisin piraatti ja palstalta pitäis ettiä sopiva kapu, se ois mun mielestä srgc
Se osaa laskeskflla kaikki aika viileesti, sekä olis sopivan sarkastinen.
Simitin kyydissä henki lähtisi eka reissulla. Paljon uhoamista ja vähän toimintaa.... Tai sitten voisi papukaijan sijaan olla Pirpana olalla, se nimittäin joisi sitä rommia mukana eikä kiljuisi "Polli tahtoo keksin!", vaan "Pirppis tahtoo naukun!" 😂
Ja tarvittaessa Pirppis laittaisi laivan koko miehistön ojennukseen, niin päällystö voisi rauhassa potea krapulaa 😁Pikku-pirpana kirjoitti:
Tää oli hyvä. Rommikolaa!
Mä en kyllä ole ihan varma siitä, onko piraateilla kolaa...
randombypasser kirjoitti:
Mä en kyllä ole ihan varma siitä, onko piraateilla kolaa...
Hitto, sit mun täytyy opetella rakkaan palstaveljeni tavat.. eli raakana hetuloihin.
- Anonyymi
Mustaparta oli kuulemma kovassa humalassa kun häntä vastaan juonittiin. Brittikuninkaallisten laivasto vyöryi hänen ylitseen ja hän oli oikeastaan olosuhteiden uhri. Silti hänellä on kuuluisa maine vaikka taisi olla hyvinkin inhimillinen kapteeni. Muistan sen että hän oli vain vähän aikaa piraattina ennen tuota tragediaa ja vasta viimeisessä taistelussaan listi virallisesti vastapuolen edustajia. Morgan, Mustaparta, Drake. Ne minä muistan. Koulussa opetettiin aikoinaan löytöretkistä, Magalhaes ynnä muut. Itse tulin siihen johtopäätökseen että mitä jos hekin olivat merirosvoja? Samalla avainhenkilöitä kolonialismin sekä imperialismin saralla. - Aloittaja.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hitto, sit mun täytyy opetella rakkaan palstaveljeni tavat.. eli raakana hetuloihin.
Tai vaihtoehtoisesti, kun laivan päällystö makaa krapulassa, komennat miehistön ryöstämään lähimmän kolalaivan 😁
Anonyymi kirjoitti:
Mustaparta oli kuulemma kovassa humalassa kun häntä vastaan juonittiin. Brittikuninkaallisten laivasto vyöryi hänen ylitseen ja hän oli oikeastaan olosuhteiden uhri. Silti hänellä on kuuluisa maine vaikka taisi olla hyvinkin inhimillinen kapteeni. Muistan sen että hän oli vain vähän aikaa piraattina ennen tuota tragediaa ja vasta viimeisessä taistelussaan listi virallisesti vastapuolen edustajia. Morgan, Mustaparta, Drake. Ne minä muistan. Koulussa opetettiin aikoinaan löytöretkistä, Magalhaes ynnä muut. Itse tulin siihen johtopäätökseen että mitä jos hekin olivat merirosvoja? Samalla avainhenkilöitä kolonialismin sekä imperialismin saralla. - Aloittaja.
Tunnetun historiankirjoituksen perusteella piraatit olivat enimmäkseen päissään, noin suunnilleen 24/7, paitsi kun oli huono tuuri eikä ryöstettävää löytynyt. Valtiollisien toimijoiden sotalaivoilla oli vähän samaa vikaa, ainakin päällystö oli enemmän tai vähemmän hutikassa kellon ympäri, mutta olihan se sellaista touhua, ettei sitä selvinpäin tekisikään.
randombypasser kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti, kun laivan päällystö makaa krapulassa, komennat miehistön ryöstämään lähimmän kolalaivan 😁
Tai sitten otan kapulta ruorin hänen sammuttua raakoihin rommiryyppyihin ja ohjaan piraattipotskin mikä-mikä maahan jossa lehmät lypsävät pepistä. Sokerittomana.
Organisoin ryöstöretken jolla laivaan saadaan Pirppiksen oma kolalehmä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tai sitten otan kapulta ruorin hänen sammuttua raakoihin rommiryyppyihin ja ohjaan piraattipotskin mikä-mikä maahan jossa lehmät lypsävät pepistä. Sokerittomana.
Organisoin ryöstöretken jolla laivaan saadaan Pirppiksen oma kolalehmä.No nyt kuulostaa Pirppikseltä! Ruori tänne! Ja rommikola myös! Tuplana! Ei kun triplana! Ja sassiin sittenkin tai koko porukka vedetään kölin ali!
Kolalehmä... 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Miehistö on turha, kun papukaijat osaavat kaiken aivan itse. https://www.youtube.com/shorts/_nT1nzMcyfA . Ne osaavat kävellä tuollaisten rattaiden kanssa myös takaperin. Tuokin käveli pienen hetken. Papukaijoja on päässyt vapaaksi tuolla Manner-Euroopassa. Olivat ensin lemmikkejä ja nyt villiintyneet. Kokovihreä suurempi kaijalaji on yksi. Pesukarhujakin on villiintynyt. Ruotsissa niitä on jo. Ruotsalaiset ja norjalaiset kylläkin kitkevät elukkalajit nopeasti. Simppa olisi jännämies eli lähdettäisiin uhmaamaan vihollisia alimiehisinä surman suuhun, todennäköisyyksiä uhmaten 😁.
- Anonyymi
Niin, se mitä niistä dokumenteista on jäänyt käteen on se että kuuluisat piraatit ovat olleet vaikutusvaltaisia hahmoja. Tehneet yhteistyötä ja toisaalta toimineet myös vastaan suhteessa kuninkaallisiin ja hallintoelimiin. Merirosvot ovat olleet orjien siirtomaaisäntiä Karibian seudulla. Viikingit olivat pohjoisten alueiden piraatteja. Sitä minä en osaa sanoa millaista heidän elonsa oli. Viikingit seilasivat kuitenkin Grönlannin-Islannin-Brittein saarten ja Tanskan väliä, joten luultavasti Benelux-alue ja Ranska ovat myös olleet viikinkien vaikutuspiirissä. Tää on mielenkiintoinen, elikkä normannit. https://fi.wikipedia.org/wiki/Normannit . Omituista kuinka niillä on ollut erillisalue Italian eteläosissa. Historia on epäselvyyden peitossa ja siltikin niin kovin olennainen osa meitä kaikkia.
Merirosvokapteeniksi päätyminen riippuu miehistöstä, sillä nuo laivat olivat aikakautensa harvoja todellisia demokratioita. Kapteenit siis valittiin äänestämällä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Entäs kapteenkn papukaij... eiku pirppikset? Miten niiden kävi kun kapu vaihtui?
Oletettavasti olalla istuvat yleensä seuraavat sitä olkapäätä.
buddy-love kirjoitti:
Oletettavasti olalla istuvat yleensä seuraavat sitä olkapäätä.
Eli höyhenet kastui.. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli höyhenet kastui.. :)
Ei se entinen kapteeni yleensä joutunut lankulle, vaan muuttui miehistön jäseneksi.
Kiinni jääneet merirosvot puolestaan yleensä hirtettiin.buddy-love kirjoitti:
Ei se entinen kapteeni yleensä joutunut lankulle, vaan muuttui miehistön jäseneksi.
Kiinni jääneet merirosvot puolestaan yleensä hirtettiin.Jaa, sinä olet siis piraattitieteidenkin tohtori..
:)
Vai oliko se sen sun 27-henkisen taustatiimin vastaus. Kalliiksi tulee.. kello on jo puoliyö. Kai sä maksat yölisiä..Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, sinä olet siis piraattitieteidenkin tohtori..
:)
Vai oliko se sen sun 27-henkisen taustatiimin vastaus. Kalliiksi tulee.. kello on jo puoliyö. Kai sä maksat yölisiä..Tilaan tähän aikaan asiantuntijapalvelut Intiasta, eikä niillä siellä ole varsinaisesti edes työaikaa. Asiantuntemuksen laatu kuitrenkin vaihtelee melko paljon, mutta onneksi brasilialainen logiikkatarkastajani paikkaa tilannetta. Harmillisesti ne intialaiset valittavat minulle jatkuvasti siitä brasilialaisesta.
buddy-love kirjoitti:
Tilaan tähän aikaan asiantuntijapalvelut Intiasta, eikä niillä siellä ole varsinaisesti edes työaikaa. Asiantuntemuksen laatu kuitrenkin vaihtelee melko paljon, mutta onneksi brasilialainen logiikkatarkastajani paikkaa tilannetta. Harmillisesti ne intialaiset valittavat minulle jatkuvasti siitä brasilialaisesta.
Työyhteisösovittelijan paikka vapaana..?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Entäs kapteenkn papukaij... eiku pirppikset? Miten niiden kävi kun kapu vaihtui?
Kakarana mulla oli tää peli. https://www.youtube.com/watch?v=pPLaiQJMj9o . 7:33 kertoo piraattien kohtalon. Papukaijakin löytyi. Muistaakseni se osaa lentää ja on vaarallisempi kuin tuo merirosvobossi jos jää odottamaan sen reaktiota. Aivan kuin castlevania 1:sessä Frankenstein. Itse Frankenstein mikä oli pääbossi, ei osannut kuin kävellä. Sen lakeija eli Igor oli vaarallinen koska se osasi hyppiä korkealle sekä ampua tulipalloja. Videon 2:35 kohdassa on bossi mikä itse asiassa oli täysin randomia kuinka monta kertaa se nousi esiin piilostaan. Ehkä se oli bugi, ehkä ei. Jos se nousi esiin vain sen verran usein että sitä ei saanut listittyä niin täytyi hypätä kuiluun eli listiä itsensä ja koettaa vetää kenttä uusiksi.
Olin vasta lapsi ja juuri tuota Robin Hood-kenttää pelatessani isäni tuli sanomaan minulle WTC:stä mikä oli juuri tapahtunut. Jatkoin pelaamista. Kävin vain kääntymässä olohuoneessa katsomassa että WTC oli tapahtunut. Olin siis melko välinpitämätön siitä tapauksesta. Silti muistan sen melko selkeästi. - Aloittaja. Pikku-pirpana kirjoitti:
Työyhteisösovittelijan paikka vapaana..?
Mistähän sen tilaisi.
Sveitsiläinen palvelu voi olla kallis, mutta toisaalta olen ulkoistanut kaikki talousasiat, joten ehkäpä ne siellä järjestävät tuonkin.buddy-love kirjoitti:
Mistähän sen tilaisi.
Sveitsiläinen palvelu voi olla kallis, mutta toisaalta olen ulkoistanut kaikki talousasiat, joten ehkäpä ne siellä järjestävät tuonkin.Noh.. rahalla saa ja hevosella pääsee.. heh.
Mutta hyvää yötä nyt.Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. rahalla saa ja hevosella pääsee.. heh.
Mutta hyvää yötä nyt.Öitä.
(olen ulkoitanut myös nukkumisen, mutta jostain syystä se ei toimi ja epäilen että ne puolestanukkujat valvovat kiusallaan)buddy-love kirjoitti:
Öitä.
(olen ulkoitanut myös nukkumisen, mutta jostain syystä se ei toimi ja epäilen että ne puolestanukkujat valvovat kiusallaan)No voi.. ulkoistanut nukkumisen. Ompa höhlää. Nukkuminen on kivaa.
Olen elämässäni ollut huono nukkuja, mutta viimevuosien aikana olen nukkunut paremmin kuin koskaan. Kiitos kemiallisten avusteiden.
Nautin nukkumisesta hyvin paljon. En vaihtaisi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838