Tyylin vaihto auttaa,kahvi piristää.

Anonyymi-ap

Se millä tyylillä kannattaa syödä riippuu aivan liikkumisesta.
Jos on päivässä kaksi suoritusta,kannattaa syödä pienempiä aterioita päivällä 2 kertaa,syönti aina liikunnan jälkeen.
Yhdestä pienestä kupillisesta kahvia näyttää olevan erittäin paljon hyötyä kun tekee toisenkin liikuntasuorituksen.
Minulla oli suunnitelmana ottaa käyttöön juoksumattoreeni heti pyöräilyn jälkeen heti pienen aterian jälkeen mutta siinä kävi niin etten yksinkertaisesti jaksanut KOSKA väsytti niin paljon.

Väsymys lähti pois heti kun aloin aloin juomaan toisenkin kerran päivässä kupillisen kahvia ennen treeniä .
Tämän ansiosta pystyin vihdoinkin tekemään juoksumattoreenin.
Teen sen TEHOKKAALLA tavalla pienessä ylämäkikulmassa ja käsissä 8 kilon kahvakuulat,näin saa pulssin nousemaan helposti 135-140 lyöntiä minuutissa.Se on tavallaan farmari kävelyä mikä on ihmiselle kaikista ominaisin luonnollinen liikuntamuoto kantaa käsissään jotain taakkaa.
Laitoin kahvakuuliin remmit kiinni tarranauhalla joita pidän käsien ympärillä,ne keventää käsi puristusta ja estää putoamisen ja juoksumaton rikkoutumisen.

Mitä suurempi on syke,niin sitä suurempi ON kalorinkulutus🧐
Tällä uudella reenillä kulutukseni on vähintään 3500 kaloria päivässä ja seurannassa käytän huavein aktiivisuuranneketta mistä on ollut erittäin paljon hyötyä.
Kun harrastaa liikuntaa SAA syödä päivässä 1000 kaloria enemmän kuin liikuntaa harrastamaton.
Laihdutuskalorini on tällä hetkellä 2000- 2500 päivässä.Silloin kun en harrastanut liikuntaa ne oli 1400

9

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-Kun harrastaa liikuntaa SAA syödä päivässä 1000 kaloria enemmän kuin liikuntaa harrastamaton.

Siis 1000 kaloria lisää syömiseen ja ahmintaan ilman pelkoa lihomisesta,

• Anonyymi

Se 1000 kaloria on se mitä se on aivan tavallisesti mutta nyt kun teen myös sen juoksumattoreenin se nousee 1500 kaloriin.
        Kahvia olen käyttänyt piristeenä joskus ennenkin hiihtolenkeillä.Kun pistää siihen sekaan vähän hunajaa ja suolaa niin toimii varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se 1000 kaloria on se mitä se on aivan tavallisesti mutta nyt kun teen myös sen juoksumattoreenin se nousee 1500 kaloriin.
        Kahvia olen käyttänyt piristeenä joskus ennenkin hiihtolenkeillä.Kun pistää siihen sekaan vähän hunajaa ja suolaa niin toimii varmasti.

Sokeria, suolaa ja kahvia ei koskaan nautita ilman kahvileipää, pullaa ja huaveitä.

Hunaja auttaa hyvin kurkkukipuun.

• Anonyymi

Siinä kävi niin että hormoonitoiminta räjähti kerralla kovaan kasvuun ja kalorinkulutus nousi 3300 kaloriin.
      Vajetta 1100 päivässä,pihtimitta pienentyi 2 mm
      Nyt lisään vähän raskasta liikuntaa.

• Anonyymi

Itse lisäsin suolan ja huavein määrää ruuassa,huavei nostaa verenpaineet pilviin.

Onkohan huaveissä lakritsaa tai salmiakkia ?

• Anonyymi kirjoitti:

Itse lisäsin suolan ja huavein määrää ruuassa,huavei nostaa verenpaineet pilviin.

Onkohan huaveissä lakritsaa tai salmiakkia ?

Mistä tässä huaveista on kyse? Itse aloitin liikunnan tueksi käyttämään suomalaisia marjoista ja kasveista tehtyjä energiajuomia. Ja edistämään aineenvaihduntaa ja rasvanpolttoa.

• Anonyymi

Hormoonitoiminta räjähti kun tumputin huaveilla.

• Anonyymi

Nyt tällä hetkellä olen syönyt spakettia ja siihen pastakastikkeena kaalipataa jossa reilusti jauhelihaa proteenin lähteenä. tomattiketsuppia.Se on huomattavasti paremman makuista ruokaa kuin esim pitsa.Sitten juuri ennen nukkumaan menoa kaakauta vanajan kanelikorpuilla ja viinirypäleitä.Täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä.Merkkaan KAIKKI huaveihin tarkasti.

• Anonyymi

En ole syönyt spakettia enkä mitään muutakaan mitä tuossa luki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe