Ei ole vieläkään tullut vastausta.

Anonyymi-ap

Onneksi laitoin, että OVAT LAITTANEET KOKO INARIN KUNNAN FACEBOOKIN JA IHMISET HAUKKUU SIELLÄ SUOMEN HALLITUS JA LOUKKAAVAT KOKO SUOMEN KANSAA JA MINÄ OLEN AINUT JOKA LOUKKAA KUNNIOITA!

3

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KYLLÄ RAHAA ON KOHTA NIIN PALJON, ETTÄ VOI RAKENTAA KOKO IVALON UUDESTAAN JA SANOA: SIIVOOTAKAA OMAT ROSKANNE SEKÄ ITSENNE IVALOSTA POIS NIIN SAADAAN KYLÄ JOSSA ONNELLISET IHMISET VOI ASUA SEKÄ ELÄÄ IHMISARVOISTA ELÄMÄÄ!

ONNEKSI POLIISIT OLI SENTÄÄN PIDÄTTÄNEET JA KULJETTANEET OULUN VANKILAAN. YK:n ONNELLISUUS TEEMA OLI MYÖS SAMAAN AIKAAN!
      OLI RAJAVARTIJOITA MYÖS PAIKALLA, KUN ONNELLISUUTTA OLLAAN ALETTU LUOMAAN!
      KYLLÄ TÄMÄ ON VALTION HOMMIA EI KUNNAN, KOSKA KUNNAN ONNELLISUUS ON PUUTETTA JA KURJUUTTA!

• Anonyymi

Huomasin myös, että DOWN SYNDROMA IHMISIIN LIITTYNYT YK TEEMA ON OLLUT MYÖS SILLOIN.
        EN OLE KOSKAAN VÄITTÄNYT HEITÄ TYHMIKSI. HE OVAT YLLÄTTÄVÄN ÄLYKKÄITÄ, MUTTA HE TARVIVAT TUKEA NIIN HE OPPIVAT TOIMIMAAN OIKEIN.
        VASTUUNTUNTOISET VANHEMMAT YMMÄRTÄÄ TUON JA HE OSAAVAT OMALLA ESIMERKILLÄÄN NÄYTTÄÄ MITEN HEIDÄN TULEE TOIMIA.

Minun yksi lapsi oli ollut koulun iltapäivä kerhossa down lapsen kanssa ja hän sanoi minulle kotona, että he olivat leikkineet ja heille oli tullut riita.
        Riita oli tullut siitä, kun down lapsi oli päättänyt nyt leikitään näin vaikka heillä oli ollut hyvä leikki ja minun lapsi loukkaantui siitä.
        Minä kyselin häneltä kaverista jonka kanssa oli leikkinyt ja minä osasin yhdistää kuka kyseinen lapsi oli. Sanoin omalle lapselle, että: Ei ole tehnyt tuota tahalleen.
        Minä yritin miettiä miten kerron hänelle, että kyseessä on kehitysvammainen ja hänen kanssa voi leikkiä olla kaveri, mutta hän on omanlainen ja hänellä pitää sanoa " Ei noin saa tehdä."
        Kertoi, että hänestä tuo kaveri oli pelottava.
        Minä en enään voinut muuta, kuin sanoa : Voi vittu!
        Minä poltin tupakan ja mietin miten tässä pitäis toimia, että lapsi lopettaa pelkäämästä.
        Minä olen kasvanut erilaisten ihmisten kanssa ja en minä edes ajatellut, että se mikä on minulle normaalia on toisten mielestä outoa sekä pelottavaa.
        Minä aloin esittämään kotona lapsille kehitysvammaista sekä invaliidiä ja sanoin, että: Kehitysvammainen tulee kohta kylään jos että ala toimimaan niin, kuin sanotaan!
        Jos en muuta keksinyt niin raahasin toista jalkaa perässä ja kävelin käsi suorana sekä sössötin heille jotain. Lapset huusi mulle: ÄITI LOPETA JA OLE KUNNOLLA!
        Sanoin heille : OLEN KOKOAJAN KUNNOLLA!
        OPETIN HEILLE, ETTÄ KEHITYSVAMMAISIA EI TARVI PELÄTÄ JA SAA SANOA " OLE KUNNOLLA!", MUTTA PITÄÄ ITSE MYÖS OLLA KUNNON ESIMERKKI.
        JOS EI OLE NIIN JOKU AIVOVAMMAINEN SAATTAA HYÖKÄTÄ...

• Anonyymi

Olehan kilttinä ja pidä pillu pois tyynyltä. Joulu on tulossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe