Uusi puheenjohtaja hoitaa kokouksen paremmin kuin kaksi edeltäjäänsä . Nyt vain ihmetyttää tuo etäporukka . ellu ja outi joutais jo tiputtaa pois , kyllä kokouksiin pitäisi tulla paikan päälle kun on kauhea hinku sinne ollut ja kova räkätys näillä .
Miten se birgittaki oli erään pykälän aikana jäävi ja kuitenki kommentoi väärässä paikkaa asiaa , no hallintojohtaja mainitsi asiasta mutta kyllä on tietämätöntä sakkia , ei ihme että asiat solmussa.
Valtuuston kokous
9
742
Vastaukset
- Anonyymi
Säästyy meän veronmaksajien rahat kun ovat kotona. eräskin valtuutettu käytää niitä rahoja muiden eestä kun ajjaa taxilla riekkolinnaan joka kerta. Kalliiksi käypi ja siihen net verorahat meneepi. nostaa ei saanu Tämä on kyllä hyväntekeväisyyslaitos kunta.
- Anonyymi
Kyllä meillä on hyvä hallintojohtaja, ikävää ja huono asia kunnalle että hän lähtee.
- Anonyymi
Voi kun hallintojohtaja jäisi
- Anonyymi
Valtuuston kokoukset pitää olla paikan päällä eikä etänä , näillä etä raukoilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.
- Anonyymi
Ainoa ihminen kunnassa joka tietää asioista ja osaa.
- Anonyymi
Sirkusta koko touhu, ei voi kun nauraa! Eihän nuo mitään kuntalaisia ajattele. Saatanan tunarit.
- Anonyymi
Nyt viimeisen herjan heitit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423