Raskas liikunta vaikuttaa oman kokemuksen mukaan hormoonitoimintaa lisäävästi.
Hormoonitoiminnan saa pilattua pienillä kaloreilla ja ilman liikuntaa.
Jos haluat olla hyvässä kunnossa harrasta MYÖS raskasta liikuntaa
Luulitko, että pikaliikunta on turhaa? Kaikkea muuta: jo 10 minuutin lenkillä hämmästyttävät vaikutukset
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000006548387.html
Raskas liikunta ei ole turhaa,hormoonitoiminta.
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Päinvastainen kokemus.
Salilla lihasvoimaa 6krt/vko joista keskiviikkoisin kyykyt ja sunnuntaisin maastavedot.
Kapeina pyramideina maksimi ykköseen tai tasavitosina.
Palautumiset huononivat ja testotasoni oli 12 lukemassa. Sen pitäisi mukamas riittää 65v ukolle mutta urheilulekuri ymmärsi asian. Olin liikunnalla saanut mm. verenpaineeni lääkkeettömään kuntoon ja jatkon ehtona oli riittävän tehokas liikunta. Minulla se oli pääasiassa normitangon treenit nostolavalla.
Sain reseptin testogeeli pussukoille jotka tuntuivat parantavan palautumista. Mitään potkua niistä ei saanut.
Testolukemani olivat geelin käytön aloittamisen jälkeen aivan eri tason lukemissa!
En laihduttanut vaan päin vastoin olen surrut painoni laskemista.
Perhanan atrovostokkistatiinit, tai sinne päin. pudottivat vuodessa, 79v > 80v painoani 3kg. Reisistä, pakaroista, selästä etupäässä.- Anonyymi
Niin ja ihmisen kehossa on monia eri hormooneita , ei ainoastaan sukupuoli hormooneita olen huomannut että mini ihminen reagoi väärin jos mainitsee sanan hormooni ja luulee että se sana tarkoitaa alapöän asioita. Sillä ihmisen kehossa on monenlaisia hormooneita jotka pitävät meitä elossa .
- Anonyymi
Riittää normi liikunta jopa niinkin pieni kun vaan siivoaa kotona. Raskas liikunta ei sovi kaikille siksi ei pidä yleistää sitäkään . Ihmisillä on sydän sairauksia ja aineen vaihdunnan sairauksia Tappaisivat itsensä raskaalla liikunnalla . Liikkumisessa tapahtuu se että kaikki lihakset saavaat verta . Ja kunto kohenee . Moni lääkäri kumoaa sen hysteerisen liikunta muodon jossa otetaan irti kaikki ihmisen jaksosta .kilpirauhanen säätelee hienosti kehon hormooneita joten siinä ei raskasta liikuntaa tarvitse jos on vaan ihan tavallinen. Ihminen. Mutta jos on urheilija ja aktiivi niin ymmärtää että he treenaavat että voivat parantaa tuloksiaan. Siis jokaiselle on liikunta hyvä asia, mutta siinäkin on omat keinonsa ettei siitä tule ainoastaan rasite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877