Olen tuntenut pari kk tyypin jonka kanssa tutustuttiin töiden kautta. Olen huomannut pitemmän aikaa että tämä niin positiiviselta ja iloiselta vaikuttanut naisihminen onkin kaikkia muita haukkuva ja negatiivinen ihminen jolla ei ole mikään hyvin ei koskaan. Erosi vastikään lyhyehköstä suhteesta ja odottaa kavereilta että toimitaan terapeutteina tuntitolkulla päivästä toiseen. Jos hänelle ei vastaa tulee kyselyitä perään viestillä ja soitetaan kerta toisensa jälkeen jos ei vastaa.. Kyttää että vastaan ehkä johonkin viestiin ja soittaa samantien kun tietää että olen puhelimella tämä tuntuu jo kontrolloinnilta että pakko puhua nyt siitä erosta hänen kanssaan ja mielellään jos sen seuraavat 4h. Myöskin saan aika kuulla kun en ole vastannut puhelimeen taas hetkeen.. Kyseistä tyyppiä on vaikea vältellä saatikka ottaa etäisyyttä millään tavalla kun tuntuu jo että vainoaa puhelimitse.. Keskustelut eivät ole millään tasolla vastavuoroisia vaan joka kerta puheluissa jauhetaan ja analysoidaan tätä eroa, jos yritän puhua omista asioista heittää aiheen vaan samantien takaisin tähän eron analysointiin ja nämä analysointipuhelut kestää tunteja päivässä jos vaan antaa kestää ja pahimmillaan monta kertaa päivässä.. Tai jos puhun omista jutuista puhelimen päässä toinen on hiljaa vaikka minuutti tolkulla kun lopetan puhumisen .. Eli tekee jotain muuta eikä kuuntele kun ei kiinnosta? Hänellä on persoonallisuushäiriö kuulemma ja valitettavasti näen häntä töiden kautta joskus niin ei voi heittää vaan estolle ja kadota.. Onko ehdotuksia millä tavalla pääsisi helpoiten omaan rauhaan? Koen olevani jo ihan kuormittunut ja päivät on pilalla.
Kuinka katkaista välit kuormittavaan ystävään?
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan rohkeasti vain et vastaa yhteydenottoihinsa. Et edes avaa sen viestejä. Ei mitään muuta.
Pakollisissa tapaamisissa käytä teflonkuuloa: Yhdestä korvasta sisään- toisesta ulos, minkään tarttumatta.
Noita kun toteutat koko ajan, eiköhän viesti uppoa kovimpaankin päähän. - Anonyymi
Pyydät häntä keskustelemaan kanssasi ja kerrot miten koet hänen toimintansa vahingoittavan sinua ja toivot, että hän muuttaisi tapaansa toimia ja kerrot että jos muutosta ei tule, et enää jaksa olla olla hänen ystävänsä, koska koet sen itseäsi kuormittavana!
- Anonyymi
Ei tarvitse olla edes rasittava kun joutuu tilanteeseen jossa joutuu pyytämään anteeksi ja kiittämään kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138