Facebookissa on ryhmä yksinäiset sinkut

Anonyymi-ap

Mitä eroa on sinkuilla ja yksinäisillä sinkuilla?

19

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta floodaaminen.

• Anonyymi

Tää oli kysymys, floodaajaätmi!

• Anonyymi

Yksinäiset sinkut on ikuisia neitsytsetämiehiä.

• Anonyymi

Silloinhan ei ole yksinäinen, jos on kuitenkin ystäviä.

• Sinkkuna voi mielestäni olla omasta tahdostaan, yksinäinen sinkku taas on se tyyppi, joka ei ole sinkku omasta tahdostaan.

"Mä halusin olla vapaa ja yksin, mut joku sarvipäinen lisäs siihen -äinen ja musta tuli vapaa ja yksinäinen..." (kuten Chisu asian ilmaisi)

• Anonyymi

Minä kai olen sitten yksinäinen, vaikka minulla on ystäviä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuo on sellainen asia, jota kukaan ulkopuolinen ei voi päättää. Mikäli itse koet itsesi yksinäiseksi, niin se on tietysti eri asia.

Monesti mietin itsekin mitä se yksinäisyys on?

Ehkä tunnetila, jossa oman itsensä kanssa ei ole kiva olla. Kun analysoin vaikkapa itseäni, niin yritän löytää aina juurisyyn kullekin tunteelleni, olipa kyse yksin olemisesta tai muusta.

Ajattelen niin, että ystävät ovat tärkeitä, mutta on tärkeää osata olla myös yksin ja tehdä asioita, jotka tuottavat iloa.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ehkä tuo on sellainen asia, jota kukaan ulkopuolinen ei voi päättää. Mikäli itse koet itsesi yksinäiseksi, niin se on tietysti eri asia.

Monesti mietin itsekin mitä se yksinäisyys on?

Ehkä tunnetila, jossa oman itsensä kanssa ei ole kiva olla. Kun analysoin vaikkapa itseäni, niin yritän löytää aina juurisyyn kullekin tunteelleni, olipa kyse yksin olemisesta tai muusta.

Ajattelen niin, että ystävät ovat tärkeitä, mutta on tärkeää osata olla myös yksin ja tehdä asioita, jotka tuottavat iloa.

No sitten en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ystäviä? Et ole koskaan muualla kuin palstalla.

• Anonyymi

Paljonkin. Olen sinkku omasta tahdostani,mutta en todellakaan yksinäinen. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni todellakin onnellinen🤷‍♀️

• Anonyymi

Yksinäiset sinkut kuullostaa epätoivoiselle sakille.

Yksin minäkin olen suurimman osaa aikaani, mutta en koe olevani yksinäinen.
      Yksinäisyyttä voi kokea, vaikka ei ole sinkkukaan. Ihan parisuhteessakin.

• Anonyymi

Juurikin näin. Tuo että ei ole parisuhteessa just nyt tai tahdo enää koskaan /lytätään niiden raasujen tähden kun ei koskaa parisuhteeseen tule pääsemäänkään että ai kauheaa noi on sinkkuja omasta tahdostaan vaikka parisuhteita olis tarjolla pilvin pimein niin käsittämätöntä! Aivan tuomittavaa! Järkyttävää! 😄✌🤷‍♀️

• Anonyymi

ne on niitä itkupillejä jotka luulee että kaikki elämässä korjaantuu vain sillä et sais parisuhteen

• Anonyymi

Kaikki sinkut eivät ole yksinäisiä, eivätkä kaikki yksinäiset ole sinkkuja.

• Anonyymi

En ole yksinäinen vaikka olen sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole yksinäinen vaikka olen sinkku.

En minäkään. Sen sijaan olen ollut yksinäinen kun en ollut sinkku.

• Anonyymi

Se on juurikin näin.

• Sinkuja on sellaisia, joilla on kavereita ja tapailusuhteita ja seksiä. Sitten on sellaisia sinkkuja, joilla ei ole kavereita, eikä minkäänlaisia lyhyitäkään suhteita. On vapaasta tahdostaan olevia sinkkuja ja vähemmän omasta halusta olevia sinkkuja. Sinkkuuden monet muodot.

• Mieluummin sinkku, kuin huonossa suhteessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3111
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2223
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1707
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1230
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1215
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      103
      1208
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      59
      1120
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      77
      1085
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      62