Pelkkä ystävä?

Anonyymi-ap

Oon tässä miettinyt, että mistä löytää sellaisen ystävän (mies puolisen) joka tajuu olla vain ystävä?? Mulla on tapahtunut paljon traagisia asioita ja etsin vain ystävää en seksi kumppania.
Joku tietty kysyy, että miksi miespuolista? No, siinä teille miettimistä… Mä oon naimisissa vaikka tuntuu pelkältä platooniselta kaveri suhteelta… Oon +50v. nainen jolla ystäviä tällä hetkellä vain eläimet.
Jos löytyy vielä tyyppejä jotka halua olla vain hyvä ystävä/kaveri. Ehkä joskus käydä jossain baanalla sekoilee ja pitää hauskaa. Jolle voi keskellä yötä laittaa viestiä tyyliin”moi,mitä kuuluu”? Tietty olis molemmin puolista. Jos oot eläinrakas, musikaalinen ja haluut olla ystävä nii ilmianna itsesi..

21

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin löydät ellei sitten ole sellainen joka on jo impotentti tai gay.

• Anonyymi

Sivusta, miehenä olen eri mieltä. Hyvä tyyppi mahdollistaa asioita ja tuo väriä arkeen ja hänen kauttaan voi tutustua sitten johonkin, joka mahdollistaa sitten vaikka tarpeiden tyydyttämisen? Tunnen yhden tällaisen miehen ja siksi en näe tällaista mahdottomana. Tosin hänen ystävä nainen ei ollut naimisissa. Se voi tuoda omat haasteensa, tulla mm. väärin ymmärretyksi ulkopuolisen silmin? On naisia, jotka kokee tällaisen ikävällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, miehenä olen eri mieltä. Hyvä tyyppi mahdollistaa asioita ja tuo väriä arkeen ja hänen kauttaan voi tutustua sitten johonkin, joka mahdollistaa sitten vaikka tarpeiden tyydyttämisen? Tunnen yhden tällaisen miehen ja siksi en näe tällaista mahdottomana. Tosin hänen ystävä nainen ei ollut naimisissa. Se voi tuoda omat haasteensa, tulla mm. väärin ymmärretyksi ulkopuolisen silmin? On naisia, jotka kokee tällaisen ikävällä tavalla.

No, ei ainakaan minun kohdalle ole sellaisia kävellyt. Jokaikinen on lopulta ollutkin petiseuraa vailla ja kun en siihen ole suostunut niin eipä enää halua edes tuntea. Vieläkin vaikka ikääkin jo on niin tansseissa kun kieltäytyy tarjotusta kyydistä niin tanssiinhaku loppuu siihen eikä enää edes tervehditä muuallakaan kun vastaan sattuu tulemaan.

• Anonyymi

Kun mies pyrkii tekemisiin naisen kanssa, tai hyväksyy naisen esittämän kaveruuden, on miehellä seksi (ja seksuaalisuus) aina yksi ääneen lausumaton vaikutin. Siis aina silloin, kun nainen on vielä hedelmällinen eli seksuaalinen.

Tuskinpa sellaista miestä voit löytää joka ottaisi ikänaisen tai wanhusnaisen yksinomaan vain takakseen. Kannattaa saalistaa joku homo kuuntelemaan turhanpäiväisiä kaakatuksia, mutta siinäkin saattaa olla ainakin peräkontti vaarassa.

• Anonyymi

Onko tässä salattuna toiveena pyydystää niin kutsuttu tapailumies, huvittelun maksajaksi, mahdollistajaksi, koska oma kulissiliitto on muuttunut kärttyisäksi parisuhdeseksin loppumisen takia?

• Anonyymi

Entäs jos onkin niin että tapaa jonkun jonka kanssa ystävystyy oikeasti, eikä maksata sillä mitään. Sitten tapailee sitä kun on eronnut ja siitä muuttuu hyvä parisuhde.
        Itselläni on muutama täysin platoninen kaveri erisukupuolta, eikä varmasti kuulu niihin seksuaalinen aspekti. Tämän olen toki huomannut että nykymaailmassa tämmöinen on harvinaisempaa kuin ennen. Jos vaikka juttelen ihmisten kanssa en ajattele että siinä olisi mitään vispilänkauppaa. Parhaat ystävät ovat olleet miehiä, mutta se on silloin tasan varmaa ettei siinä ole muuta. On enemmän naispuolisia ystäviä enkä valkkaa sen sukupuolen mukaan kavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos onkin niin että tapaa jonkun jonka kanssa ystävystyy oikeasti, eikä maksata sillä mitään. Sitten tapailee sitä kun on eronnut ja siitä muuttuu hyvä parisuhde.
        Itselläni on muutama täysin platoninen kaveri erisukupuolta, eikä varmasti kuulu niihin seksuaalinen aspekti. Tämän olen toki huomannut että nykymaailmassa tämmöinen on harvinaisempaa kuin ennen. Jos vaikka juttelen ihmisten kanssa en ajattele että siinä olisi mitään vispilänkauppaa. Parhaat ystävät ovat olleet miehiä, mutta se on silloin tasan varmaa ettei siinä ole muuta. On enemmän naispuolisia ystäviä enkä valkkaa sen sukupuolen mukaan kavereita.

"Entäs jos onkin niin että tapaa jonkun jonka kanssa ystävystyy oikeasti, eikä maksata sillä mitään. Sitten tapailee sitä kun on eronnut ja siitä muuttuu hyvä parisuhde."

Silloin on syytä olla rehellinen itselleen ja myöntää itselleen tuo salattu taka-ajatus, sekä laatia ilmoituksensa yhtälailla rehellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Entäs jos onkin niin että tapaa jonkun jonka kanssa ystävystyy oikeasti, eikä maksata sillä mitään. Sitten tapailee sitä kun on eronnut ja siitä muuttuu hyvä parisuhde."

Silloin on syytä olla rehellinen itselleen ja myöntää itselleen tuo salattu taka-ajatus, sekä laatia ilmoituksensa yhtälailla rehellisesti.

Mikä ilmoitus? Ai niin ap. juttu. Minun tuli sivusta ihan omasta kokemuksesta. Huomautan vielä että se ketä tapailin ja josta tuli mies oli tietenkin alun jälkeen muutakin kuin ystävä, että ei ole ystävyydet suhteiksi muuttuneet eikä muutu.

• Tajuu olla pelkkä ystävä? Kyllä ystävä voi olla, mutta sitte pitää antaa sen myös etsiä itselleen sellasta kumppania, jonka kanssa voi harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Totta kai näin sivusta. Ystävyyteen ei tietenkään kuulu toisen parisuhde asiat. Ne on eri asioita ne.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta kai näin sivusta. Ystävyyteen ei tietenkään kuulu toisen parisuhde asiat. Ne on eri asioita ne.

Niin on. eikä voi olettaa että jos haluaa olla vaan ystävä, että se on sillon joku suhde, ja että ei voi katsella muita samalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin on. eikä voi olettaa että jos haluaa olla vaan ystävä, että se on sillon joku suhde, ja että ei voi katsella muita samalla.

Ei tietenkään. Kaverit on kavereita. Toisen onnesta on silloin myös onnellinen, että jos kaveri löytää jonkun, kannustaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eihän ystävyys vaikuta mitenkään siihen jos toinen osapuoli haluaa suhteen jonkun kanssa, olen sen täällä jo kertonutkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän ystävyys vaikuta mitenkään siihen jos toinen osapuoli haluaa suhteen jonkun kanssa, olen sen täällä jo kertonutkin.

Tunteet ovat kuitenkin monimutkaisia, ja kyllä tuossakin tilanteessa voi mustasukkaisuus nostaa päätään.

• Ja miksi sen on sitten pakko olla mies? Naisen kanssa varmaan helpompi olla pelkkä ystävä.

• Anonyymi

Ihmiset on erilaisia. Kaikki ei ajattele kaikkea seksuaalisuuden kautta. Naiset ja miehet voivat kyllä olla ystäviä, mutta siihen kuuluu usein yhteiset harrastukset tai mielenkiinnonkohteet mistä puhutaan. Oikeastaan aika surullista jos näkee maailman noin, että nainen on joku riippakivi vain sen takia että se on nainen.

• Anonyymi

Sellaisesta miehestä haaveilu, joka 'tajuu olla vain ystävä' on kaiken realismin ulkopuolella, kun niitäkään miehiä, jotka toivovat myös seksiä, ei ole likikään tarpeeksi enää tuossa ikäluokassa. Miehillä on kysyntää MYÖS nuoremmassa ikäluokassa. Kynis.mi 🌹👀

• Anonyymi

Onhan mullakin kaksi pitkäaikaista miespuolista ystävää. Toinen on naimisissa ja toinen sinkku. Ja ystävyydet kestäneet pidempään kuin joillakin parisuhteet.

• Anonyymi

Miksi sitten teit avaukssi?

• Anonyymi

Itsekin olen mies +50. Kun on yksin ja tapaa naisen joka on helvetin kiva "kaikin" puolin ja ikäerokaan ei ole mikään järjetön, niin ei sitä pysty välttelemään ajatusta.... Tottakai se pitää tajuta ettei toiseen saa kajota. Mutta oikeasti, ei mies ja nainen voi olla puhtaasti pelkkiä ystäviä tai edes kavereita.

Kun on yksin syistä joille ei itse ole voinut vaikuttaa ( voisi kirjoittaa asian myös tuonne suku on pahin osaan ), niin joskus miettii myös elämää siltä kannalta, että voisiko joskus olla jotain. Itse arvostan uskollisuutta ja annan vakisuhteessa olevan ihmisen olla rauhassa. Kaikesta huolimatta on myös kokemusta vakituisessa suhteessa olevan naisen kosketuksesta ja aiheeseen liittyvästä keskustelusta yms.

Eikä virtuaalinen juttelu ole mitään ystävyyttä tai kaveruutta. Itse en myöskään tykkää ansoista, että juttelet jonkin kanssa ja häntä stalkataan. Tämä on sekavasti kirjoitettu, mutta niin on aloituskin.

• Anonyymi

yhteisen harrastuksen piirissä nainen ja mies voi olla vain ystäviä mutta homojen kanssa ei onnistu.
      jos et miehenä ole kiinnostunut heistä kuin harrastuksen vuoksi niin alkaa tulemaan "puukosta selkään."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      8092
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      5856
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      42
      5560
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      110
      2250
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      121
      2158
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      81
      1676
    7. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      117
      1524
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      121
      1496
    9. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      140
      1116
    10. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      81
      1086
    Aihe