Olipa se katsottavaa. Kansanedustajat tukkineet itsensä tähänkin valtuustoon, mutta yksikään ei ollut paikalla vaikka eduskunnasta maanantait istuntovapaita.
Osalla oli varavaltuutettu paikalla.
Sitten osa valtuutetuista torkkui, jotkut neulepuikkoja heilutteli ja E M Maijala ei osallistunut muuten kuin istumalla, jotta sai kokouspalkkion ja poistui paikalta ennen äänestysten aloittamista.
Hirvitti se valtuutettujen räkiminen ja yskivät omiin kouriinsa vaikka juuri se on pahin tapa, pöpöt jää käsiin ja niistä siirtyy muualle.
Näitä kyllä kannattaa katsoa, näkee minkälaista väkeä olemme tuonne äänestäneet.
Lapin hyvinvointialueen valtuuston kokous
8
370
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikan kehäraakit ja broilerit pois päättäjien laumasta.
- Anonyymi
Suota sinne mennä aikaa tuhlaa...
- Anonyymi
Saako edes viinaa kahvia kakkua?
- Anonyymi
Eikö nämä todellakaan tiedä, kun suostuvat ehdokkaiksi, että jos lupautuu luottamustehtävään ja tulee valituksi niin osallistua pitää. Nämä muutamat "kumileimasimet" keräävät vain esilläoloa ja kokouspalkkioita. Kokoukset monesti pitkiä ja kotimatka pitkä. Eikö ne tiedä, että syksyllä illat pimenee, matkaa on ja luntakin voi sadella ja kokousmatkat väsyttää???? Eikö ne tosiaan ymmärrä mihin ovat lupautuneet? Istua nössötetään koko kokouksen ajan omissa maailmoissaan
ja poistutaan kesken .... en ymmärrä.
Kun kokous striimataan kansan katseltavaksi niin kaikki näkyy, sekin kun miesvaltuutettu kaivoi hartaasti nenäänsä. Eikö ne tiedä, että kaikki näkyy? - Anonyymi
Oli pitkä kokous, mutta katsoin kokonaan. Osa valtuutetuista oli pihalla kuin lumiukot ja onneksi edes muutama järki-ihminen pääsi esille.
- Anonyymi
Aluevaltuustoon pitää valita nyt ensi vaaleissa pienpuolueiden ehdokkaita, ei mitään vanhojen puolueiden, ei demari, persu, kepu, kokoomus, vihreät ym vaan uudet voimat, kuten on ollut Suomessa esim. Köyhien Asialla puolue ja Muutos 2011 puolue, sellaisia, joilla on tuoreet erikoiset ajatukset ja vaihtoehtovoimaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluevaltuustoon pitää valita nyt ensi vaaleissa pienpuolueiden ehdokkaita, ei mitään vanhojen puolueiden, ei demari, persu, kepu, kokoomus, vihreät ym vaan uudet voimat, kuten on ollut Suomessa esim. Köyhien Asialla puolue ja Muutos 2011 puolue, sellaisia, joilla on tuoreet erikoiset ajatukset ja vaihtoehtovoimaa!
Tietääkö kukaan - tuleeko KOMMUNISTINEN PUOLUE asettamaan ehdokkaita? Siis ei Vasemmistoliitto, vaan SKP? Onko Lapissa enää oikeita kommunisteja, vai onko ne kaikki vain "vihervasemmistoa". Voi v***u en muuta sano, sen vain enää sanon. Kiitti!
- Anonyymi
Ei valita ketään,Helsinki päättää,muuttakaa Rovaniemelle sinne ne pukitkin on menny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529