Kävin Natusen majatalossa Inarissa.

Anonyymi-ap

Sanoin, että: Olen Satun vanha kaveri Norjasta ja muistin, että sillä on tämä majatalo tässä joten ajattelin jos kahvit tarjoaisi.
Ei se Natusen Satu enää pidä sitä vaan oli vuokrannut kuulemma majatalossa ja lähtenyt lätkimään.

Mitähän niille koirille oikein on tapahtunut?
Olikohan ne Ruotsin vetokoirat jotka lopettivat Natusen koiria...

11

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä on tämä majatalo.

      • Anonyymi

        SALEN VIERESSÄ ON SEMMONEN PUNAINEN VANHA TALO.
        EN MUISTA MIKÄ SIINÄ ALUNPERIN ON OLLUT, MUTTA ON YKSI INARIN VANHIMMISTA RAKENNUKSISTA JOKA INARISSA ON OLLUT JA ON OLLUT JO SILLOIN, KUN INARI OLI KUNNAN KESKUS JA KAIKKI ASIAT HOIDETTIIN INARISSA.
        INARISSA OLI KUNNANTALO ALUNPERIN JA JOKU PÄÄTTI LOUKATA KAIKKIEN KUNTALAISTEN KUNNIAA JA SIIRTÄÄ KUNNANTALON SEKÄ KAIKKI PALVELUT IVALOON.
        ÄITINI ON SYNTYNYT INARISSA JA JOS OIKEIN MUISTAN NIIN SAJOS ON RAKENNETTU SIIHEN MISSÄ SYNNYTYSLAITOS JA TERVEYSTALO ON OLLEET TUOHON AIKAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SALEN VIERESSÄ ON SEMMONEN PUNAINEN VANHA TALO.
        EN MUISTA MIKÄ SIINÄ ALUNPERIN ON OLLUT, MUTTA ON YKSI INARIN VANHIMMISTA RAKENNUKSISTA JOKA INARISSA ON OLLUT JA ON OLLUT JO SILLOIN, KUN INARI OLI KUNNAN KESKUS JA KAIKKI ASIAT HOIDETTIIN INARISSA.
        INARISSA OLI KUNNANTALO ALUNPERIN JA JOKU PÄÄTTI LOUKATA KAIKKIEN KUNTALAISTEN KUNNIAA JA SIIRTÄÄ KUNNANTALON SEKÄ KAIKKI PALVELUT IVALOON.
        ÄITINI ON SYNTYNYT INARISSA JA JOS OIKEIN MUISTAN NIIN SAJOS ON RAKENNETTU SIIHEN MISSÄ SYNNYTYSLAITOS JA TERVEYSTALO ON OLLEET TUOHON AIKAAN.

        Kunnanjohtaja Antti Avaskarin Rauna tyttö oli minun PERHE TUTTU, YSTÄVÄ, TYÖKAVERI SEKÄ ASIAKAS.
        Minä kävin HÄNEN LUONA myös VANHEMPANA PANOSTAJANA SUOMI 100VUOTTA, mutta KÄVIN KAHVILLA koska ÄITINI OLI HÄNEN SIIVOOJA JOSTA HÄN EI SUOSTUNUT LUOPUMAAN.
        HÄN TEKI AIKION SUKUKIRJAN JOSSA OLEN MYÖS MINÄ JA OLEN KIELTÄNYT KÄYTTÄMÄSTÄ MINUN TIETOJA SUKUTUTKIMUKSISSA, MUTTA EI NÄMÄ KUMPIKAAN HALUNNEET KUNNIOTTAA MINUA VAAN PÄÄTTIVÄT ETTÄ MINUT MAINITAAN KIRJASSA HALUSIN TAI EN.

        EN OLISI HALUNNUT, KOSKA MIES KÄY KUNNIANI PÄÄLLE JA NIIN KÄY MONI MUUKIN HÄNEN PERHEESTÄÄN!

        EN OLE ALKANUT VAATIMAAN KUNNIOITA, MUTTA KYLLÄ HISTORIA TOISTAA ITSEÄÄN JOSSAIN SUVUSSA, MUTTA KYLLÄ SAAN PUOLUSTAA HÄNEN KUNNIAA JOKA KIRJAN ON TEHNYT VAIKKA HÄN EI KUNNIOTTANUT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanjohtaja Antti Avaskarin Rauna tyttö oli minun PERHE TUTTU, YSTÄVÄ, TYÖKAVERI SEKÄ ASIAKAS.
        Minä kävin HÄNEN LUONA myös VANHEMPANA PANOSTAJANA SUOMI 100VUOTTA, mutta KÄVIN KAHVILLA koska ÄITINI OLI HÄNEN SIIVOOJA JOSTA HÄN EI SUOSTUNUT LUOPUMAAN.
        HÄN TEKI AIKION SUKUKIRJAN JOSSA OLEN MYÖS MINÄ JA OLEN KIELTÄNYT KÄYTTÄMÄSTÄ MINUN TIETOJA SUKUTUTKIMUKSISSA, MUTTA EI NÄMÄ KUMPIKAAN HALUNNEET KUNNIOTTAA MINUA VAAN PÄÄTTIVÄT ETTÄ MINUT MAINITAAN KIRJASSA HALUSIN TAI EN.

        EN OLISI HALUNNUT, KOSKA MIES KÄY KUNNIANI PÄÄLLE JA NIIN KÄY MONI MUUKIN HÄNEN PERHEESTÄÄN!

        EN OLE ALKANUT VAATIMAAN KUNNIOITA, MUTTA KYLLÄ HISTORIA TOISTAA ITSEÄÄN JOSSAIN SUVUSSA, MUTTA KYLLÄ SAAN PUOLUSTAA HÄNEN KUNNIAA JOKA KIRJAN ON TEHNYT VAIKKA HÄN EI KUNNIOTTANUT!

        AIKION SUKU EI KYLLÄ KUNNIAA SAA, KOSKA KUNNIOITAN KAUKOVALLAN RAUNAA JOKA ARVOSTI MINUA IHMISENÄ VAIKKA OLINKIN VAIN HÄNEN SIIVOOJAN TYTTÖ.
        EI HÄN MINUA SIIVOAMAAN KOSKAAN PYYTÄNYT VAAN KAHVILLE, KOSKA TYTTÄRENI KUULUU HÄNEN SUKUUN JA MINÄ ÄITINÄ PRESIDENTTI SUKUHIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIKION SUKU EI KYLLÄ KUNNIAA SAA, KOSKA KUNNIOITAN KAUKOVALLAN RAUNAA JOKA ARVOSTI MINUA IHMISENÄ VAIKKA OLINKIN VAIN HÄNEN SIIVOOJAN TYTTÖ.
        EI HÄN MINUA SIIVOAMAAN KOSKAAN PYYTÄNYT VAAN KAHVILLE, KOSKA TYTTÄRENI KUULUU HÄNEN SUKUUN JA MINÄ ÄITINÄ PRESIDENTTI SUKUHIN.

        KIRJA SE ON FACEBOOK ELI NAAMAKIRJA JOTEN YHDENVERTAISUUSLAKI KYLLÄ TOIMII JA KIRJOJA ON PALJON TEHTY!
        JOTEN KAIKKI MAAILMAN KIRJAT ON MINUN KÄYTÖSSÄ, KOSKA EN OLE FACEBOOKISSA ENÄÄN!

        MANNERHEIMIN SUKUKIRJALLA ON ENEMMÄN ARVOA JOS SIIHEN ON PÄÄSSYT MITÄ KUNNIAKIRJALLA JOTA MANNERHEIM EI OLE EDES ITSE MYÖNTÄNYT, KOSKA HÄN ON KUOLLUT JA KAIKKI KYLLÄ TUON TIETÄÄ.
        EN OLE MANNERHEIM JA EN MINÄ HÄNENÄ KUNNIAKIRJOJA MYÖNTÄIS POLIITTISESTA AKTIIVISUUDESTA, KOSKA OLISIN KOKENUT MONET SODAT JA NÄHNYT IHMISTEN KUOLEVAN, KOSKA POLITIISESSA SODASSA EI OLE VOITTAJIA VAAN KAIKKI HÄVIÄÄ.


    • Anonyymi

      Minulla oli pipo ja aurinkolasit päässä ja puhuin norjaa sekä näytin PEUKKA ja heiluin vähän niin kuin olisin peukkuja vetänyt.
      Varmaan luuli, että on olen niitä Natusen vanhoja nisti kavereita Norjasta.

      Ajelin Inarista takaisin niin VALKOISELLA VIIVALLA KAIKKI AJO OHI. Minä ajelin turvallisuus syistä 60:iä niin ehtivät ohi ennen, kuin vastaan tuleva auto ajoi kohdalle.
      Minun piti olla kuskina ja sanoin: Voin lähteä niin voin tarkistaa samalla, että TIE TURVALLISUUDEN koska pitää niitä TODISTEITA OLLA KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE eli EN VARMASTI OLE LOUKANNUT VAAN OLEN KYLLÄ KÄYNYT TURVALLISUUS TARKOITUS KIERROKSEN JA EI OLLUT EDES PALOASEMALLA VALOJA HALLISSA PÄÄLLÄ VAIKKA MUKA PÄIVYSTÄVÄT SIELLÄ!

      • Anonyymi

        Minä kyllä voisin toistekin ehkä käydä vähän PEUKKU NISTINÄ NORJASTA kyselemässä jotain vanhaa nisti kaveria. Heiluu vaan ja sanoo : AKKURAT JA VELL!
        Pipo ja aurinkolasit päässä ja ei ne edes tajua vaikka olin äitini autolla. Jätin sen seurakunnalle ja sanoin: Käyn vähän pimppi rallia vetämässä ja tarkistan samalla joko HOMOT ON LAITTANEET NUKKUMAAN.


    • Anonyymi

      Se ON TÄÄLÄ HELPPO NIMETTömänä huudella!ja ihmisiä arvostella..mutta laki se on kaikilla!!!!-

    • Anonyymi

      karhunpesäkivi kuulema tekee yhteistyötä...
      sillä nyt vuokralla

    • Anonyymi

      Natusen Satu piti ennen niitä hevosia ja oli myös nälkiintyneitä.
      Nyt tämä koirat jotka oli myös huonosti hoidettu.
      Hän on Saamelainen miksi tätä ei tuoda nyt esiin kun puhutaan niin paljon Saamelaisuudesta.
      Tekee kettu taidetta, painaa kuviointia tauluihin ja puseroihin. Kuka tahtoo pitää nyt seinällä hänen teoksia .

    • Anonyymi

      Onko sinulla yhtä hyvät perät ku satulla. Siis onko leveyttä riittävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe