Olenhan minä sentään ollut myös HILLAJÄNGÄLLÄKIN monesti vähän niin, kuin LINTU vaikka EN OLE EDES TWITTERISSÄ OLLUT.
Minä olen hypellyt jängällä mättäältä toiselle ja kesken hyppelyn on käynyt niin, että olen jäänyt mättäälle SEISOMAAN YHDELLÄ JALALLA.
SIELLÄ OLEN SEISSYT JA KÄSILLÄ HUITONUT ILMAA JA KÄDET OVAT OLLEET NIIN, KUIN LINNUN SIIVET.
OLEN SAANUT ILMAA SIIPIENI ALLE NIIN PALJON, ETTÄ OLEN TOSI ELÄMÄN TWITTER LINTUNA LENTÄNYT SILTÄ MÄTTÄÄLTÄ KUIVALLE MAALLE.
SIELLÄ OLEN SITTEN MAANNUT LYHEN LENNON TAKIA TWITTER LINTUNA PYRSTÖ PYSTYSSÄ JA NAURANUT...
OLEN TIETENKIN OLLUT KUUKELI, KUN OLEN LENTÄNYT. SEISOESSA YHDELLÄ JALALLA OLIN TIETENKIN KURKI JOKA OLI AURASSA LENTÄNYT JÄNGÄLLE.
LENSIN TIETENKIN V TYYLILLÄ, KOSKA MEITÄ ON OLLUT AINA VÄHINTÄÄN KOLOME. EI KURKIKAAN YKSIN AURANA LENNÄ!
EN OLE ONNEKSI IKINÄ KÄYNYT MIKKO KÄRNÄN KANSSA HILLASSA...
Oli kyllä hyvä, että kävin PEUKUTTAJAA eilen esittämässä.
Anonyymi-ap
1
146
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mitähän muuta minusta tulee ISONA, kuin LIHAVA...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87824Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466