Olen vienyt välillä lapsiani hoitoon veljelleni koska he haluavat sinne.
Nyt on käynyt ilmi että heille on syötetty siellä lihaa emmekä me koskaan syö lihaa enkä salli sitä että lapsilleni pakkosyötetään sitä.
Lapset ovat kuulemma itse halunneet maistaa ja ovat tykänneet.
Nyt lapseni on kysynyt että voitaisiinko tehdä lihapullia tai ostaa nakkeja.
Minä ja mieheni olemme raivoissamme.
Mietin että onkohan jotain toimia mitä voisin tehdä? Ajattelin tehdä rikosilmoituksen. Välit katkaisin heti.
Veli syötti vegaanilapsilleni lihaa. Miten toimin?
15
619
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kyllä lihaa pitää syödä.
- Anonyymi
Lihaa ei saa pakkosyöttää mutta vegaaniruokaa pitää pakkosyöttää.
Jos he itse haluavat sitä syödä heidän pitää antaa sitä syödä. - Anonyymi
Tofujako te kotona syötte? Mikset vie omia ruokia mukana sinne kylään?
Jos lapset ovat oikein ajattu sisään aatteeseen. He kyllä ilmoittavat veljellesi mielipiteensä, mitä he eivät koskaan syö.
Ketään ei voi pakottaa syömään!
Enemmän on niin, että kuulee, en tykkää jne. - Anonyymi
Prosessoitu liha altistaa syöville vanhemmalla iällä, nyt lapsesi on altistettu syövälle, josta voit varoittaa veljeäsi. Samalla, kun syyllistyi luottamuksesi menettämiseen. On kaiken sen jälkeen astunut rikollisen aatteen tielle, josta voi olla vaikeampi löytää ulospääsyä?
- Anonyymi00016
Höpö höpö
- Anonyymi
Olet päättänyt lastesi puolesta ,että he ovat vegaaneja.Toivottavasti omaat niin paljon ravintotietoutta,ettet vaaranna kasvavien lastesi terveyttä.
- Anonyymi
Saavat B12 -vitamiineja lihasta...!
- Anonyymi
Lapsenne eivät kuole eivätkä saa Freudian ongelmia jos he kerran viikossa syovät lihaa. Sinä omalla käyttäytymiselläsi saat paljon enemmän ongelmia aikaan. Kaikkien keskuudessa.
Hei, jäitä hattuun! - Anonyymi
Aloittaja
mene kysymään keskuskomiteasta apua.
et selvästikkään kykene ajattelemaan itse - Anonyymi
Pistele turpaan
- Anonyymi
Kova pala se voi olla kun lapsilla on omia makumieltymyksiä.
Kyllähän ne välit saa poikki vaikka ruoasta riitelemällä. - Anonyymi00012
Koska lapset ovat edelleen hengissä, ja voivat hyvin, niin pitäisin vain huolen, että lapset eivät enää sa missään lihaa, jos ruokavalioon on todellinen terveyssyy(allergia, tms.) olemassa.
- Anonyymi00013
Ihan oikein toimi veljesi. Sinä laiminlyöt lapsiasi eväämällä heiltä oikean ruoan.
- Anonyymi00014
Aloittaja on selkeästi provoaja
- Anonyymi00015
Liha on hyvää ja terveellistä,niin anna aloittaja lapsesi syödä.Niin jos lapsesi haluaisi vaihtaa sukupuolensa,niin olisit varmaan ihan innoissaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402536
- 52986
- 66901
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53797Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227753T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10674- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️56605- 65603