Ilman ystäviä ja kavereita on yksinäistä.
Olen 34-vuotias sinkkumies
20
146
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ei ollut mun aloitus, kyllä mulla on ystäviä.
- Anonyymi
Narraaminen on rumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narraaminen on rumaa.
Mä en narraa, tää ei oo mun aloitus!
- Anonyymi
Sen huomaa.
- Anonyymi
Kyllä mulla on ystäviä!
- Anonyymi
Sulla ei taida olla ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on ystäviä!
Mielikuvitusystäviä ei lasketa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusystäviä ei lasketa.
Kyllä ne on ihan oikeita, ei mielikuvitusystäviä!
Sun kannattais hakeutua johonkin kerhoon, taikka harrastukseen, missä näkisit ihmisiä.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Oikeita ihmisiä, ei mielikuvitusystäviä tai Instagram-hahmoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeita ihmisiä, ei mielikuvitusystäviä tai Instagram-hahmoja.
Ei minulla ole mielikuvitusystäviä, kaikki ovat oikeita, esimerkiksi muita Valtissa olevia.
- AnonyymiUUSI
Alkaako seksi äitisi kanssa jo kyllästyttämään?
- AnonyymiUUSI
Mä en oo äitini aviomies eikä me ollaan harrastettu seksiä! Toi on loukkaus myös mun äitiä kohtaan!
- AnonyymiUUSI
Kuka jaksaa jauhaa näin hölmöjä juttuja!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jaksaa jauhaa näin hölmöjä juttuja!
En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Miksei tuota viestiä ole poistettu?
- AnonyymiUUSI
Minä en voi auttaa sinua, koska etsin ikäistäni miestä ystäväkseni! Tarvitsen sellaisen ystävän jonka kanssa haluan halata ja sellaisiksi koen vain ikäiseni miehet!
- AnonyymiUUSI
Älä valehtele. Sinä et ensinnäkään ole 34 vuotias etkä todellakaan se henkilö jota yrität esittää niillä vähäisillä tiedoilla joita sinulla hänestä on. Olet ottanut kohteeksesi ihmisen jota et edes tunne ja hän on erittäin tietoinen toiminnastasi.
- AnonyymiUUSI
Minua tässä joku yrittää esittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138