Kannatus lahestyy 30 pinnaa.
Hienoa SDP đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš đš
Me tulemme taas .
SDPn uudistusohjelma on kansan mieleen.
113
1621
Vastaukset
- Anonyymi
SUOMI tarvitsee SDPn .đšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđš
- Anonyymi
Hyv on.
- Anonyymi
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
- Anonyymi
Ei tarvitse, mutta ehkä ansaitsee.
- Anonyymi
Valeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
Kansako kaipaa välillä valehtelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyv on.
Yes.
- Anonyymi
OK.
- Anonyymi
LUOTETTAVA KUMPPANI â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸
- Anonyymi
Ilolla â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
KANSA KĂRSII.
- Anonyymi
Pian mittaus valmistuu.
- Anonyymi
đšđšđšđšđšđšđšđšđš SDP kansan puolesta, pakkosanelua vastaan. đšđšđšđšđšđšđšđšđš
- Anonyymi
Hei, pian toteutamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyv on.
Vauhti kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyv on.
TOTTAKAI ON.
- Anonyymi
Mainiota SDP
- Anonyymi
MAINIO OHJELMA, TOTESI ESAKIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUOTETTAVA KUMPPANI â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸
SDP ON SUOMEN TURVA JA KANSA TUKEE MEITĂ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
đšđšđšđšđšđšđšđšđš SDP kansan puolesta, pakkosanelua vastaan. đšđšđšđšđšđšđšđšđš
OLEMME YHDENVERTAISUUDEN PUOLELLA.
- Anonyymi
OIKEIN HYVĂ
- Anonyymi
HEI, ME TULEMME TAAS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUOTETTAVA KUMPPANI â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸
TIETENKIN SDP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUOTETTAVA KUMPPANI â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸ â¤ď¸
YHDESSĂ ENEMMĂN SDP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
On varmaa että suomen seuraava hallitus on Demarihallitus.
On mukava nähdä paljonko uusi pääministeri Tytti Tuppurainen ottaa velkaa.
Nimellisesti PM on Lindtman mutta tosiasialliseti TYTTI. - Anonyymi
NĂINHĂN SE ON.
- Anonyymi
SDP VOITTI KIN ALUEVAALIT
- Anonyymi
NĂINHĂN SE ON
- Anonyymi
KUNTAVALIKIN VOITETTIIN
- Anonyymi
GALLUPITKIN SEN OSOSITTAVAT.
SDP; KANNATUS KASVAA EDELLEEN. - Anonyymi
GALLUPIT NĂYTTĂVĂT TULEVAISUUDEN SUUNNAN.
TEKIJĂT NOUSEVAT TAAS SUOMEN JOHTOON. - Anonyymi00101
SDP:N KANNATUS KASVAA VAKAASTI
- Anonyymi00102
Anonyymi kirjoitti:
Hyv on.
JUURI NĂIN
- Anonyymi00103
NĂINHĂN SE ON
- Anonyymi00105
HIENO AVAUS
- Anonyymi00106
SDP:N KANNATUS KASVAA
- Anonyymi00110
kansa tervehdi kiitoksin uutta ohjelmaa
- Anonyymi00112
NĂIN ON HYVĂ
- Anonyymi00113
SUOSIO KASVAA
- Anonyymi00114
UUSIA JĂSENIĂ TULEE SITĂ TOTEUTTAMAAN
- Anonyymi00118
MAINION HYVĂKSYVĂ OLI UUDEN OHJELMA VASTAANOTTO.
KANSA LUOTTAA SDP:EEN - Anonyymi00119
MIELENKIINTOISTA
- Anonyymi00120
INNOLLA TUEMME HYVĂĂ OHJELMAA
- Anonyymi00124
KANSA HYVĂKSYY SEN
- Anonyymi00125
SDP:N OHJELMA ONKIN TOTEUTTAMISKELPOINEN
- Anonyymi00126
SDP:N KANNATUS JATKAA KASVUAAN. NYT 25,7%
- Anonyymi00127
KANSA OMI SDP:N
- Anonyymi00128
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
niin kävi
- Anonyymi00129
Anonyymi kirjoitti:
Hyv on.
KOHTI HYVINVOINTIA SDP
- Anonyymi00130
SILTĂ NĂYTTĂĂ
- Anonyymi00131
TIETENKIN
- Anonyymi00132
KANSA ON TUKEMME
- Anonyymi00133
UUSIA KANNATTAJIA TULEE
- Anonyymi00134
YHDESSĂ
- Anonyymi00135
OK.
- Anonyymi00136
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
SDP:N KANATUS KASVAA
- Anonyymi00138
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
Kyllä Marinin hallitus kyykytti kansaa monin tavoin.
- Anonyymi00139
Anonyymi kirjoitti:
SDP ON SUOMEN TURVA JA KANSA TUKEE MEITĂ.
Kansa tukee? Tehän ette ole kansaa, te olette ylimystÜä.
- Anonyymi00140
VAU,MIKĂ OHJELMA
- Anonyymi00141
ODOTEETTIN
HYVĂKSI TODETTIIN - Anonyymi00142
Anonyymi kirjoitti:
Hyv on.
OHJELMA ON HYVĂ JA MAHDOLLISTA TOTEUTTAA
- Anonyymi00143
NAAPURIN SANOI SAMAA
- Anonyymi00144
SDP ONKIN SUOMEN TURVA
- Anonyymi00146
OHJELMA ONKIN TOTEUTTAMISKELPOINEN
- Anonyymi00165
KANSALAISET LIITTYVĂT INNOLLA MUKAAN PUOLUETYĂHĂN.
NAISETKIN TULEVAT NYT JOUKOLLA MUKAAN. - Anonyymi00172
Anonyymi kirjoitti:
KANSA KYLLASTYNYT KYYKYTYKSEEN.
SDP_N KANNTUS LĂHENEE 30 PINNAA
- Anonyymi00178
Anonyymi kirjoitti:
MAINIO OHJELMA, TOTESI ESAKIN.
Esa on hanurista.
- Anonyymi00179
Anonyymi kirjoitti:
On varmaa että suomen seuraava hallitus on Demarihallitus.
On mukava nähdä paljonko uusi pääministeri Tytti Tuppurainen ottaa velkaa.
Nimellisesti PM on Lindtman mutta tosiasialliseti TYTTI.Tytti esiintyy minihameessa ja stringeissä.
- Anonyymi00180
Anonyymi00105 kirjoitti:
HIENO AVAUS
Kyllä oli hieno!
- Anonyymi00181
Anonyymi00114 kirjoitti:
UUSIA JĂSENIĂ TULEE SITĂ TOTEUTTAMAAN
Mistä niitä uusia jäseniä tulee?
Mamut täydentää SDP:n rivejä oikein
urakalla. - Anonyymi00182
Anonyymi00119 kirjoitti:
MIELENKIINTOISTA
Valitse SDP. jos haluat Suomesta muslimivaltion.
- Anonyymi00183
Anonyymi00124 kirjoitti:
KANSA HYVĂKSYY SEN
Tuskin kansa hyväksyy islamisaatiota ja sen mukanaan tuomia lieveilmiÜitä!
- Anonyymi00184
Anonyymi00143 kirjoitti:
NAAPURIN SANOI SAMAA
Naapuri eli Venäjä?
- Anonyymi
Nyt 24,8
- Anonyymi00185
24,8 siis.
Ulkona onkin tosiaan lämmintä nyt.
- Anonyymi
Selkeä
Kannatan. - Anonyymi
Kannatus kasvaa.
- Anonyymi
mutta ei voi perustaa hallitusta jos ei saa kumppaneita. haukuu kokoomusta,
- Anonyymi
Ulla Kaukola Suomen diktaattoriksi!
- Anonyymi
Vielä kun SDP huomioi maan kannalta haitalliset ihmiset järkevällä tavalla, niin suunta on hyvä.
- Anonyymi
sdp = sputnikpuolue
cccp
usssr
kgb
skdl - Anonyymi
Jumala on on sama kuin ennenkin. Saatte pyrkiä pakoon.
- Anonyymi
Voitto tuli kuntavaalissakin.
- Anonyymi
đšđšđšđšđš SDP Suomen kansan yhtenäisyyden puolesta. đšđšđšđšđš
- Anonyymi
SE ON AJAN KYSYMYS, MILLOIN SDP ON YLI 30 PROSENTIN KANNATUS LUKEMISSA. TE
- Anonyymi
Lähtevät oman käden kautta.
Varmaan siksi koska ovat tulleetki siihen monesti
đ¤ - Anonyymi
SDP Porvoon martat osasto tuskin edes näkee tai kuulee mitään, hyviä SDP:n uhreja
- Anonyymi00186
Tytti Tuppuraisen hyvin käytetyt pikkarit tikun nokassa johtotähtenämme eteenpäin sosset!
- Anonyymi
NIIN ON HYVĂ
Mitä SDP:n uudistusohjelma sisältää?
Saammeko ja miten uutta tuottavaa yritystoimintaa jolla saadaan nykyinen niin tyÜttÜmyys kuin rahapulakin korjattua? Millä toimilla olet ajatellut uusien yritysten lähtevän nousemaan?
Ilman tuotahan ei tapahdu mitään muuta muutosta kuin velan kasvua!- Anonyymi00137
Muistakaa sitten tehdä sosialistista politiikkaa jossa yritystuet leikataan pois ja yritysten verotusta nostetaan reippaasti. Kansainvälisille suuryrityksille on asetettava raippavero!
- Anonyymi00145
đšđšđšđšđšđšđš
- Anonyymi00147
Uudistuva SDP
- Anonyymi00148
Kannatus kiihtyy, on jo ohi 30%:n, tosin alapuolelta!
- Anonyymi00149
Mauno Henrik avasi Bandoran lipaan, sitä kutsuttiin Holkerin hallitukseksi. Tähän on tultu. đđđ
- Anonyymi00150
đšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđšđ
- Anonyymi00151
đšđšđšđšđšđšđšđšđšđš
- Anonyymi00152
đšđš
- Anonyymi00157
"SSDPn uudistusohjelma on kansan mieleen."
Tuotahan Tapani Kansa on jo pitkään odottanut, että SSDP "UUDISTUISI" vaikka vain TAKAISIN KeskustaVasemmistoon, Kekkuloiden kaveriksi, nythän SSDP on ollut ĂĂĂĂĂRIVASEMMALLA vuodesta 2019!!!!- Anonyymi00158
Tapani on kyllä jo kuollut kuten näyttää olevan koko demareiden johtokin.
- Anonyymi00159
Anonyymi00158 kirjoitti:
Tapani on kyllä jo kuollut kuten näyttää olevan koko demareiden johtokin.
Ei siis jaksanut Kansa odottaa..... rauha hänen sielulleen!!!!!
- Anonyymi00187
Anonyymi00158 kirjoitti:
Tapani on kyllä jo kuollut kuten näyttää olevan koko demareiden johtokin.
Aivokuolleita on demareiden johto.
- Anonyymi00162
Mode-roijat poistivat keskustelunavaukseni jossa kysyin onko oikein, että kansanedustajat nostavat asumistukia.Asiasta tarttee tehdä kansalaisaloite đšđšđšđš
- Anonyymi00163
on huomattu. KANNATETAAN.
- Anonyymi00167
Vastenmielinen puolue. Kohta on ovet auki koko Afrikkaan. Ja me maksamme.
- Anonyymi00188
Pelataan Afrikan Tähteä.
- Anonyymi00170
Teidän kannatus tippuu ja kuihtuu ja kohta olette tykinruokaa. PUTTE tulee...
- Anonyymi00173
Siis minkä uudistaminen? VäestÜnkÜ? Siis SDP:n ohjelmassa on Suomen väestÜn vaihto? No, eihän siinä mitään uutta ole.
- Anonyymi00190
Suomi homoontuu ja mamuuntuu ja vihervassarien kannatus nousee!
- Anonyymi00175
Jotkut ulkomaalaiset lehdet väittivät taannoin suomalaisia sukupuolisesti vapautuneiksi. Näyttää kuitenkin siltä, ettemme me kuitenkaan ole tarpeeksi vapautuneita â ainakaan terveyttämme hoitamaan. Homoille ei myydäkään.
- Anonyymi00176
SUOMI AREENA ALKAA SORJONEN ON KUNNIAVIERAS SDP TELTALLA HĂN TIETĂĂ MITEN HUIJATA IHMISIĂ HĂNEN TIIMI KOOSTUU SAMOIN KOIJAREISTA KIITOS HĂNESTĂ PORVOON SDP
- Anonyymi00177
Tämä hamarin ruusu tunnetaan polittisissa piirreissä valehtelijana
Lujaa laatua SDP.đšđđ
Ketjusta on poistettu 82 sääntÜjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pÜydälle: Onko Kuhmossa tyÜpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myÜs, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, đ yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
LiekkÜ tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644