Mitä on tapahtunut palstalle?

Anonyymi-ap

Täällä on enää murto-osa vakkareista jäljellä verrattuna vuoden-kaksi taaksepäin tilanteeseen.

60

631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hetken aikaa kun selailee ketjuja läpi niin en ihmettele yhtään.

      • Anonyymi

        Juu, itsekin olin hetken aikaa säännöllinen anonyymivierailija, mutta keskustelut nykyään niin sekopäisiä että parempi pysyä muualla. N32


    • Anonyymi

      Jasu ja rande sentään on ikuisia.

      • Anonyymi

        Minäkin vain lomilla/sairaslomilla. Muutoin ei ehdi eikä tuu ees mieleen.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vain lomilla/sairaslomilla. Muutoin ei ehdi eikä tuu ees mieleen.

        Entinen Eivori

        Sun velvollisuus on saattaa tämä palsta samalle tasolle kuin Miehen Logiikka oli 20 vuotta sitten ✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun velvollisuus on saattaa tämä palsta samalle tasolle kuin Miehen Logiikka oli 20 vuotta sitten ✌️

        En minä siihen pysty, olen liian flegmaattinen ja juro.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä siihen pysty, olen liian flegmaattinen ja juro.

        Entinen Eivori

        Tänne pitäisi saada Papeete1, Scale, Monte24 jne ketä niitä nyt oli, niin alkaisi pöhisemään. 😝

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne pitäisi saada Papeete1, Scale, Monte24 jne ketä niitä nyt oli, niin alkaisi pöhisemään. 😝

        Entinen Eivori

        Värikkäämpiä persoonia mitä minä oon. Muuten ei onnaa.

        Entinen Eivori


      • No enpä tiedä, eikö vain timantit ole ikuisia? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänne pitäisi saada Papeete1, Scale, Monte24 jne ketä niitä nyt oli, niin alkaisi pöhisemään. 😝

        Entinen Eivori

        Se porukka silloin, nuo mainitsemasi ja muu nippu... Huhheijaa, olisi kyllä menoa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se porukka silloin, nuo mainitsemasi ja muu nippu... Huhheijaa, olisi kyllä menoa 😁

        Oli kyllä mullakin aloittelijana siellä haavi auki, mitä vitt täällä tapahtuu. 🤣

        En ollu tottunu sellaseen menoon. Nyt on paatunut niin pahasti, ettei pal hetkauta mikään enää.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä mullakin aloittelijana siellä haavi auki, mitä vitt täällä tapahtuu. 🤣

        En ollu tottunu sellaseen menoon. Nyt on paatunut niin pahasti, ettei pal hetkauta mikään enää.

        Entinen Eivori

        Jep, se oli huikeaa menoa, hyvässä ja vähemmän hyvässä. Olin itsekin aivan kujalla kun ML:ään päädyin, että ei helvetti, mikä mesta, mikä homma 😮
        Oli kyllä niin poikkeuksellisia hahmoja ja aina vähintää 15 tusinassa
        Mutta siistiä oli koko rahan edestä, sen aikaa kun sitä kesti 😁


    • Anonyymi

      Oletkohan nyt hiukan lapsellinen vakkari - ajatuksesi kanssa? Tämä on Suomi24 - keskustelupalsta.

      todellisuudentaju?

      • Anonyymi

        Sanoo henkilö, joka kuitenkin kokonaisuudessaan selvästi uskoo näihin kirjoituksiin hyvinkin oireellisesti sekä miesaloittajan luomiin hahmoihin, oikeastaan kaikki yhdeksi ja samaksi kuvitellen. Niin myös tämän aloituksen kohdalla. Mikset muuten koskaan rekisteröinti sitä taikaheppatunnistettasi? Olisit saanut varmasti postia mistä kirjoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo henkilö, joka kuitenkin kokonaisuudessaan selvästi uskoo näihin kirjoituksiin hyvinkin oireellisesti sekä miesaloittajan luomiin hahmoihin, oikeastaan kaikki yhdeksi ja samaksi kuvitellen. Niin myös tämän aloituksen kohdalla. Mikset muuten koskaan rekisteröinti sitä taikaheppatunnistettasi? Olisit saanut varmasti postia mistä kirjoittaa

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo henkilö, joka kuitenkin kokonaisuudessaan selvästi uskoo näihin kirjoituksiin hyvinkin oireellisesti sekä miesaloittajan luomiin hahmoihin, oikeastaan kaikki yhdeksi ja samaksi kuvitellen. Niin myös tämän aloituksen kohdalla. Mikset muuten koskaan rekisteröinti sitä taikaheppatunnistettasi? Olisit saanut varmasti postia mistä kirjoittaa

        Pitäisikö taikasienien syöntiä vähentää siinä vaiheessa kun alkaa näkemään taikatunnisteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        No sitten ei tarvitsisi kettuuntua joka kerta kun mies synnyttää uuden hahmon, että taas ”se” on täällä viemässä minulta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö taikasienien syöntiä vähentää siinä vaiheessa kun alkaa näkemään taikatunnisteita?

        No mikä tämä unikornitunniste nyt olikaan, ei varmaa kroketti liittynyt sinuun tämäkään🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä tämä unikornitunniste nyt olikaan, ei varmaa kroketti liittynyt sinuun tämäkään🤔

        yksisarvinen on kanssa aika harvinainen otus, terveisin multinikkimies :), mutta joo sienistä saa visioita


    • Anonyymi

      2 vuotta sitten oli vielä korona ja kaikki ihmiset eristyksessä kotonaan.

      • Anonyymi

        Eläintalot nyt täynnä korona-aikana otettuja lemmikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläintalot nyt täynnä korona-aikana otettuja lemmikkejä.

        Ei ollutkaan rahaa pitää lemmikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollutkaan rahaa pitää lemmikkiä.

        ...kun rahat menee viinaan.
        Kaikilla on varaa jos haluaa. Pätee sama kuin lapsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläintalot nyt täynnä korona-aikana otettuja lemmikkejä.

        Tosi paljon joo näkyy olevan, mitä oon katsellut. Sydän särkyy. Eläin on tunteva olento siinä missä mekin, vaikka moni suhtautuu kuin esineeseen minkä voi heivata yhtään miettimättä eläintä itseään. Vituttaa semmoset ihmiset, turpaan ja onnea.

        Entinen Eivori


    • Anonyymi

      Jos osalla on eri nikit nyt.

      • Anonyymi

        Eikun kaiken takana on yksi sama henkilö, terveisin multinikkimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun kaiken takana on yksi sama henkilö, terveisin multinikkimies

        Tämä on kyllä aika helppo päätellä tylsämielisistä maneereista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä aika helppo päätellä tylsämielisistä maneereista

        Eikös vaan menekin helpoksi, jokaisen tylsän maneerin takaa löytyy sama tylsimys, oho hups :D


    • Anonyymi

      Ajat muuttuvat, keksi sinäkin muita harrastuksia.

      • Anonyymi

        Koska itse ajattelit muuttaa habittejasi kokea nämä miehen varsin huomionhakuiset kirjoitukset yhdeksi tietyksi yksilöksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska itse ajattelit muuttaa habittejasi kokea nämä miehen varsin huomionhakuiset kirjoitukset yhdeksi tietyksi yksilöksi?

        onkos 2x hobitti sama kuin yksi habitti, huono sellainen 🤔?


    • Nyt ei kannattais olla palstalla, vaan ulkoilemassa kauniissa syysilmassa

    • Moni wanhusnainen on menneet ikäryhmät -palstoille, ja kaikkein äksyimmät femakot ovat myös poistuneet. Pian saadaan nämä palstat nimityksensä mukaiseen käyttöön!

      • Anonyymi

        Mistä päin internetiä olet mies löytänyt nämä kyseiset pakarat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin internetiä olet mies löytänyt nämä kyseiset pakarat?

        Tämäkin teema on herättänyt ilmeisen syviä hahmotusongelmia🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin teema on herättänyt ilmeisen syviä hahmotusongelmia🙄

        Uima-asut herättää täällä närää, jostain kummasta syystä.


    • Kaikki keskustelufoorumit ovat nykyään hiljentyneet. Ihmiset viettävät aikaa jossain Instagrameissa yms. joko persettä levitellen tai sitten stalkaten kun joku muu levittelee persettä.

      • 🥴🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ahneus on ottanut vallan niistä yytsijöistä. Nuoruuden huuman ymmärtää että niitä tulee katseltua mutta kun puhutaan setämiehistä niin se on osoitus mielen heikkoudesta, hedonismin tavoittelusta, matalaotsaisuudesta. Muistan uutisen missä todettiin että noin 30-vuotiailla sinkkumiehillä on kohonnut riski ajautua p0rn0riippuvaisiksi. Olisi mielenkiintoista tietää miten sitä mitataan ja siinä itsessään ei ole mitään ihmeellistä että henkilö joutuu korvaamaan kumppanittomuutensa omien käsiensä kautta. Mä määrittelen asian niin että jos hankkii jonkin surruttimen niin silloin kyseessä on jo riippuvuus.


    • Anonyymi

      Utjp Åosso,'loLallamem liom lellpmem

    • Anonyymi

      Se on tekoälyn kontossa minne se on mennyt.

    • Anonyymi

      Paremmat kirjoitukset vievät aikaa muulta plus hukkuvat nopeesti roskaan,
      joutilaat anonyymit vakkarit taas eivät tekstin tuottajina ole yleensä hengenlahjoiltaan kummoisia: esimerkki tästä vierestä "Kuinka usein katselet pillun kuvia?" Kuka normi välittäisi...

      Monet provoajat ja toisinajattelijat, osasivat muodollisesti kyllä kirjoittaa, ovat poistuneet, vaikka kynis esimerkkinä. Saivat toisinajattelullaan aikaan pitkiä ketjuja, koska harva oli samanmielinen kanssaan. Koska vihasi muodollisesti feminismiä (ja sitä kautta naisia ajattelutapojensa vuoksi, paitsi tirkistelyn kohteena ei)

      puhtaat chatit, flirttailut, ja "asiattomat" (=ilman asiaa) pelaavat taas paremmin muualla kuin tällaisella vanhahtavalla tekstialustalla, ja kun siten ns.ylimääräroskan osuus entisestäään lisääntyy, mietittyjen kirjoitusten osuus ja samalla mielenkiinto yleensäkin palstaan vähenee

    • Anonyymi

      Sirkus lähti, pellet jäi.

      • Anonyymi

        Pitäsköhän meidän juosta sirkus kiinni? Ota sä mut reppuselkään, juokset kumminkin kovempaa ja paremmin kun mä. 🙂

        Entinen Eivori


      • Anonyymi

        Vettä elefanteille. Kirja ja leffa muistaakseni tänään.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vettä elefanteille. Kirja ja leffa muistaakseni tänään.
        Vilma

        Kannattaa tänään ennemmin telkusta kattoa Midsommer, tosin tulee taas aivan liian myöhään kun tarttis aamulla töihinkin jaksaa raahustaa.


      • Anonyymi

        Monkey saw monkey did


    • Anonyymi

      Tämä tarjosi paikan parinmuodostukselle ja mustasukkaisuudelle, kun palstaolennot kävivät kiistaa mielikuvitussuhteista.

      Nykyisin olevaiset voivat käydä suoraa lihakauppaa tindereissä, instassa ja palstajumalat ovat kadonneet, kuin muinaisessa kreikassa. Vain tarut heistä enää elävät.

      Tämä on enää paikka ajatuksien vaihdolle, mutta ajatuksia on enää kovin vähän. Pian tekoäly korvaa nekin.

    • Anonyymi

      Ne on kuolleet koronapiikkiin.

    • Anonyymi

      eaa srruukokin yhrään kun joo jänniryakilpiplu wqlwiyeyjäekin euloaa

      jos siis nukkumaan mwnossa joku jännä ohjwlm

    • Anonyymi

      Onhan täällä minä. Kirjoittelin paljon joskus ennen vuotta 2020.

      Todellavaikeeta

    • Normaalia elämän kiertokulkua, ei muuta.

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että joku haluaa jostain syystä "pilata" palstan ja ajaa keskustelevat ihmiset pois.

      Kun itseltä ei suju keskustelu, pitää se saada muiltakin pois, keinoja kaihtamatta.

      • Anonyymi

        Eivor karkoitti kaikki hyvät keskustelijat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivor karkoitti kaikki hyvät keskustelijat pois.

        Ei pidä paikkaansa, taisi olla ainut syy miksi viihdyin täällä näinkin pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, taisi olla ainut syy miksi viihdyin täällä näinkin pitkään

        Tarkoitin hyviä keskustelijoita, en sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivor karkoitti kaikki hyvät keskustelijat pois.

        Mä en usko tuohon. Henkilökohtaisesti voin olla sinusta rasite, mutta noin paljon ahdistusta en muissa aiheuta. 🙂

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin hyviä keskustelijoita, en sinua.

        Olet vielä täällä joten...🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivor karkoitti kaikki hyvät keskustelijat pois.

        Höpönlöpön. Eivor on just hyvä keskustelija. Sieltä tulee, niin laidasta laitaan asioita, että on helppo tarrata johonkin ja alkaa keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivor karkoitti kaikki hyvät keskustelijat pois.

        "Eivor karkoitti kaikki hyvät keskustelijat pois."

        Ja sinä huono keskustelija jäit. Miksi jäit?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe