ja purkamaan sydänikävääni. En voinut mitään, itkin taas sinua.
Nainen, täytyi tulla tänne sulle kertomaan
16
475
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Voi kultapieni🖤 Älä itke, kyllä kaikki järjestyy.❤️
Miksi ikävöit niin paljon että itkettää?en haluaisi että itket😪
Minä en edes muista koska olisin itkenyt, olen kovettanut itseäni tässä muutaman vuoden tahtomattani.- Anonyymi
Olet liian ihana. En vain kestä. Janoan päästä luoksesi, janoan sinua, mutta kun se ei toteudu eikä näytä mahdolliselta.
- Anonyymi
Olet vain liian ihana. En kestä tätä ikävää, kaipaan luoksesi. Mutta tämä näyttää mahdottomalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain liian ihana. En kestä tätä ikävää, kaipaan luoksesi. Mutta tämä näyttää mahdottomalta.
Alittajalla olisi asiaa kaivatulleen, mutta joku poistaa kommentteja. Minkälainen mode tekee tällaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian ihana. En vain kestä. Janoan päästä luoksesi, janoan sinua, mutta kun se ei toteudu eikä näytä mahdolliselta.
Kyllä se mahdollisuus tulee usko pois. Huomenna ajattelin lähteä ryyppäämään. 😅 tuu säkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alittajalla olisi asiaa kaivatulleen, mutta joku poistaa kommentteja. Minkälainen mode tekee tällaista?
Ne voi tulla viiveelläkin tänne
- Anonyymi
Aa, kommentti oli vain piiloutunut, kun avasin ketjun uudelleen.
Aloittaja
- Anonyymi
Oho. Et vaikuta haluavan jutella
- Anonyymi
Eiköhän me jutella kohta..
- Anonyymi
Aloittaja haluaa. Enemmänkin on kyse siitä, ettei ole tilaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me jutella kohta..
Kuinka niin??😊
- Anonyymi
Haluan kyllä. Anteeksi se viimekertainen, olin vähän sekaisin. 😔
- Anonyymi
Kyllä kaikki järjestyy. Onko erosta kauan?
- Anonyymi
Sain sitten nukuttua, vaikka välillä tunteet valvottaa. Koville ottaa. On sen verran päässyt syvälle herkimälle alueelle.
- Anonyymi
Nämä ovat jänniä.. Yksi itkee ja 10 tunnistaa hänet. Itse en lähde tunnistamaan kahdesta lauseesta. Lian epäloogista.
Kohta saa ajattelemani mies irl jutella kanssani. Näkee mistä tuulee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849