kukaan aikuisista lapsistani ei tullut synttäreilleni, vaikka kutsuin. ei edes onnitellut. otin sen loukkauksena. käsitin sen niin, että he tarkoittivat sillä, ettei minun olis pitänyt syntyäkään. miksi he vihaavat minua niin paljon.
syntymäpäivä
Anonyymi-ap
1
247
Vastaukset
- Anonyymi
nykyään ei enää juhlita synttäreitä. tai joulua. olen tähän asti muistanut kaikkia lapsiani synttäreinä ja jouluna. kun ei enää tartte muistaa, niin säästyypähän rahaa, kun ei tarvi ostaa synttäri, eikä joululahjoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480