Kysytään nyt tämä sama täälläkin :)
Eli miten olet jättänyt seurustelukumppanisi?
Gallup: Miten jätit miehesi?
6
1429
Vastaukset
- Elina
No, tekstarilla on jätetty jokunen, sähköpostilla samaten. Kasvotusten useimmiten, mutta myönnettäköön että myös täydellistä "selänkääntöä" on tullut tehdyksi - etenkin silloin jos ei viesti muuten ole mennyt perille. Jättäminen on kyllä aina yhtä vaikeaa mutta parempi sekin kuin roikkua väkisin huonossa suhteessa.
Etanapostilla tuli myös joskus teinivuosina jätettyä eräs, jota vielä joskus kaiholla muistelen... - kokemusta
No siitä ei kokemusta, mutta poikakaverit/miehet jätti mut aina (7 kertaa) nuoremman ja kauniimmam takia.
nyt se on ohi.... ei tää toimi..... kerää kamas....kuukaus sulla aikaa muuttaa pois... näin meillä tapahtu... :)
- Glorious
Lomalta palattuani sovin tapaamisen ja ilmoitin että that's it.
- kokemusta on...
Kannattaa hoitaa asiat niin, että mies on se joka jättää... Sellaiset miehet, joista ei pääse eroon täytyy jättää esim. viranomaisten avustuksella...
- ---
perinteisen kliseisellä kamalalla tavalla - petin ja jätin. Aikaa tapahtuneesta jotakuinkin 2v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262202
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282116- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181482- 241126
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853