Tässä alkaa olemaan jo kylmä istuskella katolla hitsauslasit päässä odottelemassa ydinräjähdyksen kirkkautta kun ei malttaisi toppatakkia hakea sisältä. Eväätkin alkaa loppua kun naapuri ei enää tuo kahvia ja pullaa. Liekö kyllästynyt antamaan omasta kaapistaan. Emäntäkin huutelee että pitäisi lehmät lypsää ja kananmunat kerätä.
Joko se kolmas maailmansota kohta tulee?
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule.
- Anonyymi
Ei taida ydinaseet olla niin tehokkaita kuin luullaan
Siksi ydinsota ei tule - Anonyymi
Onko ne vaan isoja ruutipommeja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18654534/ydinaseet-suurvaltojen-bluffia#comment-131821787 - Anonyymi
Tulee ja se alkaa Stubin kaudella.
- Anonyymi
Miksi odotat hitsilasit päässä?
Se tulee niin lähelle, että sen kyllä huomaa.
Ja koska se saastuttaa kaiken,
ei kannata suojautua.
Eikä se pelkkä yksi pommi vaan
koska Suomessa on ydinvoimaloita….
tuho on jo 5 kertaistettu.- Anonyymi
Kunnon paukku pitää päästä näkemään hyvin hitsauslasien läpi niin ei ihan heti silmät mene. Tässä vaan alkaa aika tulemaan pitkäksi kun toiset sanoo että tulee pian ja toiset sanoo että tulee vasta jonkin ajan päästä ja toiset sanoo ettei tule ja... on se perkele kun ei mistään kohta tiedä mitään ja emäntä huutaa navetalla ja naapuri ei tuo enää evästä enkä jaksaisi sitä toppatakkiakaan lähteä hakemaan.
- Anonyymi
Nibirukin saattaa tulla sieltä vielä piakkoin. On myöhässä tosin kun piti tulla jo 2012, mutta moni sitä odottaa edelleen...
- Anonyymi
😆pitkästäaikaa hullunhauska avaus.
- Anonyymi
Vaihda kulttia!
- Anonyymi
Toppatakki ei suojaa laskeumalta. Hanki heti sadeviitta ja ota pölynimuri katolle.
- Anonyymi
mummille sanottiin helvetistä, niin mummi sanoi sillä vanha tarkenee,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983