Moi. Mua ihmetyttää se kun mun vanhemmat ei anna mulle vieläkään omaa Gmail tiliä vaikka olen jo 15v
Gmail tili
8
248
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä sitä monikulttuurisuutta?
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Ymmärrän ja en ymmärrä? Vanhemmat haluaa suojella lapsiaan asioilla, jotka eivät välttämättä ole vielä hyväksi lapselle? Sitten se toinen puoli, mielikuva lapsella, että jää paljosta paitsi?
Vaikkei jäisikään, mutta se tunne, joka siitä syntyy voi ohjaa väärään? Vaarana voi olla se, että kielletystä tuleekin suurempi haitta, kun kielletty aina houkuttelee enemmän? Ja voi pahimmillaan olla siksi enemmän haitaksi?
Usko vanhempiasi, heillä voi olla hyvätkin syyt sille, miksi toimivat näin kohdallasi. Olet nuori ja mihinkään tällaiseen ei kannata kiirehtiä. Ehdit kyllä aikanaan ihan riittämiin harrartaa näitä mailailuja ym. - Anonyymi
Mihin siinä vanhempia tarvitaan?
- Anonyymi
Alaikäraja Gmail-tilin luomiseen ilman huoltajan lupaa on 16 vuotta, koska EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) edellyttää tätä.
Käytännössä monet alaikäiset kiertävät tätä ilmoittamalla väärän syntymävuoden.
Tosin Google voi myöhemmin havaita väärän iän ja sulkea tilin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alaikäraja Gmail-tilin luomiseen ilman huoltajan lupaa on 16 vuotta, koska EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) edellyttää tätä.
Tosin Google voi myöhemmin havaita väärän iän ja sulkea tilin.Ikärajat luodaan syystä, että riskit joutua kokemaan jotain, joka ei ole hyvästä nuoremmille on olemassa? Yksi prosenttikin on liikaa, jos tällaiselle altistuu. Pahuutta on paljon ja siten uhkatkin mahdollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin Google voi myöhemmin havaita väärän iän ja sulkea tilin.Jaa ala-asteella koulussa avasivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin Google voi myöhemmin havaita väärän iän ja sulkea tilin.Gmail tilin ikäraja suomessa on 13 vuotta eli eikö silloin 15 vuotias voi tehdä oman gmail tilin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575725
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263484- 672414
- 372039
- 331822
- 421789
- 1041720
- 211616
- 271462
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!361369