Mua on kehuttu tasapainoiseksi, kauniiksi, fiksuksi naiseksi. Mutta ongelmana on se, että olen saanut tapailemiltani miehiltä ikävää kohtelua. Jättävät mut huomioimatta, vaikka aikaisemmin ovat viihtyneet mun kanssa ja uskotellaan että tästä tulee kestävä normi suhde.
Parin miehen kanssa olin yhdessä (toinen etsi siinä samalla uutta naista itselleen) ja yks jätti minut puolen vuoden aikana.
Olen saanut miehiltä ikävää kohtelua
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitähän ajatuksia mies tämän traagisen tarinan tulisi herättää?
- Anonyymi
Et ole mikään prinsessa jota pitäisi palvoa kokoajan. Miehellä on muutakin tehtävää ja mielenkiintoja.
- Anonyymi
Se on lähtökohtaisesti positiivinen asia että on, gubbe ja AP
- Anonyymi
Oletko itse arvostanut ystävääsi? Mitä muuta itse teet todistaaksesi että olet kunnioituksen arvoinen?
Pelkkä sananhelinä ei useinkaan tarkoita kovin paljoa. Teot ( omaltapuoleltasikin) ovat ne joista ihminen tunnetaan.- Anonyymi
Nämä kommentit itseltä itsellesi tunnistaa gubbe mm siitä, ettei ne ole ikinä missään suhteessa minkään kanssa😄
- Anonyymi
Ymmärrän naisen puolta
- Anonyymi
Älä näppäryytees vaan sitten kompastu
- Anonyymi
Kunnon mies pitää hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138