Tämmöset.avionrikkojat siis molemmat uskottomia. No käry käy .Mies heittää ulos kodistaan.Oikeus tuomitsee lapset isälle .Vaimo ilman asuntoa ja rahaa,oisko pitäny kartella vaan sivusta tätä huoraajaa.
Lapsien oikeus.
6
387
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän tämä Uusi Super Rakas kuvittelee tämän romanssin kestävän Kumpikin petti kumppaniaan.
- Anonyymi
Kyllä on vastuutonta touhuilua.Oma nautinto vaan.Lapset ilman lämmintä suihkuvettä mm.Varmaan liian kallista tälle Valehtelijalle.
- Anonyymi
No rahalla ostettu päätös.Amerikassa ei taida rikkaat tuntea muuta kun Rahanvallan.Mutta näkyy pesiintyneen myös Suomeen.Oikeutta ei tämä petetty saa mistään.
- Anonyymi
Tummoselta hampilta pienin kuohitaan.Ei lisäänny eikä tee aviorikoksia,
- Anonyymi
Kuinka nämä Suomeen?. isolla porukalla 0 Tulot ja lapset kouluun Valtio maldas.Mitä ovat Purran tulorajat näille maahatuljoille? Vai riittääkö että on arvokelloja laatikko Täynnä.Joopa jo Meillähän om näille täyshoito tietenki.
- Anonyymi
Oletan tietäväni mistä puhut, ja kyllä jos nainen elää vain miehen rahoilla niin ei ole oikeutettu eron jälkeen pyytämään yhtään mitään. Hänellä on ollut mahdollisuus ja ikeus tehdä työtä eikä istua kotona kynsiä lakkaamassa, kun siivooja ja lasten hoitaja tekevät miehen laskuun kotihommat. Kehtaa vielä pyytää miljoonia eron jälkeen kun ei ole varaa yhtä loistokkaaseen elämään kuin ennen???? Joten ihan oikee päätös että ulos vaan ja onnea etsimään ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027