Luin Inarilaista.

Anonyymi-ap

Inarin Vihreä puolue hakee puolueeseen uusia jäseniä ja kunnallisvaali ehdokkaita.
Minä Holoman vitun ämmä ajattelin, että minähän voisin alkaa VIHREÄKSI.

VIHREÄ kyllä VÄRINÄ KUVAA TERVEYTTÄ SEKÄ TERVETTÄ JÄRKEÄ.
Näkkäläjärvi näky olevan tuossa puolueessa myös joten oltas kaikki KUNNAN PASKAT samassa puolueessa.

16

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse asiassa tämä oli hyvä idea, koska LUONTO ARVOT AINAKIN ON KOHDILLAAN.

• Anonyymi

Näkkäläjärvi on sentään ollut muuallakin joten hänen kanssa yhteistyö vois oikeesti toimia ja jos hyvä tiimi on niin se kyllä toimii.

Kokoomus syrjii ja sekopää väitti, että hän ei muka pääse mihinkään töihin minun takia.
        En viitsinyt laittaa, että eikö ISÄNSÄ TAI HÄNEN NAAPURIN yrityksissä ole muka hänelle töitä.

Tuo paperi saattaa olla ainoastaan minulla ja vastasin niin ympäri pyöreästi, että en maininnut muiden nimiä, kuin avustajan joka on ollut minua avustamassa.

Minä ajattelin hakea hänelle ja hänen perheelle töitä niin EIVÄT OLE NIIN SYRJITTYJÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkkäläjärvi on sentään ollut muuallakin joten hänen kanssa yhteistyö vois oikeesti toimia ja jos hyvä tiimi on niin se kyllä toimii.

Kokoomus syrjii ja sekopää väitti, että hän ei muka pääse mihinkään töihin minun takia.
        En viitsinyt laittaa, että eikö ISÄNSÄ TAI HÄNEN NAAPURIN yrityksissä ole muka hänelle töitä.

Tuo paperi saattaa olla ainoastaan minulla ja vastasin niin ympäri pyöreästi, että en maininnut muiden nimiä, kuin avustajan joka on ollut minua avustamassa.

Minä ajattelin hakea hänelle ja hänen perheelle töitä niin EIVÄT OLE NIIN SYRJITTYJÄ.

Käräjäoikeuden päätöksessä voi mennä 2viikkoa ennen, kuin saan tuon.

Olen vankeutena hoitanut jo KUNNIAN LOUKKAUKSEN eli ISTUN TULEVASSA MYÖS JOS VÄÄRIÄ PÄÄTÖKSIÄ TEEN.
        Ei minun tarvi muuta luvata, koska osaan HEITTÄÄ KAPULOITA RATTAISIIN SEKÄ VAATIA ASIOITA!

Ilmoitin kunnian loukkaus lausunnossa, että MEIDÄN ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN KALTOINKOHTELU SEKÄ SYRJINTÄ PITÄÄ MYÖS LOPETTAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käräjäoikeuden päätöksessä voi mennä 2viikkoa ennen, kuin saan tuon.

Olen vankeutena hoitanut jo KUNNIAN LOUKKAUKSEN eli ISTUN TULEVASSA MYÖS JOS VÄÄRIÄ PÄÄTÖKSIÄ TEEN.
        Ei minun tarvi muuta luvata, koska osaan HEITTÄÄ KAPULOITA RATTAISIIN SEKÄ VAATIA ASIOITA!

Ilmoitin kunnian loukkaus lausunnossa, että MEIDÄN ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN KALTOINKOHTELU SEKÄ SYRJINTÄ PITÄÄ MYÖS LOPETTAA.

En kyllä oikein tiedä osaanko enää olla HIPSTERI TÄTI joksi kummipoikani minut kerran nimesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä oikein tiedä osaanko enää olla HIPSTERI TÄTI joksi kummipoikani minut kerran nimesi.

En kyllä tiedä, että saanko ääniä, koska olen ehtinyt oppimaan yhtä sun toista.
        En ole SEURANNUT POLITIIKKA ja kunnan pöytäkirjoja luin mutta SAMAA PASKAA PYÖRITTÄVÄT PÖYDÄLLÄ.
        Uusi asia oli terveyskeskuksen sopimus päättyy.

• Anonyymi

Kuka sua on nuin kovasti syrjinyt,että sul on joka toinen sana syrjitty?,trauma jäänyt päälle?oletko ajatellut hakea keskusteluapua?

• Anonyymi

Kunnian loukkaus on syrjintää, koska siinä vaaditaan ihmisiä muuttumaan heidän tapaisiksi ja sekä luopumaan omasta identiteettistä.

Kyllä meillä Turjanmeren maan TURJAKKEILLAKIN on OIKEUS OLLA SELLAISIA, kuin ollaan.

En kyllä koe olevani KOKOOMUSLAINEN ENKÄ PERUSSUOMAILAINEN.

Minä olen nyt lueskellut VIHREÄN PUOLUEEN TAVOITTEITA ja TUKEE KYLLÄ MINUA.

Pitää käydä kylällä hakemassa paketti, koska tilasin UUDET KENGÄT ja NUO TUKEVAT KYLLÄ MINUN VIHREÄÄ PUOLUE LINJAA MANNERHEIMIN SUKUUN KUULUVANA.

TILASIN MANNERHEIM KUNNIAKSI MUSTAT MUSTANGIN SAAPPAAT, KOSKA MANNERHEIM KÄYTTI MYÖS MUSTIA SAAPPAITA.
        Hän ratsasti hevosilla, mutta MINÄ KÄVELEN eli ollaan YHDENVERTAISIA koska HEVOSET YHDISTÄÄ MEITÄ. Mannerheim tykkäs KUUMA VERISTÄ HEVOSISTA...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnian loukkaus on syrjintää, koska siinä vaaditaan ihmisiä muuttumaan heidän tapaisiksi ja sekä luopumaan omasta identiteettistä.

Kyllä meillä Turjanmeren maan TURJAKKEILLAKIN on OIKEUS OLLA SELLAISIA, kuin ollaan.

En kyllä koe olevani KOKOOMUSLAINEN ENKÄ PERUSSUOMAILAINEN.

Minä olen nyt lueskellut VIHREÄN PUOLUEEN TAVOITTEITA ja TUKEE KYLLÄ MINUA.

Pitää käydä kylällä hakemassa paketti, koska tilasin UUDET KENGÄT ja NUO TUKEVAT KYLLÄ MINUN VIHREÄÄ PUOLUE LINJAA MANNERHEIMIN SUKUUN KUULUVANA.

TILASIN MANNERHEIM KUNNIAKSI MUSTAT MUSTANGIN SAAPPAAT, KOSKA MANNERHEIM KÄYTTI MYÖS MUSTIA SAAPPAITA.
        Hän ratsasti hevosilla, mutta MINÄ KÄVELEN eli ollaan YHDENVERTAISIA koska HEVOSET YHDISTÄÄ MEITÄ. Mannerheim tykkäs KUUMA VERISTÄ HEVOSISTA...

Minä kyllä sanon KOKOOMUSLAISILLE, kun minun POLIITTINEN URA AUKENEE: Ehkäpä olis teidäninkin aika jo LOPETTAA MANNERHEIMIN SUVUN MAINEEN PILAAMAAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä sanon KOKOOMUSLAISILLE, kun minun POLIITTINEN URA AUKENEE: Ehkäpä olis teidäninkin aika jo LOPETTAA MANNERHEIMIN SUVUN MAINEEN PILAAMAAN!

Sitä paitsi kyllä se SYRJINTÄÄ ON SEKÄ KUNNIAN LOUKKAUS, koska EN VOINUT EDES HAKEA INARIN KUNNANJOHTAJAN PAIKKAA, KOSKA EI OLE AUTOA.

Nyt olen HOITANUT KUNNANJOHTAJAN TEHTÄVÄ, koska ei meillä ole virallisesti ollut KUNNANJOHTAJAA vaan KYLÄPÄÄLLIKKÖ.

Kunnanjohtaja on sitä mieltä, että MORDON kyltti asia EI KUULU HÄNEN TEHTÄVIIN vaikka TUOLLA KYLTILLÄ SAATIIN HÄPÄISTÄ KOKO KYLÄN MAINE JA NIIN ON LAURI PETTERI KIVINIEMI SAANUT MYÖS TEHDÄ KÄYTTÄMÄLLÄ ITSESTÄÄN IVALO NIMEÄ!

KYLLÄ NUO ON SYRJINTÖJÄ!

En ole MORDON kyltistä mainnut mitään käräjä lausuntoon, koska en nähnyt tarpeelliseksi mainita sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi kyllä se SYRJINTÄÄ ON SEKÄ KUNNIAN LOUKKAUS, koska EN VOINUT EDES HAKEA INARIN KUNNANJOHTAJAN PAIKKAA, KOSKA EI OLE AUTOA.

Nyt olen HOITANUT KUNNANJOHTAJAN TEHTÄVÄ, koska ei meillä ole virallisesti ollut KUNNANJOHTAJAA vaan KYLÄPÄÄLLIKKÖ.

Kunnanjohtaja on sitä mieltä, että MORDON kyltti asia EI KUULU HÄNEN TEHTÄVIIN vaikka TUOLLA KYLTILLÄ SAATIIN HÄPÄISTÄ KOKO KYLÄN MAINE JA NIIN ON LAURI PETTERI KIVINIEMI SAANUT MYÖS TEHDÄ KÄYTTÄMÄLLÄ ITSESTÄÄN IVALO NIMEÄ!

KYLLÄ NUO ON SYRJINTÖJÄ!

En ole MORDON kyltistä mainnut mitään käräjä lausuntoon, koska en nähnyt tarpeelliseksi mainita sitä.

Minunko se PITÄÄ TIETÄÄ KAIKKI ASIAT ELI MITEN KUNTAA JOHDETAAN!?

MORDON kyltti olisi kuulunut PEITTÄÄ VÄLITTÖMÄSTI, kun oli huomattu että oli KIRJOITETTU TUO TEKSTI!
        SIVISTYSLAUTAKUNTA OLISI VOINUT HOITAA TUON TEHTÄVÄN, koska SIVISTYNEESSÄ KYLÄSSÄ OPASTEET KUULUU OLLA OIKEIN!

NYT NUO OVAT NIIN, KUIN KUULUU OLLA!
        SUOMEN SISÄLLÄ EI TARVI OLLA MUIDEN MAIDEN KAUPUNKIEN OPASTE KYLTTEJÄ!

MINÄ OLEN KYLLÄ VALMISTUNUT MENEMÄÄN VAIKKA KORKEIMMAN OIKEUTEEN, KOSKA MINÄ EN OLE SALANNUT EDES SITÄ, ETTÄ OLEN SYNTYNYT IVALOSSA JA ASUNUT ÄITINI KANSSA ISÄNI VANHEMPIEN AUTOTALLISSA KOSKA SISÄLLE EI OLLA MAHDUTTU HIENOSTO SUVUN KANSSA.
        OLLAAN MAHDUTTU, KUN ISÄNI ON OLLUT MUKANA JA KUN OLEN OLLUT NIIN ISO, ETTÄ OLEN OSANNUT SANOA: TÄMÄ ON MINUN MUMMOLA JA ET KYLLÄ MINUA MÄÄRÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunko se PITÄÄ TIETÄÄ KAIKKI ASIAT ELI MITEN KUNTAA JOHDETAAN!?

MORDON kyltti olisi kuulunut PEITTÄÄ VÄLITTÖMÄSTI, kun oli huomattu että oli KIRJOITETTU TUO TEKSTI!
        SIVISTYSLAUTAKUNTA OLISI VOINUT HOITAA TUON TEHTÄVÄN, koska SIVISTYNEESSÄ KYLÄSSÄ OPASTEET KUULUU OLLA OIKEIN!

NYT NUO OVAT NIIN, KUIN KUULUU OLLA!
        SUOMEN SISÄLLÄ EI TARVI OLLA MUIDEN MAIDEN KAUPUNKIEN OPASTE KYLTTEJÄ!

MINÄ OLEN KYLLÄ VALMISTUNUT MENEMÄÄN VAIKKA KORKEIMMAN OIKEUTEEN, KOSKA MINÄ EN OLE SALANNUT EDES SITÄ, ETTÄ OLEN SYNTYNYT IVALOSSA JA ASUNUT ÄITINI KANSSA ISÄNI VANHEMPIEN AUTOTALLISSA KOSKA SISÄLLE EI OLLA MAHDUTTU HIENOSTO SUVUN KANSSA.
        OLLAAN MAHDUTTU, KUN ISÄNI ON OLLUT MUKANA JA KUN OLEN OLLUT NIIN ISO, ETTÄ OLEN OSANNUT SANOA: TÄMÄ ON MINUN MUMMOLA JA ET KYLLÄ MINUA MÄÄRÄÄ!

Tässä kunnassa kyllä TRAUMOJA saa, kun KORKEASTI KOULUTETUT JOHTAA KYLÄPÄÄLLIKÖINÄ KUNTAA!

Eikö KUNNANJOHTAJA KORHONENKIN OLLUT JOKU ARMEIJAN PÄÄLLIKKÖ JOKA ALKOI IVALON KYLÄPÄÄLIKÖKSI!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalle pilas itse pakene alla kylpylään Sveitsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalle pilas itse pakene alla kylpylään Sveitsiin.

Minä olin VAIN PÄIVÄN POSTINJAKAJANA, koska Murmansk kyltti kävi minun kunnian päälle ja EN EDES SINNE OLLUT POSTIA MENOSSA JAKAMAAN.
        En ollut myöskään menossa MORDONIIN VAIKKA KYLTISSÄ OLI LUKENUT VARMAAN NOIN, kun minä menin töihin.
        En nähnyt mitä kyltissä luki, koska tulin toisesta suunnasta!

Minut irtisanottiin ja olin vasta PEREHDYTYKSESSÄ ELI OPETTELEMASSA POSTINJAKAJAN TÖITÄ!

Pitääkö minun vielä KUNNIOITTAA POSTIN ASIAKKAITA jotka syyttelevät minua HEIDÄN KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!

• Anonyymi

Viisaita kirjoituksia!!!

• Anonyymi

Taavetti Nojopetäjä jr. aikoi alkaa ehdokkaaksi. Voi olla todellinen musta hevonen vaikka juokin White Horsea. Sitä viskiä.

• Anonyymi
      UUSI

Olympiakomitean sinut pitäs valita. Alkaa tulla Suomelle mitaleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe