Pitää vissiin tehdä ilmoitus

Anonyymi-ap

Yhdenvertaisuusvaltuutellu kyllä teen ilmoituksen, että OLEN JOUTUNUT YLI 40 vuotta KIRKON KELLOJEN soittoa vaikka MIELUMMIN KUUNTELISIN ACDC HELL'S BELLIÄ, kun Kirkon menot alkaa.
Jos joku kuolee niin voisivat soittaa AXEL RUDI PELLIN FOREVER ANGELIÄ niin mekin ymmärretään mitä varten kirkon kellot soivat!

Kyllä olis jo AIHEELLISTA TÄSSÄKIN KYLÄSSÄ KUNNIOITTAA SEURAKUNTALAISIA!

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tee toki ilmoitus, ei se mihinkään johda.

• Anonyymi
        UUSI

Joku oli saanut 1500€ korvausta, kun koulussa oli ollut Jeesus aiheesta ja hän ei kuulunut edes kirkkoon.

Ajattelin, että vetoan siihen että POLIITTISIEN PUOLUEIDEN JÄSENET PÄÄTTÄÄ SEURAKUNNAN ASIOISTA VAIKKA MINÄ EN EDES KUULU POLIITTISIIN PUOLUEISIIN.

Minun pitää toki aktivoitua KIRKOSSA KÄVIJÄKSI ENSIN.
        Aloittaminen on kaikista HAASTAVINTA, mutta jos 2 päivänä käy peräkkäin niin se on jo PUOLI VOITTOA ja siitä se lähtee kohta on se on TAPA!

Politiikka EI MINUSTA EDUSTA RAUHAA, mutta KIRKKO KYLLÄ PYRKII EDISTÄMÄÄN RAUHAA!

• Anonyymi
      UUSI

Minun pitää tarkistaa, että oliko se PAPIN SIUNAAMINEN tänä viikonloppuna.

EN OLE IKINÄ NÄHNYT MITEN PAPPI SIUNATAAN JOTEN MINUN PITÄÄ KYLLÄ TUO IHME NÄHDÄ.
      SIUNATTU PAPPI SOITTAA VIELÄ SAXOFONIA JA MINÄ KUUNTELEN YOUTUBESTA JUST, ETTÄ ONKO HYVÄÄ MUSIIKKI.
      KYLLÄ SAXOFONIA MIELUMMIN KUUNTELEN, KUIN SAHAA JOLLA MEILLÄ PERINTEISESTI KAADETAAN PUITA.

• Anonyymi
        UUSI

Huomenna on PYHÄMIESTENPÄIVÄ ja minähän aioin alkaa käymään KIRKOSSA, kun minusta tulee KUNNIALLINEN IVALOLAINEN.
        KUNNIALLISET IHMISET KÄY KIRKOSSA JUMALANPALVEKSIA KUUNTELEMASSA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna on PYHÄMIESTENPÄIVÄ ja minähän aioin alkaa käymään KIRKOSSA, kun minusta tulee KUNNIALLINEN IVALOLAINEN.
        KUNNIALLISET IHMISET KÄY KIRKOSSA JUMALANPALVEKSIA KUUNTELEMASSA.

Huomenna on KYNTTILÄ KIRKKO ja sunnuntaina PAPIN VIRKAAN SIUNAAMINEN.
        Pitäähän sitä mennä katsomaan, että olenko voittanut käräjät vai en.
        En ole saanut vielä KÄRÄJILTÄ tietoa, mutta minä tiedän että KUNNIALLISET IHMISET KÄY KIRKOSSA.
        He puhdistavat läsnä ollaan koko SEURAKUNNAN SYNNEISTÄ.

Minä kävin siivoamassa, mutta sanoin : En voi jatkaa siivousta, koska olen käynyt Enkeli koulutusta ja ollut mukana myös Jumalatar koulutuksissa ja minun rinnalla Ivalon kirkon PAPITKIN on kohta PIRUJA eli minun pitää silloin lopettaa NÖYRTYMINEN SEURAKUNNAN EDESSÄ ELI MINÄ EN SAA SIIVOOTA VAIKKA HALUAISINKIN.

Minä olen itse valinnut tieni, mutta en edes ajatellut kun minä aloin enkeliksi kouluttautumaan noin 10vuotta sitten, että minä palasin takaisin tielle jolla olin jo lapsena.
        En tiedä mitä tapahtui, mutta Ruotsissa uskon asiat kuuluvat suomalaisten arkeen.

Kyllä minunkin vanhemmat käyvät Ruotsissa noissa tilaisuuksissa ja me lapset oltiin mukana ja leikattiin siellä aulassa.

Serkku-tyttöni kertoi minulle, että hän ei ollut päässyt pyhäkouluun jossa minä olin ollut.
        Ovi oli ollut lukossa, kun hän oli ollut tulossa.
        Hän on vielä oikeesti syntynyt sairaana ja hänen olisi oikeesti pitänyt olla siellä eikä minun.
        Minä kerronin hänelle, kun olin heillä sekä näytin ikkunasta, että: Tuolla on Jeesus kerho jossa minä käyn.
        Minä olin käynyt jo ennen sitä Kirkon leikkikoulua ja kerhoissa Ruotsissa, mutta meidän täti oli tuo joka aina haki minut koska hänen poikansa oli minua vähän nuorempi ja minä olin meistä rohkeampi joten hän jäi minun kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna on KYNTTILÄ KIRKKO ja sunnuntaina PAPIN VIRKAAN SIUNAAMINEN.
        Pitäähän sitä mennä katsomaan, että olenko voittanut käräjät vai en.
        En ole saanut vielä KÄRÄJILTÄ tietoa, mutta minä tiedän että KUNNIALLISET IHMISET KÄY KIRKOSSA.
        He puhdistavat läsnä ollaan koko SEURAKUNNAN SYNNEISTÄ.

Minä kävin siivoamassa, mutta sanoin : En voi jatkaa siivousta, koska olen käynyt Enkeli koulutusta ja ollut mukana myös Jumalatar koulutuksissa ja minun rinnalla Ivalon kirkon PAPITKIN on kohta PIRUJA eli minun pitää silloin lopettaa NÖYRTYMINEN SEURAKUNNAN EDESSÄ ELI MINÄ EN SAA SIIVOOTA VAIKKA HALUAISINKIN.

Minä olen itse valinnut tieni, mutta en edes ajatellut kun minä aloin enkeliksi kouluttautumaan noin 10vuotta sitten, että minä palasin takaisin tielle jolla olin jo lapsena.
        En tiedä mitä tapahtui, mutta Ruotsissa uskon asiat kuuluvat suomalaisten arkeen.

Kyllä minunkin vanhemmat käyvät Ruotsissa noissa tilaisuuksissa ja me lapset oltiin mukana ja leikattiin siellä aulassa.

Serkku-tyttöni kertoi minulle, että hän ei ollut päässyt pyhäkouluun jossa minä olin ollut.
        Ovi oli ollut lukossa, kun hän oli ollut tulossa.
        Hän on vielä oikeesti syntynyt sairaana ja hänen olisi oikeesti pitänyt olla siellä eikä minun.
        Minä kerronin hänelle, kun olin heillä sekä näytin ikkunasta, että: Tuolla on Jeesus kerho jossa minä käyn.
        Minä olin käynyt jo ennen sitä Kirkon leikkikoulua ja kerhoissa Ruotsissa, mutta meidän täti oli tuo joka aina haki minut koska hänen poikansa oli minua vähän nuorempi ja minä olin meistä rohkeampi joten hän jäi minun kanssa.

Onkohan minulla edes KIRKKO VAATTEITA mitä laittaa päälle.
        Ei kirkkoon voi mennä ihan missä vaan RYTKYISSÄ.
        Kynttilä kirkko on illalla joten sinne voin kyllä mennä rennommissa vaatteissa, mutta virkaan SIUNAAMINEN on vähän arvokkaampi tilaisuus joten sinne ei kyllä voi mennä ihan missä vaan RYTKYISSÄ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe