joka ei itse tajua olevansa komea? Hyvännäköinen. Silmäkarkkia. Ultimaalisen upea. Varsinainen komistus.
Vai pitäisikö mun tosiaan hankkia uudet rillit?
Voiko olla komea mies
46
581
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän mies ole tilanteen huomannut viennin määrästä. Ei ehkä halua, että huomaat.
- Anonyymi
Ei välttämättä tiedosta.
Voi olla, että kaikenlaisia naisia tunkee lähelle, mutta tunteillaan komeakin mies tekee valintansa ja se voi tyrmistyttää muita.
Vilma - Anonyymi
Kirjoittelet siis mies itsestäsi kommenttikaupalla lööperiä näiden aloitusten lisäksi, hyvin menee mutta menköön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet siis mies itsestäsi kommenttikaupalla lööperiä näiden aloitusten lisäksi, hyvin menee mutta menköön
Sinä mieheksiluulija voisit syödä ne lääkkeesi nimittäin niin harhainen on tuo maailmankuvasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mieheksiluulija voisit syödä ne lääkkeesi nimittäin niin harhainen on tuo maailmankuvasi.
Kyllä se ihan tietoa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko gubet jääneet lomalle :D
- Anonyymi
Olen komea ja tiedän sen!
- Anonyymi
Juu, monesti ne vähemmän näyttävät luulee olevansa näyttäviä ja ne oikeasti näyttävät ei tajua olevansa näyttäviä.
Entinen Eivori- Anonyymi
Asenteessa on ero. Ensimmäiset kävelee flexaillen lesoina, ikään kuin olis ihmekkin ja jälkimmäiset on vaatimattoman oloisia, normi immeisiä ilman röyhistelyä ja nokka taivaalle.
Entinen Eivori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenteessa on ero. Ensimmäiset kävelee flexaillen lesoina, ikään kuin olis ihmekkin ja jälkimmäiset on vaatimattoman oloisia, normi immeisiä ilman röyhistelyä ja nokka taivaalle.
Entinen EivoriKun koko minuus perustuu rakennettuun ulkokuoreen, se on aina hyvin hataraa ja murenevaista. Eikä kestä tarkastelua tai kritiikkiä tulehtumatta siitä. Riisut vain ne merkkikuteet, luomukset yltä ja pistät peilin eteen pestynä ja ilkosillaan, näät onko siitä itsevarmuudesta mitään jäljellä.
Muskelimasat riutuneina peilin eteen, näet onko mitään jäljellä itsevarmuudesta. Näet mihin koko tyyppi perustuu jne.
Entinen Eivori
- Anonyymi
hyvän näköisyys nostaa rimaa tutustua ihmiseen, kun kiinostunut kokee olevansa alta vastaaja tilanteessa,
- Anonyymi
Voit olla oikeassa ja jos huomaa että ulkonäköön kiinnitetään liian paljon huomiota, niin se voi vääristää myös sitä mitä komeana pidetty mies haluaisi itsestään tulevan esiin. Ikäänkuin halutaan häivyttää persoonan ja luonteen osuutta ulkonäön kustannuksella. Jopa iloisena miehenä saatetaan pitää.
- Anonyymi
Voi olla näin koska harvemmin mies kuulee kehuja ulkonäöstään toisin kun naiset jotka kehuvat rumiakin kanssa sisariaan kilvan somessa kauniiksi
- Anonyymi
En kyllä muista yhtäkään kertaa, että kukaan naistuttavani olisi kehunut minua kauniiksi. Ei kukaan tai nainen ylipäänsä. Painon pudottua hyvältä näyttää on sanottu.
Entinen Eivori
- Anonyymi
Sehän on suoraan havaittavissa oleva asia miltä ihminen näyttää. Siksi sitä ei tarvitse mainostaa muille ihmisille. Tämä voi näyttäytyä jonkun silmissä siltä että hyvännäköinen ei tajuaisi olevansa hyvännäköinen. Oikeasti se voi hyvinkin tajuta lookkinsa mutta se välittyy ulospäin välinpitämättömyytenä. Kyllähän jokainen lopulta kyllästyy itseensä kun joka kerta kun katsoo peiliin, näkee itsensä. Hyvännäköisyys voi muotoutua itsestäänselvyydeksi hyvännäköiselle ihmiselle. Ja tosiaan muiden kynnys lähestyä hyvännäköistä lienee korkea eli siitä on sillä tavalla jopa haittaa.
- Anonyymi
"Kyllästyy itseensä" ??
Enpä ole moista ennakkoluuloa koskaan ennen kuullutkaan. Ihan joka päivä ihailen komeuttani peilistä. Siitä saa iloa loputtomiin eikä se ole muilta pois. - Anonyymi
Näin se on. Omaan ulkonäköön tottuu ihan samoin kun toisenkin ulkonäköön.
Ite törmännyt kans tuohon, ihmiset suorastaan päin naamaa sanoneet, et saisit paremman ja mikset käytä ulkonäköä hyväksesi et saat rikkaan miehen et oot varmaan jotenkin tyhmä.
Elän omaa elämääni ja kiinnostun ihmisistä jos kiinnostun, yleensä en ja siihen ei raha eikä ulkonäkö auta paskan vertaa.
- Anonyymi
En tiedä, joku on joskus kehunut jonkinlaiseksi mutta toisaalta kaikki mielenkiintoiset naiset juoksee minua kilpaa karkuun siinä määrin että ei tunnu kivalta.
- Anonyymi
nuodet naiset ovat ulkonäkö keskeisiä, mutta tulevat vain siinä toivossa että mies tekee aloituksen,
Kun olin 20-vuotias yksi vanha nainen sanoi minua salskeaksi. Yksi toinen sanoi, että se tarkoittaa komeata. En ollut pitänyt itseäni komeana eli en tajunnut olevani hyvännäköinen. Sitten puolessa vuodessa minuun ihastui kaksinumeroinen määrä naisia. Sain kuulla sellaisia kommentteja, että "en muistanut miten komea hän on" tai "seuralaisesi on ravintolan komeimman näköinen mies". Sitten se oli tietoisuutta hyvästä ulkonäöstä. Muutos ulkonäössä tapahtui siinä, että minusta tuli lihaksikkaampi ja hiustyyli muuttui hiusgeelin kanssa.
- Anonyymi
Eikös komeet ja kauniit saa aina paskaa kohtelua rumilta? Ei ne sitten ajattele ulkonäöstään oikein mitään. Ne on ne rumat, kun on ihan täynnä paskaa, sylkykuppeja kun ovat, saavat komeat ja kauniitkin epäröimään itseään. Ihme noita akkoja/ukkoja.
- Anonyymi
Itsellä menee päinvastoin... rumana ukkona saan virnuilua ja selän takana vinoilua ja myös kasvotusten pitää tuoda ilmi kuinka rumat kasvot minulla on
anonyymi: "Eikös komeet ja kauniit saa aina paskaa kohtelua rumilta? Ei ne sitten ajattele ulkonäöstään oikein mitään. Ne on ne rumat, kun on ihan täynnä paskaa, sylkykuppeja kun ovat, saavat komeat ja kauniitkin epäröimään itseään. Ihme noita akkoja/ukkoja."
Kun minä olin komean näköinen 21-vuotiaana niin minulle saattoi hymyillä yli 30 naista samana päivänä ja muutama mies. Hyvännäköiseen suhtaudutaan positiivisesti ja poikkeuksetta hän saa niiltä "rumilta":kin hyvää kohtelua. Hyvännäköinen saa paljon hymyjä ja ihailevaa katsetta. Kiva oli kun monena päivänä peräkkäin sinulle hymyiltiin paljon.- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
anonyymi: "Eikös komeet ja kauniit saa aina paskaa kohtelua rumilta? Ei ne sitten ajattele ulkonäöstään oikein mitään. Ne on ne rumat, kun on ihan täynnä paskaa, sylkykuppeja kun ovat, saavat komeat ja kauniitkin epäröimään itseään. Ihme noita akkoja/ukkoja."
Kun minä olin komean näköinen 21-vuotiaana niin minulle saattoi hymyillä yli 30 naista samana päivänä ja muutama mies. Hyvännäköiseen suhtaudutaan positiivisesti ja poikkeuksetta hän saa niiltä "rumilta":kin hyvää kohtelua. Hyvännäköinen saa paljon hymyjä ja ihailevaa katsetta. Kiva oli kun monena päivänä peräkkäin sinulle hymyiltiin paljon.Makunsa kullakin, mutta harvoin noin nuorena pidetään komeana, ehkä lähinnä kauniina. Komeus on mielestäni myös miehekkyyttä ja tavallaan oman tiensä kulkija, jota elämänkokemus voi vielä parantaa.
Anonyymi kirjoitti:
Makunsa kullakin, mutta harvoin noin nuorena pidetään komeana, ehkä lähinnä kauniina. Komeus on mielestäni myös miehekkyyttä ja tavallaan oman tiensä kulkija, jota elämänkokemus voi vielä parantaa.
Anonyymi: "Makunsa kullakin, mutta harvoin noin nuorena pidetään komeana, ehkä lähinnä kauniina. Komeus on mielestäni myös miehekkyyttä ja tavallaan oman tiensä kulkija, jota elämänkokemus voi vielä parantaa."
Vähän vailla, kun täytin 21 v. äitini täti sanoi, että ei ole nähnyt komeampaa miestä elämässään kuin minä. Äitini ja siskoni päivittelivät lausuntoa, kun täti oli käynyt lähes kaikkialla ulkomailla. Se oli silloin. Laitoin itsestäni profiilikuvan nickiin, jossa olen 41-vuotias. Nykytodellisuus ei kyllä vastaa enää äitini tädin lausuntoa, mutta kerroin tämä siksi, että kyllä vähän yli 20-vuotiaita voidaan pitää komeana. Jos nickini kuva näkyy - niin voi todeta, että ihan hyvännäköinen, mutta ei mikään James Deania tai Tom Cruisea paremmannäköinen.- Anonyymi
Anonyymi: "Makunsa kullakin, mutta harvoin noin nuorena pidetään komeana, ehkä lähinnä kauniina. Komeus on mielestäni myös miehekkyyttä ja tavallaan oman tiensä kulkija, jota elämänkokemus voi vielä parantaa."
Vähän vailla, kun täytin 21 v. äitini täti sanoi, että ei ole nähnyt komeampaa miestä elämässään kuin minä. Äitini ja siskoni päivittelivät lausuntoa, kun täti oli käynyt lähes kaikkialla ulkomailla. Se oli silloin. Laitoin itsestäni profiilikuvan nickiin, jossa olen 41-vuotias. Nykytodellisuus ei kyllä vastaa enää äitini tädin lausuntoa, mutta kerroin tämä siksi, että kyllä vähän yli 20-vuotiaita voidaan pitää komeana. Jos nickini kuva näkyy - niin voi todeta, että ihan hyvännäköinen, mutta ei mikään James Deania tai Tom Cruisea paremmannäköinen.Aina voidaan käsittää komeus eri tavalla, mutta minusta esim. James Dean ei ollut kovin komea, kaunis lähinnä. Kun siirrytään pojasta miehen maailmaan n. 20 kymppisenä, ei kait voida kuvitella että mies on komeimmillaan silloin, koska komeuteen viitataan yleensä silloin kun joku on miehekäs.
Anonyymi kirjoitti:
Aina voidaan käsittää komeus eri tavalla, mutta minusta esim. James Dean ei ollut kovin komea, kaunis lähinnä. Kun siirrytään pojasta miehen maailmaan n. 20 kymppisenä, ei kait voida kuvitella että mies on komeimmillaan silloin, koska komeuteen viitataan yleensä silloin kun joku on miehekäs.
Anonyymi: "Aina voidaan käsittää komeus eri tavalla, mutta minusta esim. James Dean ei ollut kovin komea, kaunis lähinnä. Kun siirrytään pojasta miehen maailmaan n. 20 kymppisenä, ei kait voida kuvitella että mies on komeimmillaan silloin, koska komeuteen viitataan yleensä silloin kun joku on miehekäs."
Myönnetään, että nykiläinen 21 v. kesälukion opettaja käytti minusta sanaa "pretty", kun olin 18-vuotias. Itse en pitänyt silloin itseäni hyvännäköisenä edes. Mutta kun ikää tuli 20 v. ja 21 v. minua alettiin kutsumaan komeaksi yleisesti. Sain silloin lähes 10 kiloa lihasmassaa lisää. Se ehkä vaikutti siihen. 20 ikävuoden alussa oli poika, mutta saman ikävuoden lopulla jonkinlainen miehen alku.
Jossain kuvassa minusta James Dean on tosi komeannäköinen cowboyhattu päässään, vaikka on nuori. Myönnetään, että esimerkiksi elokuva "Nuori kapinallinen" hän ei niin hirvittävän komea ole, sillä kerran minua kerran vertasi solunaapurini tv-ääressä James Deaniin. Ihmettelin mitä hän katsoi epäuskoisena Jimmy ja minua vuorotellen. Seuraavana päivänä hänen kaverinsa sanoi, että "paremmannäköinenhän tuo sinun naapurisi on kuin James Dean". Siihen naapurini vastasi: "Sitä minä eilen aloin katsomaan". Sen jälkeen kävelin yhdessä kaupungissa muutaman kilometrin. Yli 30 naista hymyili minulle muutaman kilometrin matkalla. Taisin laskea, että naisia oli 32 ja pari miestä päälle. Kyllä minä olin silloin komea, vaikka en itse ollut sitä mieltä, että en ollut James Deania paremman näköinen. Mutta tuskin kiistät, että Tom Cruise on ollut komea aina jostain 20-vuotiaasta lähtien?- Anonyymi
Anonyymi: "Aina voidaan käsittää komeus eri tavalla, mutta minusta esim. James Dean ei ollut kovin komea, kaunis lähinnä. Kun siirrytään pojasta miehen maailmaan n. 20 kymppisenä, ei kait voida kuvitella että mies on komeimmillaan silloin, koska komeuteen viitataan yleensä silloin kun joku on miehekäs."
Myönnetään, että nykiläinen 21 v. kesälukion opettaja käytti minusta sanaa "pretty", kun olin 18-vuotias. Itse en pitänyt silloin itseäni hyvännäköisenä edes. Mutta kun ikää tuli 20 v. ja 21 v. minua alettiin kutsumaan komeaksi yleisesti. Sain silloin lähes 10 kiloa lihasmassaa lisää. Se ehkä vaikutti siihen. 20 ikävuoden alussa oli poika, mutta saman ikävuoden lopulla jonkinlainen miehen alku.
Jossain kuvassa minusta James Dean on tosi komeannäköinen cowboyhattu päässään, vaikka on nuori. Myönnetään, että esimerkiksi elokuva "Nuori kapinallinen" hän ei niin hirvittävän komea ole, sillä kerran minua kerran vertasi solunaapurini tv-ääressä James Deaniin. Ihmettelin mitä hän katsoi epäuskoisena Jimmy ja minua vuorotellen. Seuraavana päivänä hänen kaverinsa sanoi, että "paremmannäköinenhän tuo sinun naapurisi on kuin James Dean". Siihen naapurini vastasi: "Sitä minä eilen aloin katsomaan". Sen jälkeen kävelin yhdessä kaupungissa muutaman kilometrin. Yli 30 naista hymyili minulle muutaman kilometrin matkalla. Taisin laskea, että naisia oli 32 ja pari miestä päälle. Kyllä minä olin silloin komea, vaikka en itse ollut sitä mieltä, että en ollut James Deania paremman näköinen. Mutta tuskin kiistät, että Tom Cruise on ollut komea aina jostain 20-vuotiaasta lähtien?Minun mielestä Tom Cruise ei ole komea ja miehekäs mies vaikka onkin päässyt miesten sankarirooleihin. Tosin samaan hengenvetoon voin todeta et komeus ja miehekkyys on aika nopeastikin häviävä luonnonanti sen mukana kun miesten testosteronitasot laskevat koko ajan varsin hälyttävää vauhtia.
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä Tom Cruise ei ole komea ja miehekäs mies vaikka onkin päässyt miesten sankarirooleihin. Tosin samaan hengenvetoon voin todeta et komeus ja miehekkyys on aika nopeastikin häviävä luonnonanti sen mukana kun miesten testosteronitasot laskevat koko ajan varsin hälyttävää vauhtia.
Anonyymi: "Minun mielestä Tom Cruise ei ole komea ja miehekäs mies vaikka onkin päässyt miesten sankarirooleihin. Tosin samaan hengenvetoon voin todeta et komeus ja miehekkyys on aika nopeastikin häviävä luonnonanti sen mukana kun miesten testosteronitasot laskevat koko ajan varsin hälyttävää vauhtia."
Minusta Cruise on komea ja jossain määrin miehekäskin. Meillä taitaa komeudesta erilainen käsitys. Kerroin tässä enemmän, mutta en toista tekstiä uudelleen, kun se poistettiin. Sen verran sanon, että olen pitkä ja käytin pikkutakkia, jonka päällä topattu pitkä takki eli näytin tosi miehekkäältä olemukseltani vaatteissa. Ei enempää, sillä innostuin aikaisemmin kertomaan vuolaasti itsestäni.
Hyvää viikonloppua ja kerro sitten millainen on sinusta komea sekä miehekäs mies, jos olet eri mieltä.- Anonyymi
Anonyymi: "Minun mielestä Tom Cruise ei ole komea ja miehekäs mies vaikka onkin päässyt miesten sankarirooleihin. Tosin samaan hengenvetoon voin todeta et komeus ja miehekkyys on aika nopeastikin häviävä luonnonanti sen mukana kun miesten testosteronitasot laskevat koko ajan varsin hälyttävää vauhtia."
Minusta Cruise on komea ja jossain määrin miehekäskin. Meillä taitaa komeudesta erilainen käsitys. Kerroin tässä enemmän, mutta en toista tekstiä uudelleen, kun se poistettiin. Sen verran sanon, että olen pitkä ja käytin pikkutakkia, jonka päällä topattu pitkä takki eli näytin tosi miehekkäältä olemukseltani vaatteissa. Ei enempää, sillä innostuin aikaisemmin kertomaan vuolaasti itsestäni.
Hyvää viikonloppua ja kerro sitten millainen on sinusta komea sekä miehekäs mies, jos olet eri mieltä.No viimeiset sanat sanon tähän aiheeseen. Ehkä on turha kiistellä mikä on komea tai kaunis. Kun en miehenä tunne miehiin seksuaalista vetovoimaa, niin näen heidät vain miehinä ilman suurempaa vaikutusta, heistä ei loista sellaista seksuaalista voimaa, joka on koko elämää ylläpitävä voima ja sanelee osittain myös sen miltä ihminen näyttää tajunnassani. Tietenkin mies voi olla luonteeltaan vaikka kuinka mukava, niin sitten hän on mukava ihminen missä sitten vaikuttaakin. Naisessa seksuaalisuus ja vetovoima vaikuttaa voimakkaasti siihen kuvaan joka tajuntaan piirtyy. Enkä näe olevani mitenkään ulkonäkökeskeinen ihminen mutten myöskään kiistä ympärillä vellovia luonnon voimia. Hyvää viikonloppua toivotan minäkin.
Anonyymi kirjoitti:
No viimeiset sanat sanon tähän aiheeseen. Ehkä on turha kiistellä mikä on komea tai kaunis. Kun en miehenä tunne miehiin seksuaalista vetovoimaa, niin näen heidät vain miehinä ilman suurempaa vaikutusta, heistä ei loista sellaista seksuaalista voimaa, joka on koko elämää ylläpitävä voima ja sanelee osittain myös sen miltä ihminen näyttää tajunnassani. Tietenkin mies voi olla luonteeltaan vaikka kuinka mukava, niin sitten hän on mukava ihminen missä sitten vaikuttaakin. Naisessa seksuaalisuus ja vetovoima vaikuttaa voimakkaasti siihen kuvaan joka tajuntaan piirtyy. Enkä näe olevani mitenkään ulkonäkökeskeinen ihminen mutten myöskään kiistä ympärillä vellovia luonnon voimia. Hyvää viikonloppua toivotan minäkin.
En minäkään näe miehiä objekteina tai tunne heitä kohtaan kuin ystävyyttä tai jonkinlaista kaverirakkautta. Luulin, että sinä olit nainen, joka piti miehekkäistä miehistä.
Poistanpa nickin kuvasta pärstäni, sillä ei ole tarvetta näyttää ulkonäköä, kun sillä ei ole täällä merkitystä.
Hyvät viikonloput vielä kerran ja hyvää syksyä! ;)
- Anonyymi
lp,ea,oeaskpöö jtåersÄvotis åoååeöos'ä'm om tiokptteöee lim selso' jejej jojojj
- Anonyymi
gwnitaliherpes-luokk c-herpes on melko varmrma jos motoristin knssa seksiä hrrrt hewhe
- Anonyymi
täaaä hyvä pointi sinänsä: kun koen jotkjhkin Ku kluklanin pomot paremmin isäksi kuin oma is, kosa paremmin pitänyt huolts js ksupsn tytöt psremmiksi käideiksi kuin äiti itse ollut ikinä...
en ole enää kkk joskus olin.. Kai sen olisi joku rohkeampi nainen jo kertonut. Omaan äitiin tai mummoon ei sitten kannata omassa ulkonäköasiassa luottaa. ;)
- Anonyymi
,olso 'oto åett'oso tposem öåsemsa--lpsla rpomem iiswe,åo öåso pm ,ilce,åo. jwej roerusro
- Anonyymi
Ihmiset näkevät itsensä ja toisensa eri tavoilla. Kyllä sillä komistuksellakin voi epävarmuuksia ulkonäön suhteen, samoin kuin monella kauniilla naisellakin. Jos sattuu vielä olemaan ujo kotihiiri, niin sitten kukaan ei tule iskemäänkään.
Se on aika lailla sinusta itsestäsi kiinni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä.
Tuskin lasien hankkiminen auttaa siihen minkälaisena hänet näet😁- Anonyymi
Jos lasit jo valmiina, niin laittaa niihin vaikka vihreän kalvon, voi oksetus 😊
Anonyymi kirjoitti:
Jos lasit jo valmiina, niin laittaa niihin vaikka vihreän kalvon, voi oksetus 😊
Niin ja näkee hänet sitten hulkkina😂
- Anonyymi
ihmiset vain luulee, kun ole vientiä, että johtuu ulkonäöstä, todelisuudessa puhe lahjoilla on suudenpi merkitys,
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Niinkuin Runeberg. Voi ei.
Oikeat sanat oikeaan aikaan.
Saavahan lähisukulaiset kehua=rohkaista.
20-vuotiaana monet ovat ujoja ja epävarmoja.
Vilma
Richard Gere on minusta ollut komea.
Nuoresta miehestä sanoisin, että kivannäköinen.
Tyttö voi olla kaunis tai sievä. - Anonyymi
Niinpä, samoin myös luulee että kaikki hörhellykset olisi muittenkin mielestä kaunistavia/komistavia juttuja ja turvaa niihin. Yleensä se mitä on maskin takana kuitenkin ratkaisee jatkoon vai ei.
Entinen Eivori
- Anonyymi
Kyllä minusta aistii että olen köyhä työläismies eli vaatteet on halppis verkkarit ja nekin 10v vanhat no nyt rupee vyötärö naru lähtemään rikki eli ei köyhä ole kovin suosittu
- Anonyymi
Oisko niin että sillä komistuksella on jokin muu asia jossa tuntee itsensä huonoksi ja näin väheksyy ulkonäköäänkin. Esim. pitää itseään liian köyhänä, luulee ettei osaa olla tarpeeksi sanavalmis, ettei saa kuitenkaan naista viihtymään kanssaan tms.
Kokonaisuus itsestä yleensä ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225