Kysytään nyt tämä sama täälläkin :)
Eli miten olet jättänyt seurustelukumppanisi?
Gallup: Miten jätit miehesi?
6
1428
Vastaukset
- Elina
No, tekstarilla on jätetty jokunen, sähköpostilla samaten. Kasvotusten useimmiten, mutta myönnettäköön että myös täydellistä "selänkääntöä" on tullut tehdyksi - etenkin silloin jos ei viesti muuten ole mennyt perille. Jättäminen on kyllä aina yhtä vaikeaa mutta parempi sekin kuin roikkua väkisin huonossa suhteessa.
Etanapostilla tuli myös joskus teinivuosina jätettyä eräs, jota vielä joskus kaiholla muistelen... - kokemusta
No siitä ei kokemusta, mutta poikakaverit/miehet jätti mut aina (7 kertaa) nuoremman ja kauniimmam takia.
nyt se on ohi.... ei tää toimi..... kerää kamas....kuukaus sulla aikaa muuttaa pois... näin meillä tapahtu... :)
- Glorious
Lomalta palattuani sovin tapaamisen ja ilmoitin että that's it.
- kokemusta on...
Kannattaa hoitaa asiat niin, että mies on se joka jättää... Sellaiset miehet, joista ei pääse eroon täytyy jättää esim. viranomaisten avustuksella...
- ---
perinteisen kliseisellä kamalalla tavalla - petin ja jätin. Aikaa tapahtuneesta jotakuinkin 2v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060