Mun 50v lahja

Viinapullo on jo arvattu, mutta tonne mitään suurta pulloo kyllä mahtus. Osaatteko arvata? Siis työnantajalta tää. Heille joka ei uskalla klikata niin tollanen kämmenen kokonen boxi.

https://aijaa.com/Qm6fAb

Mitä muuten te saitte, jos saanen kysyä?

26

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan on mittavälineen säilytyslaatikko mallia Mitutoyo, jotain laadukasta ja arvokasta kokoonsa nähden aavistelisin tuon olevan.

      AV

    • Tiesittekö, että kaikissa pulloissa on ollut sellainen pieni laiva sisällä, mutta jos sitä ei näy, niin se on uponnut.

      • Noista pulloista olikin toisessa ketjussa puhe. Noita kirkkaita kun on kertyny kaappiin kaikenlaisista harjakaisista. Niistä on laivatkin uponnu, onkohan enää juotavissa.


      • JeroP kirjoitti:

        Noista pulloista olikin toisessa ketjussa puhe. Noita kirkkaita kun on kertyny kaappiin kaikenlaisista harjakaisista. Niistä on laivatkin uponnu, onkohan enää juotavissa.

        Lasipullossa oleva tislattu alkoholi ei juuri vanhene.
        (kristallipullossa säilytettyyn siirtyy kuitenkin pullon lasista lyijyä, joka ei ole terveellistä, eli tuota pitää välttää jos sellaisen jossain kohtaa)


      • buddy-love kirjoitti:

        Lasipullossa oleva tislattu alkoholi ei juuri vanhene.
        (kristallipullossa säilytettyyn siirtyy kuitenkin pullon lasista lyijyä, joka ei ole terveellistä, eli tuota pitää välttää jos sellaisen jossain kohtaa)

        No ei toi onneks kristallia ole. Meillä on kyllä kristalli hiomo tossa lähellä, mutta lopetettu jo vuosia sitten.


    • Tää olikin näköjään helppo teille.

      https://aijaa.com/iqWciH

      Mutta mittalaite on ja todella hyvä ja laadukas. No eräänlainen mittari se perinteinen kellokin on, joka varmaan yleisin firman lahja. Mutta kelloo en tosiaan käytä eli mittailen mieluummin tällä.

      • Mikrometreissä on tuossa firman nimen kohdalla yleensä muovia ja sen tarkoituksena on toimia lämpöeristeenä.
        Sormien lämpö siis muuttaa mittausta kun tuo kaari muuttuu lämpölaajenemisen myötä ja siksi sitä pitää estää.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mikrometreissä on tuossa firman nimen kohdalla yleensä muovia ja sen tarkoituksena on toimia lämpöeristeenä.
        Sormien lämpö siis muuttaa mittausta kun tuo kaari muuttuu lämpölaajenemisen myötä ja siksi sitä pitää estää.

        Oh no, muuttuuko mun tulokset nyt. On tossa pienet natsat molemmin puolin.


      • JeroP kirjoitti:

        Oh no, muuttuuko mun tulokset nyt. On tossa pienet natsat molemmin puolin.

        Muuttuu hiukan jos pitelet huolimattomasti.
        Tosin useimmissa mittauksissa asialla ei ole merkitystä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Muuttuu hiukan jos pitelet huolimattomasti.
        Tosin useimmissa mittauksissa asialla ei ole merkitystä.

        No hyvä. Kun se esitti kaks mallia ja siinä toisessa oli sellanen kauhee muovi siinä ja tää oli niin kauniin kaareva. Ja mä halusin kauniin.


      • JeroP kirjoitti:

        No hyvä. Kun se esitti kaks mallia ja siinä toisessa oli sellanen kauhee muovi siinä ja tää oli niin kauniin kaareva. Ja mä halusin kauniin.

        Nuo pienet muovit ovat ihan riittävä eriste.
        Tai sitten ote muualta kuin kaaren keskeltä.
        On myös pidikkeitä, eli se on itsekseen pöydällä ja kosketaan vain ruuviin.


    • Anonyymi

      Sain 50-vuotislahjaksi itseltäni noin tai oikeastaan aika lailla täsmäleen 870 euron arvoisen Kalevala korun posteineen. Maksoin sen itse. Hyvää muinaista ja melkein 10 vuotta sitten taaksejäänyttä syntymäpäivää minä. Maksoin korun itse. Lähitulevaisudessa 60-vuotispäivä. Mielenkiinnolla odottelen lahjoja :D

      • Anonyymi

        Ihan KAIKKI pitää ostaa itse. Hopeiset vanhat keräilyharvinaisuudet Kalevala fb kirppareilta.
        Ei mitään tolkkua oikeasti ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan KAIKKI pitää ostaa itse. Hopeiset vanhat keräilyharvinaisuudet Kalevala fb kirppareilta.
        Ei mitään tolkkua oikeasti ,

        No en mäkään ihmisiltä mitään saanut. Firmoilla vaan on se tapa ostaa. Tavallisesti rannekello, mutta onhan se neuvoteltavissa. Metrimittari tai aikamittari. Mittari kun mittari. Ja on toi oikeesti kaunis, aivan kuten kellokin, vaikkei mikrometri ranteessa silleen voi pitkin toreja kulkea.

        Mun äiti sai 60 v lahjaksi kissan. Ihan hyvä, 20 vuotta kesti ja hoiti itse itsensä. No oli kisula välillä pissavaivoja. Ne on niillä yleisiä.


    • Mä en tainnut saada mitään 50v lahjusta. Tai sitten olen jo unohtanut. Mutta sillä ei ole väliä, kun en ole muutenkaan lahjaihmisiä, ei vaan kiinnosta silleen.

      • Toi oli vähän pettymys. Muistelen, että olit avainhenkilö. Ja innolla odottelin sun kommenttia ja hienon Rolexin esittelyä.

        Toisaalta en mäkään mistään lahjoista pidä, koskaan pitänyt. Mutta toi mikroruuvi on kyllä hyvä.


      • JeroP kirjoitti:

        Toi oli vähän pettymys. Muistelen, että olit avainhenkilö. Ja innolla odottelin sun kommenttia ja hienon Rolexin esittelyä.

        Toisaalta en mäkään mistään lahjoista pidä, koskaan pitänyt. Mutta toi mikroruuvi on kyllä hyvä.

        No mä sain firmassa kymmenen vuotta oltuani varsin hienon puukon, johon oli oivaltavasti kaiverrettu "henkilö X, 10 vuotta". Arvostin ja arvostan edelleen tuota lakonista huumorikaiverrusta enkä muuta kaipaakaan. Tai no, odottelen sitä kun tulee 20 vuotta firmassa täyteen, pääsen ehkä toisen puukon myötä aikuisuuteen 😂

        Ja vastoin pomon unelmia tuo lahjapuukko ei ole mennyt käyttöön vaikka käyttöpuukko se kyllä on. Mutta mulla on jo valmiiksi tarvittavat käyttöpuukot, niin jääköön tuo odottelemaan teoreettisia eläkepäiviä, ehkä sitten tohtii ottaa sen käyttöön 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä sain firmassa kymmenen vuotta oltuani varsin hienon puukon, johon oli oivaltavasti kaiverrettu "henkilö X, 10 vuotta". Arvostin ja arvostan edelleen tuota lakonista huumorikaiverrusta enkä muuta kaipaakaan. Tai no, odottelen sitä kun tulee 20 vuotta firmassa täyteen, pääsen ehkä toisen puukon myötä aikuisuuteen 😂

        Ja vastoin pomon unelmia tuo lahjapuukko ei ole mennyt käyttöön vaikka käyttöpuukko se kyllä on. Mutta mulla on jo valmiiksi tarvittavat käyttöpuukot, niin jääköön tuo odottelemaan teoreettisia eläkepäiviä, ehkä sitten tohtii ottaa sen käyttöön 😁

        Joo, puukot on hienoja. Mäkin sain lapsena tosi upean Lapin leukun. Ja mä tyhmä menin sen myymään.


      • JeroP kirjoitti:

        Joo, puukot on hienoja. Mäkin sain lapsena tosi upean Lapin leukun. Ja mä tyhmä menin sen myymään.

        On ne. Mä en ollut aiemmin puukkoa saanutkaan, vaan ostin aina omani, ensimmäisen 7 vuotiaana, tietenkin salaa. Mutta kiinni jäätyäni sain kyllä pitää sen 😂


    • Lämpimät onnittelut syntymäpäivän johdosta! 💐

      • Kiitos.

        On siitä jo muutama viikko. Sain vähän viiveellä ton lahjan. Mutta hieno se on.


    • Mulla kohta viiskymppiset.. esimies antoi nivaskan lahjalistaa, siinä oli koruja, kelloja, retkeilytarvikkeita, laatupyyhkeitä, keittiövempaimia, sisustuslamppuja, pitsauuni.. ja älykello.. jonka sitten valitsinkin.

      Paras lahja on kun saan viettää syntymäpäivääni pujiksen kanssa. Se on hyvä. Muita lahjoja en tarvitsekaan.

      • Hieno juttu, että saa tollasen lahjalistan, vaikka mulla ois tommosen kanssa menny aivot solmuun, oli siinä niin paljon kaikkee tilpehööriä.

        Toi on hieno juttu toi sun ja puijiksen juttu. Ja mä arvostan suuresti, kun haluatte jakaa meidän palstalaisten iloksi. On ilonpilkku tässä välillä melko raskaaksikin käyvällä palstalla.


      • UUSI
        JeroP kirjoitti:

        Hieno juttu, että saa tollasen lahjalistan, vaikka mulla ois tommosen kanssa menny aivot solmuun, oli siinä niin paljon kaikkee tilpehööriä.

        Toi on hieno juttu toi sun ja puijiksen juttu. Ja mä arvostan suuresti, kun haluatte jakaa meidän palstalaisten iloksi. On ilonpilkku tässä välillä melko raskaaksikin käyvällä palstalla.

        No olen saanut hyvin kahtalaista kommenttia tästä, että pujiksen kanssa ollaan avoimia palstalla suhteestamme. Toiset tykkää ja toiset ei.

        Ihan sama kai se .. tämä palsta on myös yksi kommunikaation väline välillämme. Se meidät alunperin yhdisti.. palsta siis.


    • UUSI

      Onnittelut merkkipäivän johdosta. Ei muuta kuin puolen vuosisadan villitystä metsästämään.

      Itse sain firmalta kellon ja työkaverit olivat keränneet rahaa lahjakorttiin joka oli osoitettu urheiluvälinelikkeeseen.

      • UUSI

        Kiitos

        Kello taitaa olla aika vakio. Mun työpaikallakin ketkä ovat täyttäneet on sen ottanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe