Minä olen kotona ollut koko päivän ja viettänyt PYJAMA PÄIVÄÄ.
Minä en Sodankylään lähde LOUKKAAMAAN SODANKYLÄN KUNNAN ASUKKAITA VAATIMALLA KUNNOITTAMAAN INARIN KUNNAN ASUKKAITA!
EN OLIS MENNYT VAIKKA OLIS OLLUT SAKKO UHKA JA PIDÄTYS MÄÄRÄYS NIIN, KUIN YLEENSÄ ON OLLUT.
OLISIN KYLLÄ VOINUT OLLA VALMIINA JA SANONUT, ETTÄ; OLET VÄHÄN NIIN, KUIN ISÄNI JOKA SANOO " NO NIIN LÄHETÄÄNPÄ NIIN EHDITÄÄN YÖKSI KOTIA." JOTEN SINÄHÄN VOISIT KANTAA, KOSKA ISÄKI KANTO IHAN YKSIN MINUA...
Toiset KUNNIA KÄRÄJÄT alkoivat Sodankylässä.
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
En kyllä tiedä, koska saan tietää miten KÄRÄJILLÄ KÄVIN, koska en ollut paikalla.
Minä olin syytetty joten ASIATA KUULUU LUONNOLLISESTI ILMOITTAA ENSIN HÄNELLE JOKA OLI SYYTETTYNÄ JA SEN JÄLKEEN VASTA MUILLE.
Minä pysyn siinä, että IVALOSSA HOIDETAAN MINUN KUNNIAN LOUKKAUS ASIAT, KOSKA NIIN NE ON HOIDETTU ENSIMMÄISELLÄKIN KERRALLA!
KÄRJÄSALI OLI TUOLLOIN POLIISIEN KANSSA SAMOISSA TILOISSA!
RAKENTAKOOT KÄRÄJÄTILAT POLIISIEN TILOJEN YHTEYTEEN JOS EI SIELTÄ TILAA KÄRÄJILLE LÖYDY!
Tuleeko minusta oikeesti TUOMARI!?
Aloin miettimään asiaa ja tunsin molemmat tuomarit jotka ovat olleet auttamassa minua niin olen saanut KURINPITOA itselleni ja eli minulla kokemusta.
VANKILAAN EI MENNÄ LORVIMAAN EIKÄ KIRJOITTELEMAAN MITÄÄN KIRJOJA jos minä pääsen TUOMARINA päättäämää.
Jos 10vuotta tulee vankeutta niin 10vuotta ollaan vankilassa ja VARTIJOILLE JA POLIISEILLE EI VITTUILLA!- Anonyymi
Jos käräjille tilat saan Ivaloon niin kyllä silloin saan myös UUDEN SAIRAALAN ja muuta mitä LAIN MUKAAN ON KUULUNUT OLLA MONTA KYMMENTÄ VUOTTA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703