Pääsin Antti Hanhivaaran ja pistin ehdolle, että onkohan kyseisiltä henkilöiltä kyselty, että tietääkö he jotain, koska mies on iso kokoinen ja vaimo kova HUUTAMAAN ja he tietävät koko kylän asiat paremmin mitä kyläläiset itse.
Laitoin, että medialle ovat kyllä juttua antaneet niin saavat pilata poliisien maineen ja minun koska minähän olen yksin KUNNOIDEN loukkauksesta syytetty ja Antti Hanhivaaran asiaa on käsitelty myös facebookissa.
Kyllä näitä VAINAJIA löytyy joiden kautta ivalolaisia on tehty PASKOJA IHMISIÄ ja vainnettu, koska toisten KUNNIAT sekä surut oli niin suuria, että MEDIAN avulla oikein nöyryytettiin kunnolla.
Meinas alkaa ahdistamaan ensin mutta löysin LANGAN josta sain kiinni niin sain jutusta kiinni.
Minkäs teet jos Teemu Mikkola oli myös minun perheeni tuttuja ja ei hän ole meille tehnyt mitään.
Kyllä meilläkin on oikeus muistaa häntä ja miettiä " Mitä Teemun elämässä oikeesti tapahtui, koska hän ei pääse itse kertomaan." Hänen teolla on tuomittu kaikki jotka oli hänen tuttuja.
Eiköhän kunnialla nousta
8
405
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tunsin Teemun ÄIDIN joka kuoli, kun Teemu oli vielä lapsi.
Oli myös minun työkaveri VAPO:n sahalla.
Vähän kunnioitusta ja ei meitä saa syrjiä joiden tuttu Teemu Mikkola oli.- Anonyymi
Kuuntelin musiikkia ja sanat oli " Kova KALLOISTA väkeä..." Jäin miettimään ja sitten muistin, että " AI NIIN TÄMÄ LIITTYY MIKKOLAN TEEMUUN!"
- Anonyymi
Onneksi on VIELÄ 5tuntia aikaa... Eikä ole edes paniikkia.
- Anonyymi
Sain TYÖMARKKINATUEN eli olen KOULUTUKSESSA NIIN, KUIN VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUS AIKANA.
YHDENVERTAISUUSLAKI SAA TUON AIKAAN.
Ilman tuota olisin vetänyt kaiken omaan taskuun, mutta nyt voin vetää REILUSTI VAIKKA SEN TRILJOONA jos siltä tuntuu!
- Anonyymi
Vankila asia laitettu eli syrjintää, kaltoinkohtelua sekä kunnianloukkaus ja kyllä laitoin myös, että vangit syrjii sekä loukkaa vartijoiden kunnioita myös koska EIVÄT NOUDATA SÄÄNTÖJÄ!
Lauri Petteri Kiviniemi vielä ja tänne EI ENÄÄ YHTÄÄN RIKOLLISIA.
Eli TULLIT käyttöön ja eiköhän HEILLE NIITÄ TÖITÄ LÖYDY niin EN SYYLLISTY SYRJINTÄÄN.
Voivat kysellä mihin mennään ja TANKAVAARA on hyvä TULLI paikkaa ja löytyy varmaan asuntojen. Saa olla KIVÄÄRI töissä myös jos rikolliset yrittää tulla.
Reilu tunti aikaa joten ehkä saan tämän tehtyä ja voin laittaa " TARVITTAESSA ANNAN LISÄ SELVITYKSEN SEKÄ TARKENNA TEHTÄVIÄ JA TEEN TURVALLISUUS SELVITYKSEN." - Anonyymi
Tiritiritöötyööt!bimbombamjuhuhuh!joo joo.olet aivan oikeassa!
- Anonyymi
Jäi vielä 4 minuuttia mutta tehty.
Töitä pyysin korvauksena niin EI TARVI ALIPALKATTUNA KELA työmarkkinat tehdä kokoajan töitä.
VAADIN IVALOON OMAT KÄRÄTILAT niin EI TARVI SUOMALAISTEN KÄYDÄ HEIDÄN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.
Lupasin auttaa heitä jos he TARVIVAT apua niin loppuu TAPPELU TURHASTA!
En tapojeni mukaan ENÄÄN LUKENUT, että oliko KIRJOITUS VIRHEITÄ, mutta EIHÄN MEILLE TURJAKKEILLE OLE EDES KOULUA MISSÄ VOIS OPPIA KIRJOITTAMAAN JA LUKEMAAN!
ITSE PITÄÄ OPETELLA KAIKKI!- Anonyymi
Laitoin myös, että Inarin kunnan asioita hoidetaan IVALON KYLÄTALOSSA ja meillä on monta kymmentä vuotta ollut muka kunnanjohtaja joka on KYLÄPÄÄLLIKKÖ OIKEESTI, koska EI MEILLÄ OLE INARISSA KUNNANTALOA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1313787Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201763Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos271613Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3021438Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201413Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi411330Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16994Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy76988Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä127944- 73858