Joka väittää että kaikki on kunnossa mutta sitten hänellä "Ei ole aikaa laittaa jonain päivänä viestiä tai vastata viestiin" Täytyy sanoa että kyllä on perkeleen kiireinen elämä. Tiedän että todellinen syy on AINA että ei kiinnosta koska jos joku kiinnostaa tälle tehdään sitä aikaa. KUKAAN ihminen ei ole niin kiireinen ettei ehdi viestiä laittaa. Miksi se on naiset niin vaikea puhua totta? Mikä siinä on niin vaikeaa että täytyy esittää ja kieroilla jotain omiaan? Olette te ihme vempuloita.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Varsinkin..nyt tulee paras kohta varsinkin kun hän oli koko tapaamisaikamme kiinni puhelimessaan ja vastaili viesteihin. Toisten miesten viesteihin. Tadaa jäit kiinni horo!
- Anonyymi
Treffit kanssasi vaikuttaa tämän fantasian perusteella jännittävältä, oletko sinä se jännämiestyyppi, joista varoitellaan?
- Anonyymi
Enhän tiedä ees , onko tää todellista
Soittaisit joskus - Anonyymi
Teot puhuu sanoja enemmän. Et kiinnosta häntä paskaakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493