Ei ole ootinin poikia näkynyt Kemin kaduilla . Päämajakin näyttää olevan eloton. Jospa ovat muumioituneet sinne.
Koivuharjunkatu 56
7
308
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kamalaa.😂
- Anonyymi
Pitäiskö päämaja vuokrata maahanmuuttajille ?! ;D
- Anonyymi
Mäntylänkadun siivessä turhaniemen Carita astututtaa ittiiään viimeisillä ootinin potilailla
- Anonyymi
Rekka-pekassa joku puolentoista metrin kuski kehu kyllä viikonloppuna että Caritalta imetään raivomehut pois kun ei ole varaa vuokraa maksaa 🫣
- Anonyymi
Ovat puhdistaneet älykkäällä ja ahkeralla vapaaehtois työllään Kemin kaikista mahdollisista ongelmista ja marssivat nykyään Oulussa jotta siitäkin kaupungista saadaan turvallinen.
- Anonyymi
Lappi putsattu,nyt laajennetaan .
- Anonyymi
Mitäköhän ne ovat putsanneet ? Olutta ja tuhkakupit tupakin jämistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138