Inarissa pantiin takaa ja edestä Sajoksen vessassa mennä viikolla.
Inarissa pantiin
16
374
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuako ???
- Anonyymi
Pittääkö ne siel kanalaa,...
- Anonyymi
SIVISTYSPALVELUN SIHTEERILLE ILMOITUS ENSIN JA JOS EIVÄT TUOTA ASIAA SIVISTYSLAUTAKUNNAN KOKOUKSESSA VÄLITTÖMÄSTI KUNTOON NIIN RIKOSILMOITUS POLIISILLE.
LAITA, ETTÄ 30PÄIVÄÄ AIKAA HOITAA EPÄSIVEYS KUNTOON JA ASIA PITÄÄ NÄKYÄ PÖYTÄKIRJASSA JA VOIS LAITTAA LEHTEEN JA VAIKKA TEKSTITELEVISIOON NIIN NÄKEVÄT VAIKKA SIELTÄ.- Anonyymi
Minä olen tehnyt myös alustavaa sähköpostia SIVISTYSPALVELUN sihteerille näistä ALKOHOLI ONGELMISTA jotka EIVÄT KUULU SIVISTYNEESEEN YHTEISKUNTAAN.
En voi laittaa asiaa eteenpäin ennen, kuin saan päätöksen käräjillä.
Ei haittaa vaikka HÄVIÄN, koska SIVISTYSPALVELUN TEHTÄVÄ ON HUOLEHTIA MYÖS EPÄSIVISTYNEET KÄYTÖKSET KUNTOON!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tehnyt myös alustavaa sähköpostia SIVISTYSPALVELUN sihteerille näistä ALKOHOLI ONGELMISTA jotka EIVÄT KUULU SIVISTYNEESEEN YHTEISKUNTAAN.
En voi laittaa asiaa eteenpäin ennen, kuin saan päätöksen käräjillä.
Ei haittaa vaikka HÄVIÄN, koska SIVISTYSPALVELUN TEHTÄVÄ ON HUOLEHTIA MYÖS EPÄSIVISTYNEET KÄYTÖKSET KUNTOON!!!Ei ole mikään peruste irtisanoutua tehtävästä jos ei halua hoitaa yhteiskunnan päihdeongelma kuntoon.
Tuossa syyllistyy SYRJINTÄÄN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään peruste irtisanoutua tehtävästä jos ei halua hoitaa yhteiskunnan päihdeongelma kuntoon.
Tuossa syyllistyy SYRJINTÄÄN.Syyttäkööt itseään, koska KISKON KYLLÄ KAIKKI RAHAT MITÄ VAIN IRTI SAAN KÄRÄJIEN JÄLKEEN!!!
OPPIVAT VAATIMAAN KUNNIOITA!
ENSIMMÄISELLÄ KERRALLA EN VIITSINYT ALKAA, MUTTA NYT KYLLÄ VIITSIN KOSKA HE OVAT MEIDÄN KAIKKIEN VERORAHOILLA TÖISSÄ TAI LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ JOTEN LOPPUU NUO KOMMUNISTI TOIMINNAT!
MINÄ EN OMISTA ASEITA ENKÄ RÄJÄYTYSLUPIA!
OMISTAN VAIN VITTUMAISEN LUONTEEN JA SAATANAN HYVÄN MUISTIN!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttäkööt itseään, koska KISKON KYLLÄ KAIKKI RAHAT MITÄ VAIN IRTI SAAN KÄRÄJIEN JÄLKEEN!!!
OPPIVAT VAATIMAAN KUNNIOITA!
ENSIMMÄISELLÄ KERRALLA EN VIITSINYT ALKAA, MUTTA NYT KYLLÄ VIITSIN KOSKA HE OVAT MEIDÄN KAIKKIEN VERORAHOILLA TÖISSÄ TAI LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ JOTEN LOPPUU NUO KOMMUNISTI TOIMINNAT!
MINÄ EN OMISTA ASEITA ENKÄ RÄJÄYTYSLUPIA!
OMISTAN VAIN VITTUMAISEN LUONTEEN JA SAATANAN HYVÄN MUISTIN!!Kyllä SAKÄ:lle voi laittaa myös REKLAMAATIOTA.
VALITUKSI EI KANNATA TEHDÄ, KOSKA EIVÄT KÄSITTELE NIITÄ.
ASIA PITÄÄ LAITTAA SUORAAN SEKÄ PERUSTEELLA NIIN SILLÄ ON ENEMMÄN TEHOA.
- Anonyymi
mikä ihme tuo nyt on , nythän on rykimä aika
- Anonyymi
Sivistyslautakunta kokoontuu pääsääntöisesti joka kuukauden toinen tai kolmas keskiviikko alkaen klo 16.00, tarvittaessa muulloinkin.
- Anonyymi
Olivatkohan mettisaamelaisia vaiko kiinalaisia.
- Anonyymi
Molemmat kyllä itää rivakasti.
- Anonyymi
Eikö löydy parempaa paikkaa?
- Anonyymi
Mitä. On ihan normaalia.
- Anonyymi
Kyllä ensi kesänä taas pannaan. Pannaan perunat maahan.
- Anonyymi
minä taas meinaan ensi kesänä , panna menemään , ulko mailla
- Anonyymi
Syntiä tekevät pyhässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786