Mä oon nero

Anonyymi-ap

Kun tää idea pulpahti juuri tietoiseen tajuntaani. Elikkäs, olisi mahtavaa jos mieheksiluulijan jokainen elämänteesinsä sisällytettäisiin yhdeksi ja samaksi mittavaksi opukseksi. Ihmismielen sekä psyykkeen pimeät puolet, alitajunta et cetera on kiinnostava tutkimusalue. Haluaisin tutkia hänen mielensyövereitään kontrolloiduissa olosuhteissa. Se kymmentuhatsivuinen kokoelma uniikkeine prinsiippeineen olisi sisällöltään niin mielenkiintoista luettavaa ettei siihen voisi ikinä kyllästyä.

8

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli koska palstalla on yksi ihminen, joka ei usko sinun olevan nainen, mitä et ole se saa sinut näkemään vaivaa oikein erillisiä aloituksia kirjoittelemalla? Aika narsistinen tendenssi mies

      • Anonyymi

        Mä en kuules usko että sä luulija kirjoittelet tänne tosissasi näitä juttujasi. Toit itse esiin koko sotkun keskeisen paradoksin nimittäin uskomisen. Uskominen ja tietäminen ovat eri asioita. Uskominen on luulemista. Olet siis mieheksiuskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kuules usko että sä luulija kirjoittelet tänne tosissasi näitä juttujasi. Toit itse esiin koko sotkun keskeisen paradoksin nimittäin uskomisen. Uskominen ja tietäminen ovat eri asioita. Uskominen on luulemista. Olet siis mieheksiuskoja.

        No ei sekään tervettä ole, että kuvittelee kaikki sinun edelleen miehen uskomattomat pikku performaatiot samaksi


    • Anonyymi

      Mieheksi luulija ja naista esittävä ovat niinkuin lepakkomies ja jokeri. Mitä tapahtuu tapahtuu, kun kaiken läpäisevä keihäs iskee kaiken kestävään kilpeen?

      Kuten Jokeri sanoi Batmanille:"Minä en halua tappaa sinua. Sinä täydennät minua", samoin mieheksi luulija ja naista esittävä täydentävät toisiaan. He ovat saman kolikon eri puolet, joista kumpaakaan ei olisi ilman toista, he ovat palstan jing ja jang, järjestys ja kaaos.

    • Mieheksi luulijan ja 34-vuotiaan sinkkumiehen pitäisi sopia treffit. Ja Välis sopisi siihen hyvin kolmanneksi pyöräksi.

    • Kuulostaa suunnilleen yhtä hyvältä idealta, kuin vaikkapa Trumpin kootut viisaudet kansantaloudesta tai Putinin demokratiaoppi edistyneille.

    • Anonyymi

      Jaa että kilpailija uudelle testamentille, joo sopii mulle 😁. jakeet ja luvut käyttöön sitten samaan tyyliin että voi paremmin erotella keskusteluita toisistaan. 3000 vuoden kuluttua opusta luetaan yliopistoissa suurena mielen kierouden pyhänä oppikirjana

    • Anonyymi

      Mä oon aapee ja olin aloitusta kirjoittaessani luulijaa haastavalla päällä. Sitä vastaan on aina mukavaa väitellä. Jos se on nainen ja ulkonäöllisesti viehättävä niin myönnettäköön että sopisin sille aina silloin kun olisin itsekin trollaavalla mentaliteetilla liikenteessä. Tässähän on suorastaan loistavat chäänssit sille että se olisi upea ilmestys jos wanhan kansan opetus pitää paikkansa: Kauniit ovat aina niitä hulluimpia. En oo hullu ☝️.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1978
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1399
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      101
      1324
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1229
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      65
      1017
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      979
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe