Ei uskois kyllä, että vielä vuonna 2024 lapset menee kouluun samalla tavalla niin, kuin 1980 luvulla.
Uusi hieno ja monen kymmenen miljoonan koulu, niin LAPSET KÄVELI JA POLKI POLKUPYÖRILLÄ VESISATEESSA KOULUUN.
NYT ON VIELÄ KORONA JA MUITA INFLUENSSOJA LIIKKEELLÄ JA EI HE VOI MENNÄ KOULUUN JOS YSKÄN TAI NUHAN SAAVAT.
Aamulla katsoin, kun lapset meni kouluun.
Anonyymi-ap
5
220
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voisit alkaa koulubussin kuskiksi?
- Anonyymi
Nyt voit olla koulussa eläin.
- Anonyymi
Kiitos Andersson..koulut sekaisin!hajoita yhteiskuntaa vasemmisto vauhdissa!
- Anonyymi
Toivottavasti et krjoittanut tuota ihan tosissasi!
- Anonyymi
Toivottavasti persuilu ja vastakkainasettelu leviä lapsiimme ja kouluihin,pysyköön se ruskaliemen ritarien huuruisissa pääkopissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684