Miten muualla? Onko siellä tullut?
Kankaanpäässä on tullut lunta
20
241
Vastaukset
- Anonyymi
Turkkusessa ei oo vielä tullut. Räntää saattaa sadella tänään. Muistan sen että kellojensiirron jälkeen voi aivan hyvin sataa räntää tai lunta oikeastaan joka puolella Suomea.
- Anonyymi
Onkohan se kiinni myös siitä, onko rannikko vai sisämaapaikkakunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se varmasti sitäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nimenomaan kiinni siitä. Yön ja päivän sekä kesän ja talven väliset lämpötilaerot ovat sitä korkeammat, mitä mantereisempi jokin paikka tai alue on. Kosteaa täällä kyllä on, mikä voisi otollisissa olosuhteissa saada aikaan paksun lumipeitteen pienessä ajassa. Keväällä voi olla hyvin talvista. Esim. Vaasa on hyinen huhtikuussa (vaikka ilmasto onkin yleisesti ottaen leuto Suomen mittakaavassa), jolloin sää muistuttaa Kajaanin tai Rovaniemen tasoa. Itä-Suomessa on enemmän lämpötilavaihteluja kuin lännessä. Siellähän on mantereisempaa. Conrad-indeksistä voi päätellä merellisyyden ja mantereisuuden.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy Sinkut-teemaan?
- Anonyymi
Puhutaan täällä muitakin asioita, jotka eivät liity sinkkuuteen.
- Anonyymi
Onko sukset otettu jo esiin ja oletko käynyt tänään hiihtämäsdä entä potkukelkkailemassa entäs onko luistimis
- Anonyymi
En ole hiihtänyt moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hiihtänyt moneen vuoteen.
Jospa tänä vuonna hiihdät eli suksikaupoille onko niinisalossa myynnissä armeijan ylijäämäsuksia voi saada sieltä halvalla ei sukset mitään halpoja ole jos uutena ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tänä vuonna hiihdät eli suksikaupoille onko niinisalossa myynnissä armeijan ylijäämäsuksia voi saada sieltä halvalla ei sukset mitään halpoja ole jos uutena ostaa
Ei ole rahaa kuin yhteen sukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rahaa kuin yhteen sukseen.
Ei kiinnosta hiihtäminen eikä toi ollu mun kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hiihtoladulla voi tavata jonkun kivan sinkkunaisen joka kans hiihtelee eli siellä voi tavata sinkkunaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hiihto ei kiinnosta niin mikä kiinnostaa tai mitä haluaisit kokeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hiihtoladulla voi tavata jonkun kivan sinkkunaisen joka kans hiihtelee eli siellä voi tavata sinkkunaisia
Niin joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai menet parkanoon tai honkajoelle tai laviaan taikka poriin ja isket itsellesi emäntä oman emännän
Ei näytä yltävän keski-suomen ylle tuo sadealue juurikaan.
- Anonyymi
Kankaanpään uimahalli on kuulemma muutettu jääkaukaloksi näin talvikaudeksi, pitääkö paikkansa? Luistelijoiden alaikärajaksi on määritelty 35 vuotta ja painorajaksi 90kg teknisistä syistä, kuulostaa aika tiukalta vai mitä...no huhu varmaan. Hra 34 kankaanpäästä varmaankin pystyy tiedon halutessaan vahvistamaan :)
- Anonyymi
Tiälä Öllölän kylässä myö evakot ja oolannin sodan lesket otetaan aarinkoa pikku pikku bikineissä.
Eipä ole täällä pohjoisessa vielä tullut lunta, mutta aamusella olisi räkä jäätynyt puikoksi nokkaan.
No voiko tota niin sanoa että ois lunta tullut?
Kai sen sillai voi sanoo,
Valkosta satanut taivaalta..
Loskaa se nyt jo on kylläkin.
Harmillista,
erittäin Harmillista..
Niin kovasti oon oottanut että tulisi jo taas
lunta ja pakkasta.
Tässä lumi tiedotus Vihdistä.
♥️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821