Eri nimi mitä asianomistajan nimi on...
Onkohan tässä tarkoitus harhauttaa, koska jos hän olis vainottu niin hän olisi jo paljastanut uuden nimensä.
Toisaalta jos hän on itse vainoaja niin aika törkeästi on kyllä toiminut ja vielä Inarin kunnanhallituksen/valtuuston edustajana.
Onkohan heillä muka kaikilla jotkut some nimet ja oikeat nimet!?
En kyllä hyväksy tätä nimen vaihtoa koska minäkään EN SAANUT VAIHTAA ETUNIMEÄ joten ei kyllä vaihda hänkään SUKUNIMEÄ.
Tuo on SYRJINTÄÄ sekä ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUDEN RAJOITTAMISTA!
Pakottavat vielä olemaan KUNNIATOMALLA nimellä...
Miksihän näissä paperissa lukee
11
277
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä laitan, että minä käytän vieraiden ihmisten kanssa nimeä AIREEN ja tutut niin, kuin poliisit, haastemies sekä perheeni, sukulaiset ja ihmiset jotka eivät vaadi kunnioitusta saa AINOSTAAN KÄYTTÄÄ TUOTA NIMEÄ.
AIREEN NIMEN OTIN KANSAINVÄLISILLE SIVUSTOLLE KÄYTTÖÖN, KOSKA ON KOHTELIASTA ULKOMAALAISIA KOHTAAN.
MINÄ OLEN OIKEESTI OLLUT FACEBOOKIN KAUTTA WEBINAAREISSA MUKANA JOITA PITIVÄT ENGLANNIKSI.
MINUA KUTSUTTIIN SUKUNIMELLÄ, KOSKA EI ULKOMAALAISET OSAA ÄÄNTÄ SUOMALAISIA NIMIÄ.
OLIN HÄMMÄSTYNYT ITSEKKIN, KOSKA SUKUNIMI SANOTTIIN OIKEIN JA VIELÄ KYSYVÄT OLENKIN MINÄ PAIKALLA.
EN MUISTA MIKÄ TUO OLI, KOSKA OLEN OLLUT NIIN MONISSA MUKANA JA SUKUNIMELLÄ KUNNES TAJUSIN, ETTÄ EI VITTU EIHÄN HE OSAA ÄÄNTÄÄ MINUN ETUNIMEÄ JOTEN EHKÄ VOISIN VAIHTAA JA KÄYTTÄÄ TOISTA NIMEÄ ETUNIMEÄ.
Olin Ruotsissa Aini, koska ei ruotsalaiset ja norjalaiset osaa sanoa minun etunimeä oikein.
Englannin tunnille opettaja antoi Ruotsissa nimen Eve ja minä olin ainut jolla oli melkein oma nimi englanniksi. Minä kerroin minun tytölle, että minun nimi oli englannin tunnilla EVE ja hän oli ottanut saman nimen käyttöön.
Olin hänen Joulujuhlassa kerran ja sanoin kotona hänelle, että: Minä olen ollut myös koulun Joulujuhlassa samassa esityksessä Mökin Miina.
Samalla luokalla oltiin vielä ja en lähtenyt enää tuon jälkeen katsomaan katsomaan lasteni esityksiä, koska minulla meni esitys niin tunteisiin ja minulla ei ollut edes nenäliinoja mukana.
Minun lapset tietää tuon, että minä en voi mitään sille että herkistynyt niin, että minä en näe muuta kuin oman lapseni vaikka paikalla on muita.
Molemmat lapset joiden ripille pääsyä olen ollut katsomassa niin vanhempi tyttö haukku minut kirkon pihalla. Hän haukkui minut koska olin jättänyt hänet yksin kirkkoon.
Sanoin kirkon pihalla, että: En kyllä ole jättänyt vaan EI TUOLLA SISÄLLÄ MAHTUNUT OLEMAAN NIIN MINÄ TULIN ULOS ODOTTAMAAN!
Minä istuin kirkon oven edessä aidan reunalla odottamassa.
Oli SUUTTUNUT MINULLE, koska kysyin : Oliko se sinun poikaystävä joka seisoi sinun takana?
Minä sanoin tytölle, että: Kyllä voisit tuoda sulhasen kotia näytille niin minäkin oppisin tuntemaan hänet.
Äitini suku oli ihan ihmeissään, kun olivat kuulleet että minusta oli tulossa Näkkäläjärven pojan anoppi. Minä olin jo HÄITÄ SUUNNITTELEMASSA JA SANOIN TYTÖLLE : ISÄS MAKSAA JA NÄMÄ ON LAPIN LÄÄNIN SUURIMMAT SEKÄ KOMEIMMAT SAAMELAISET HÄÄT JOTEN PYSY NYT TUON POJAN KANSSA!
NÄKKÄLÄJÄRVEN SUVUN KANSSA MINÄ AINAKIN OLISIN TULLUT ANOPPINA TOIMEEN.
KYLLÄHÄN POROT OLISI AUTOLLA SIIRTYNEET PALISKUNNASTA TOISEEN.
ELÄVÄNÄ NIITÄ ON ENNENKIN SIIRRETTY!
Tuo pitää myös LAITTAA, koska isänsä alkoi tuon jälkeen vaatimaan että tytön pitäisi muuttaa heille ja laitto sen pojan MEILLE ei kai siinä mitään vikaa ollut, mutta Näkkäläjärvet on sentään LEMMENJOELTA ja HE OVAT SENTÄÄN VIELÄ SYRJITTYJÄKIN!!!- Anonyymi
TÄSTÄ KYLLÄ LAITAN, ETTÄ SYRJIVÄT MINUA JA EIVÄT KUNNIOITA MINUA YHTÄÄN VAIKKA MINÄ OLEN SAAMELAISEN TYTÖN ÄITI!!
EI OLE MINUN SYY JOS HEIDÄN SUVUT EIVÄT OLE MITÄÄN!
MINUN EXÄT ON KYLLÄ PASKOJA JOILLE EI OLE KELVANNUT MIKÄÄN, MUTTA ONHAN HEILLÄ MYÖS KOMIAA SUKUA JOKA ON ARVOSTAA JOS HEIDÄN SUKU ON PÄÄSSYT MYÖS PRESIDENTTI SUKUHIN JA VIELÄ MANNERHEIMIN SUKUUN.
SAAMELAISET ARVOSTAA MYÖS JA MINÄ HALUAN, ETTÄ TYTTÖ KUNNIOITTAS SEN VERRAN ÄITIÄÄN ETTÄ OTTAS LEMMENJOELTA ITSELLEEN MIEHEN JA ALKAS OIKEALLE SAAMELAISILLE PORO EMÄNNÄKSI JA TEKIS NIITÄ LAPSIA!
LEMMENJOEN SAAMELAISET OVAT SENTÄÄN NORJAN SAAMELAISILLE SUKUA EI TARVI MIETTIÄ, ETTÄ ONKO SUKUA VAI EI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄSTÄ KYLLÄ LAITAN, ETTÄ SYRJIVÄT MINUA JA EIVÄT KUNNIOITA MINUA YHTÄÄN VAIKKA MINÄ OLEN SAAMELAISEN TYTÖN ÄITI!!
EI OLE MINUN SYY JOS HEIDÄN SUVUT EIVÄT OLE MITÄÄN!
MINUN EXÄT ON KYLLÄ PASKOJA JOILLE EI OLE KELVANNUT MIKÄÄN, MUTTA ONHAN HEILLÄ MYÖS KOMIAA SUKUA JOKA ON ARVOSTAA JOS HEIDÄN SUKU ON PÄÄSSYT MYÖS PRESIDENTTI SUKUHIN JA VIELÄ MANNERHEIMIN SUKUUN.
SAAMELAISET ARVOSTAA MYÖS JA MINÄ HALUAN, ETTÄ TYTTÖ KUNNIOITTAS SEN VERRAN ÄITIÄÄN ETTÄ OTTAS LEMMENJOELTA ITSELLEEN MIEHEN JA ALKAS OIKEALLE SAAMELAISILLE PORO EMÄNNÄKSI JA TEKIS NIITÄ LAPSIA!
LEMMENJOEN SAAMELAISET OVAT SENTÄÄN NORJAN SAAMELAISILLE SUKUA EI TARVI MIETTIÄ, ETTÄ ONKO SUKUA VAI EI!Pitää vissiin OIKEASTI KEIKAUTTAA SEKÄ TÄRÄYTTÄÄ, KOSKA EI ISÄNSÄ YMMÄRRÄ ETTÄ HE EIVÄT PYSTY SAAMELASINA EDUSTAMAAN MINUN TYTTÖÄ, KOSKA MINUN TYTTÖ ON HEITÄ KAIKKIA YLEMPÄNÄ. MINÄ VAIKUTAN OMAAN LAPSEENI JA SAKÄ KEIKAHTAA KYLLÄ VÄKISIN, KOSKA MINÄ EN VOI PELATA ENEMPÄÄ AIKAA JA EN SUOSTU ANTAMAAN OMAN LAPSENI KUNNIAA HÄNEN SISKO PUOLENSA ÄIDILLE, KOSKA MINUN TYTTÖ ON SYNTYNYT INARIN KUNNASSA JA HÄN ON ENEMMÄN INARIN SAAMELAINEN MITÄ ISÄNSÄ VANHIN TYTTÖ!
EI EDES TUON VERTAA OSATA SAAMELAISENA ISÄNÄ LASTENSA ETUJA AJAA!
MINUN TYTTÖ EI KYLLÄ VANKILAAN LÄHDE, KOSKA MINÄ OLEN HÄNET JO SUOJANNUT!
HÄN ON VIELÄ SYNTYNYT IVALOSSA JA SYNNYTYKSET LOPPU IVALOSSA, KOSKA LAPSIA SYNTYI NIIN VÄHÄN.
EI KAIKKI SAAMELAISET OLE YHDENVERTAISIA EDES SYNTYMÄN PERUSTEELLA, MUTTA ONNEKSI MINÄ OLEN SYNNYTTÄNYT JA ISÄNSÄ ON RAISKAAJA!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vissiin OIKEASTI KEIKAUTTAA SEKÄ TÄRÄYTTÄÄ, KOSKA EI ISÄNSÄ YMMÄRRÄ ETTÄ HE EIVÄT PYSTY SAAMELASINA EDUSTAMAAN MINUN TYTTÖÄ, KOSKA MINUN TYTTÖ ON HEITÄ KAIKKIA YLEMPÄNÄ. MINÄ VAIKUTAN OMAAN LAPSEENI JA SAKÄ KEIKAHTAA KYLLÄ VÄKISIN, KOSKA MINÄ EN VOI PELATA ENEMPÄÄ AIKAA JA EN SUOSTU ANTAMAAN OMAN LAPSENI KUNNIAA HÄNEN SISKO PUOLENSA ÄIDILLE, KOSKA MINUN TYTTÖ ON SYNTYNYT INARIN KUNNASSA JA HÄN ON ENEMMÄN INARIN SAAMELAINEN MITÄ ISÄNSÄ VANHIN TYTTÖ!
EI EDES TUON VERTAA OSATA SAAMELAISENA ISÄNÄ LASTENSA ETUJA AJAA!
MINUN TYTTÖ EI KYLLÄ VANKILAAN LÄHDE, KOSKA MINÄ OLEN HÄNET JO SUOJANNUT!
HÄN ON VIELÄ SYNTYNYT IVALOSSA JA SYNNYTYKSET LOPPU IVALOSSA, KOSKA LAPSIA SYNTYI NIIN VÄHÄN.
EI KAIKKI SAAMELAISET OLE YHDENVERTAISIA EDES SYNTYMÄN PERUSTEELLA, MUTTA ONNEKSI MINÄ OLEN SYNNYTTÄNYT JA ISÄNSÄ ON RAISKAAJA!!!Vankilassa oli niitä muualta tulleita raiskaajia.
Onneksi eivät sentään raiskanneet minua, koska minä kyllä olisin sanonut sille poliisille jolle sanoin : Kyllä saat viedä.
Tuosta olisin sanonut, kun ohi ajovat kerran hitaasti ja äitini sanoi: Tuo joka kyydissä istu oli se poliisi joka sinut vei vankilaan.
Minä olisin kyllä pysäyttänyt ja kysynyt : Onko ARVON HERRALLA USEINKIN TAPANA LÄHTEÄ RAISKATTAVAKSI LOMALLE? Ajattelin vain, koska MINUT LAITOIT LOMALLE RAISKATTAVAKSI....
EHKÄ VOIN OLLA NOIN KILTTI NIIN HÄNESTÄ VOIS TULLA VÄHÄN PAHIS, KOSKA HÄNELLÄ ON VARMAAN SE KILTIN MIEHEN SYNDROOMA JA OSAAN KYLLÄ HOITAA NUO SYNDROOMAT.
ON MULLAKIN TUO KILTIN NAISEN SYNDROOMA OLLUT SYNTYMÄSTÄ ASTI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vankilassa oli niitä muualta tulleita raiskaajia.
Onneksi eivät sentään raiskanneet minua, koska minä kyllä olisin sanonut sille poliisille jolle sanoin : Kyllä saat viedä.
Tuosta olisin sanonut, kun ohi ajovat kerran hitaasti ja äitini sanoi: Tuo joka kyydissä istu oli se poliisi joka sinut vei vankilaan.
Minä olisin kyllä pysäyttänyt ja kysynyt : Onko ARVON HERRALLA USEINKIN TAPANA LÄHTEÄ RAISKATTAVAKSI LOMALLE? Ajattelin vain, koska MINUT LAITOIT LOMALLE RAISKATTAVAKSI....
EHKÄ VOIN OLLA NOIN KILTTI NIIN HÄNESTÄ VOIS TULLA VÄHÄN PAHIS, KOSKA HÄNELLÄ ON VARMAAN SE KILTIN MIEHEN SYNDROOMA JA OSAAN KYLLÄ HOITAA NUO SYNDROOMAT.
ON MULLAKIN TUO KILTIN NAISEN SYNDROOMA OLLUT SYNTYMÄSTÄ ASTI!Minä voin sanoa käräjillä myös tuon kiltin miehen syndrooma poliisin puolesta, että: Oli sanomassa, että hän ei oikein muistan koska sillä on varhaisiän dementtiakia joka aiheuttaa lieviä muisti katkoksia, mutta hän ajoi ja minä istuin raiskattuna kopissa.
- Anonyymi
Kukko kiekuu.
- Anonyymi
Kana sanoo KOT KOT KOT.
- Anonyymi
Raimooo Reemis Virosta ratkaisee kaikki asiat.
- Anonyymi
Onko hän VIRVE VIRUVALGEAN mies?
- Anonyymi
SALAPOLIISI! KU EI MUUTA TEKEMISTÄ OO NIIN PITÄÄ POLIISIA LEIKKIÄ
- Anonyymi
PAIKALLINEN KYTTÄÄJÄ JA KYYLÄ!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708