Minulla on ongelma

Anonyymi-ap

Olen naisten kanssa niin jännittynyt etten saa tositilanteessa seisomaan... yksin saan todella kovaksi.

51

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peniksesi siis kertoo, että naiset eivät kiihota sinua.

Kokeile seuraavaksi jonkun mukavan pojan kanssa. Tod.näk. saat kankierektion.

• Anonyymi

Ihan normaalia. Olet herkkä!

• Anonyymi

Sun kantsii puuhastella itekses

• Anonyymi

Anna naisen ottaa suihin ensin.

• Anonyymi

Tämäkin niin täyttä p*****a.

• Anonyymi

Ehkäpä sinun pitää miettiä mitä jännität?

Noin muuten kaikilla tuntuu olevan jotain ongelmia intiimiasioissaan. Etenkin ne mistä ei ikinä hiiskuta on niitä ydinongelmiakin.

Minun ongelma on ettei mua kiinnosta seksi. Tai ei se ole mulle mikään ongelma ennen kun vasta sitten, kun pitäisi kiinnostaa. En vaan koe mitenkään tarvetta moiseen toimintaan tai edes mieti seksiä.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Enpä usko että hän mitään jännittää, vaan yhdessä kädessä kännykkä ja toisen kanssa odottaa oikeaa vastausta, jolla lasti lentää? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että hän mitään jännittää, vaan yhdessä kädessä kännykkä ja toisen kanssa odottaa oikeaa vastausta, jolla lasti lentää? 🤔

Tuollanen ongelma on silti mahdollinen. Silloin pitää juurisyitä miettiä tai unohtaa kokonaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Joko sait? 😀

• Anonyymi

Tuliko se vauva jo?

• Anonyymi

Käy juttelemassa seksologin kanssa. Voit myös kysyä naiselta, miten muuten hän tykkäisi, että kosketat häntä. Ei yhdyntä ole ainoa tapa olla toista lähellä.

• Jotkut naiset osaavat olla aika julmia asian suhteen, joten ei ihme että jännityttää. Jotenkin ite miellän, että mitä väliä sillä on, vaikka lorpahtaisikin. Kyllä se siitä taas nousee, mutta jotkut naiset näyttävät suoraan ovea kun näin käy.

• Itse olen myös miettinyt että joskus olisi voinut jättää jotain sanomatta:

Mm. Voitko jo tulla😬 miettiä ääneen uuden tuttavuuden kestävyyttä.🙈

Tavallaan itse olen voinut aiheuttaa toiselle näin paineita.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Itse olen myös miettinyt että joskus olisi voinut jättää jotain sanomatta:

Naispuoleinen kaverini avautui minulle tästä aiheesta. Kun on näitä jyystäjiä, jotka eivät vain onnistu laukeamaan. Ei varmaan kiva tilanne kummallekaan :D

• Palstakamu kirjoitti:

Naispuoleinen kaverini avautui minulle tästä aiheesta. Kun on näitä jyystäjiä, jotka eivät vain onnistu laukeamaan. Ei varmaan kiva tilanne kummallekaan :D

Siis kun itse ajattelen niin, etten myöskään pakota itseäni tulemaan. Niin se on tosiaan raskasta olla vaan jyystettävänä kestää ja kestää.. okei kiva että on kestävyyttä. Mutta sitten jos se oikeasti on jo liian pitkäkestoista, niin pitäisi voida sanoa että nyt en pysty ja yritetään myöhemmin uudelleen.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Siis kun itse ajattelen niin, etten myöskään pakota itseäni tulemaan. Niin se on tosiaan raskasta olla vaan jyystettävänä kestää ja kestää.. okei kiva että on kestävyyttä. Mutta sitten jos se oikeasti on jo liian pitkäkestoista, niin pitäisi voida sanoa että nyt en pysty ja yritetään myöhemmin uudelleen.

Eikö hyvä että saat kikkelillä orgasmin jos toisenkin niin luulis olevan hyvä juttu samoin kielellä eli eikö hyvä juttu että saat orgasmeja

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itse olen myös miettinyt että joskus olisi voinut jättää jotain sanomatta:

Mut sitä vaan miettii onkohan moniakin eri miehiä ollu tämmöttisii miettii

• Anonyymi

No voisitko kertoa miten saat orgasmeja koska varmasti mies sen sinulle haluaa antaa eli haluaa tyydyttää sinut

• Anonyymi kirjoitti:

No voisitko kertoa miten saat orgasmeja koska varmasti mies sen sinulle haluaa antaa eli haluaa tyydyttää sinut

No ”varmin tapa” on tarpeeksi pitkä esileikki.. mutta tässäkin on se että vaikka olisikin hyvinkin pitkäkestoinen. Silti saattaa käydä niin ettei oma pää ole tarpeeksi rentoutunut ja näin ollen saattaa jäädä orgasmi tulematta.

• Saattaahan tuo noinkin onnistua.

• Mut Mites jos hän onkin nainen🤔 toki pidän sitä aika epätodennäköisenä asiana.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mut Mites jos hän onkin nainen🤔 toki pidän sitä aika epätodennäköisenä asiana.

No samoin hän sen sinulle haluaa antaa ja varmasti sinäkin tyydytät miehen tai naisen eli kyllä hekin haluaa sinut tyydyttää

• Siis Eikai välis tässä nyt ole itselleen havittelemassa runkkumatskua tekstin muodossa🧐😜

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Siis Eikai välis tässä nyt ole itselleen havittelemassa runkkumatskua tekstin muodossa🧐😜

No ei mutta kyllä minäkin haluan tietää miten eri tavoilla voi naiselle antaa orgasmeja niin kyllä kiva tietää että voi sit joskus antaa tulevalle naiselleni niin oikeasti haluan tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mutta kyllä minäkin haluan tietää miten eri tavoilla voi naiselle antaa orgasmeja niin kyllä kiva tietää että voi sit joskus antaa tulevalle naiselleni niin oikeasti haluan tietää

Mihin se nyt hävisi, kun kirjoitin sulle et sulla on kyselyikä. Et sä mitään naista ehdi löytää, kun täällä kyselet.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Sellaisen naisen kanssa ei välttämättä voi muutenkaa tervettä yhteyttä rakentaa. Ymmärtäväisiäkin kyllä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei oikein auta se kysely kun olemme kumminkin jokainen yksilöllisiä. Toinen tykkää suuseksistä ja samalla sormettamisesta, toinen ei pidä vaikka suuseksistä ollenkaan, mutta tykkää sormettamisesta..

• Anonyymi

Tästä sivusta totean, että kyllä se henkilö sen sitten saa tietää. Muilla ei ole tuolle tiedolle mitään käyttöä.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Se ei oikein auta se kysely kun olemme kumminkin jokainen yksilöllisiä. Toinen tykkää suuseksistä ja samalla sormettamisesta, toinen ei pidä vaikka suuseksistä ollenkaan, mutta tykkää sormettamisesta..

Joo mutta eikö hyvä olis haltsata eli hallita kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta eikö hyvä olis haltsata eli hallita kaikki

Eli ei oo sit sormi suussa kun pitäis toimia ja touhuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä sivusta totean, että kyllä se henkilö sen sitten saa tietää. Muilla ei ole tuolle tiedolle mitään käyttöä.

Varmasti mutta olis se siltikin hyvä tietää eli kai perus nainen on jokainen nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti mutta olis se siltikin hyvä tietää eli kai perus nainen on jokainen nainen

Tarkoitan että jokainen nainen on perusluonteeltaan sama eli kyllä kaikki naiset tykkää pussailusta tai suklaasta joku nainen tykkää geishasta toinen fazerinasta kolmas fazerin sinisestä mutta suklaita kaikki ja kaikista suklaista naiset pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan että jokainen nainen on perusluonteeltaan sama eli kyllä kaikki naiset tykkää pussailusta tai suklaasta joku nainen tykkää geishasta toinen fazerinasta kolmas fazerin sinisestä mutta suklaita kaikki ja kaikista suklaista naiset pitää

Eli perus nainen on perus nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki naiset eivät todellakaan ole samanlaisia "perustaltaan". Kaikki eivät tykkää pussailusta, eikä kaikille maistu suklaa, tai makea ylipäätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, muut eivät todellakaan tee tuolla tiedolla yhtään mitään.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Sinun suhteesi sessuaalisuuteen ei ole aivan normaali, naista esittävä mies. Rivien välistä huokuu suoriutumiseen liittyviä paineita aggressiivisen puheenparren kehyksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, muut eivät todellakaan tee tuolla tiedolla yhtään mitään.

Oliko tässä miehen keskustelussa itsensä kanssa jotain muuta käyttökelpoista tmv?

• Anonyymi

Jos miehellä ei seiso, se on luonnonvalinta.
      Sellaisten ei kuulukaan jatkaa sukua.
      Minulla kyllä seisoo aina naisen tullessa sopivassa mielentilassa "iholle".
      Keho aistii, milloin on se hetki.

• Anonyymi

Pregnancy is a gods choice say these trumpists or so, so i guess limp d*ck is too

• Anonyymi

Minulle on sattunut kaksi. Alussa vaikutti toivottomalta mutta en sanonut mitään. Siitä sitten parani. Jälkeenpäin toinen avautui kertomaan että hän oli kovin peloissaan miten hän selviää. Oli syy mikä tahansa, ohi meni. Ajatelkaa jos naisen pitäisi saada eka kerralla orgasmi, minä ainakaan en ole saanut ikinä alun muutamalla kerralla. Jossain vaiheessa sitten alkaa luonnistua.
      Eli tarvitset fiksun, ymmärtävän naisen. Meillä jokaisella on jännityksen aiheita.

• Anonyymi

Ehkä avainasemassa on hyvin myötätuntoinen ja lempeä kumppani jonka kanssa voisit hyvin avoimesti puhua ja hiljalleen kokeilla pienin askelin ilman suuria päämääriä? Varmaan ne oman mielen lukot kun hiljalleen aukeavat ja kun voittaa pelkonsa niin voisi ehkä myös helpottaa tilannetta.

• Anonyymi

Kuinka illan tiimellyksessä niin onko iskenyt hyvä niskajumi kännyä katsellessa usein?

• Anonyymi

Saattaa olla jos kiihokkeita tms haetaan guben haaveilijahahmojen luennoimisesta?

• Anonyymi

Voisi auttaa jos tutustuisit yhteen kiinnostavaan naiseen kerrallaan, hyvin. Sitä peliä ei tarvitse jokaisessa mahdollisessa lammikossa uittaa. Jos se sun vehkeesi onkin viisaampi kuin sinä?

xLiner

• Kyllä se toimii viimestään sit kun siinä on
      just se tietty nainen.

• Anonyymi

jokaisella taitaa olla ina omat ongelmnsa, ongelmatyonta ei taida oll aolemassakaan.

Jokaisella Jaakko-Inkerillä omat probleemansa

• Anonyymi

joskus kannatt ajatella Sofiseesti, filosofisesti sioit oisenkin näkövinkkelistä

• Anonyymi

Ilmankos yksinäisyys on niin kivikovaa.
      -brubaker-

• Anonyymi

aaik hucvittv kom3dia tuo Vegs Vcation... niin izäanrä häciää kaikki reahansa peleiszsä airren poik hommannur jorkin cääeär hqnkkeitr...

Don Pi3weer Kkk..

• Anonyymi

jooh ihan hyvä komerfia joku vedgas vagatrio eli loma... tytöt mukn niin hauska pomppiamän jonkinm pwnrohous aänfyn päällä..

• Anonyymi

Opettele katsomaan omissa oloissasi omilla luomillasi jotain eroottista omaa 'filmiä' niin monta kertaa, että pysyy mielessä ja pystyssä. Voit ottaa 'filmin' käyttöön, jos on tarvis.
      Sitten. Kysy etukäteen naiseltasi, että jos ei suju, voitteko ottaa uusintakierroksen.
      Ja. Luuletko, ettei naisia jännitä.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      63
      12485
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5351
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4988
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      475
      2417
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2270
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1853
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1491
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      95
      1345
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1256
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1225
    Aihe