Lopetan aktiivisen palstailun viimeistään sitten kun täytän 35 vuotta.
Olen 34-vuotias sinkkumies
21
149
Vastaukset
Mitä tällä tiedolls on merkitystä mihinkään?
- AnonyymiUUSI
Ei mitään, varsinkaan kun en tiedä, pystynkö. Ehkä tämä on pelkkää sananhelinää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, varsinkaan kun en tiedä, pystynkö. Ehkä tämä on pelkkää sananhelinää.
Niin. Täällä useat pitää helkatinmoista meteliä välillä siitä, miten trkevät sitä tai tätä, kun palsta on sellainen ja tälläinen.... mutta lopultakin ihsn sama...
Tuuleen voi huutaa.
Tämä palsta elää, vaikka täältä joku kuolee...
Näin se on.- AnonyymiUUSI
Ei mitään, pelkkää ätmin spämmiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, pelkkää ätmin spämmiä.
No saapahan sinut ainakin provosoitumaan.
- AnonyymiUUSI
Et pysty lopettamaan ainoata sosiaalista kontaktia, mikä on harmi palstan kannalta.
- AnonyymiUUSI
Mä en sitten kirjoittanut tuota sillä mähän lopetan heti kun tahdon. Paitsi jos äitini Tyyne kieltää sillä täytyyhän sitä vaimon mielipidekkin ottaa huomioon.
- AnonyymiUUSI
Minulla on paljon ystäviä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en sitten kirjoittanut tuota sillä mähän lopetan heti kun tahdon. Paitsi jos äitini Tyyne kieltää sillä täytyyhän sitä vaimon mielipidekkin ottaa huomioon.
Toikaan ei ollu mun eikä mun äiti oo Tyyne!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tää oli mun aloitus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on paljon ystäviä!
Nolla ystävää minkä tietää siitä ettet ole koskaan missään kenenkään kanssa. Aina palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nolla ystävää minkä tietää siitä ettet ole koskaan missään kenenkään kanssa. Aina palstalla.
Mulla on ystäviä enkä oo aina palstalla! Nytkin olin 2 tuntia poissa! Et sä tiedä musta mitään, ätmi!
- AnonyymiUUSI
Kiveäkin kiinnostaa 🥱
- AnonyymiUUSI
Ystäviäni kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ystäviäni kyllä.
Mielikuvitusystäviä ei lasketa.
T. Olivia - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. OliviaMulla on oikeita ystäviä, ei mielikuvitusystäviä! Sinä et sitäpaitsi ole Olivia vaan joku idioottiätmi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. OliviaNe ovat ihan oikeita ystäviä, ei mielikuvitus. Sinä et ole mikään Olivia vaan ätmi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. OliviaSä Olivian esittäjä et tiedä musta mitään! Oot kitukasvuinen pikkumies ja ätmi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on oikeita ystäviä, ei mielikuvitusystäviä! Sinä et sitäpaitsi ole Olivia vaan joku idioottiätmi!
Raivoat koska ystävättömyys on totta.
- AnonyymiUUSI
Huomenna on minun viimeinen iltani palstalla!
- AnonyymiUUSI
Toi ei ollu mun kommentti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877