Mistä tiedät, ettei sun mies rakasta sua enää?

Anonyymi-ap

Nää on vaan esimerkkejä siitä, milloin eka kertaa tajusin, ettei mun mies rakasta mua enää. Voit verran näitä sun omiin kokemuksiin, ja toimia sen mukaan, jos haluat. Mies 1: Oltiin lentokoneessa matkalla "ihanalle etelän lomalle", ja joku lapsi potki takaa koko ajan mun paikan selkänojaa. Huomautin vanhemmille, eivät välittäneet mitään! Kerroin miehelleni, hän vain nauroi. Myös lentoemäntä oli ymmärtänyt, että olin alakynnessä, eikä välittänyt valituksestani... Tällöin aloin alitajuisesti vihata aviomiestäni, mikä johti lopulta eroon. Mies 2: Sain vakituisen työpaikan, ja heti sen jälkeen mieheni alkoi vaatia, että alan maksaa VUOKRAA hänelle. Osallistuin koko ajan kuluihin, asuimme hänen omistamassaan asunnossa. Olisin voinut suostua muihin järjestelyihin, mutta tuo oli minulle ihan liian kroisia! Varsinkin kun siedin hänen juopotteluaan ja väkivaltaansa. - Kumpaakaan eroa en ole sekuntiakaan katunut! Naiselle on parempi erota, ettei ole tallattuna tossun alla!

2

810

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sulla on hyvä miesmaku! Toivottavasti sait edes hyvää seksiä.

• Anonyymi00003

Tuohan on priori1 naisille. Siis sänkyhommat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1942
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      610
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      31
      526
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      59
      452
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      54
      411
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      403
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      397
    9. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      391
    10. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32