Mitä mieltä olette siitä?

Anonyymi-ap

Jos joku 34-vuotias mies on yhdessä esimerkiksi 70-vuotiaan naisen kanssa? Mua ainakin oksettaa ajatus.

35

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle on ihan sama mitä muut kokee parhaakseen tehdä. Ei kuulu itselleni asia millään tavalla. Miksi pitäisi ajatella mitä muut ihmiset päättävät elämillään tehdä tai mitä kokevat?

• Anonyymi

Kukin eläköön niin kuin haluaa, mutta minä vanhempana naisena en halua itseäni paljon nuorempaa edes ystäväksi. En koe olevan kotona oman lapseni ikäisen kanssa ja siksi en osaa edes mielikuvissani nähdä itseäni samassa tilassa paljon nuoremman kanssa. Mutta heti kun näin muutaman tummatukkaisen itseni ikäisen miehen tuli sellainen tunne, että olen tullut kotiin ja näen meidät mielikuvissani yhdessä samassa tilassa ja siellä oli rauhallinen ja hyvä tunnelma! Siinä on kaikki se minkä koen olevan juuri sitä mitä tarvitsen!

• Omapahan on asiansa. Ei sitäkään ajatusta kukaan sulata, jos ajattelee sen olevan toisin päin.

• Anonyymi

Miten ilkeet tollaseks muuttaa ittes vanha mies, teko älykö muutti? Kuva on hyvä,. Mut totuus o toinen!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten ilkeet tollaseks muuttaa ittes vanha mies, teko älykö muutti? Kuva on hyvä,. Mut totuus o toinen!

Mitä ilkeää tässä nyt oli?

• En mitään mieltä. Rakkaus on jokaisen parin henkilökohtainen asia ja ihana asia onkin. Paljon enemmän saisi olla rakkautta maailmassa.

• Anonyymi

Luonnollista sun ja Irman kohdalla.

• Anonyymi

Mä en oo Irman kanssa yhdessä, ätmi! Sinä sopisit Irman kanssa yhteen! Koska teidän häät on?

• Anonyymi

Ei sanaakaan Irmasta enää koskaan, tuliko selväksi!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanaakaan Irmasta enää koskaan, tuliko selväksi!?

Ei edes Irma huoli sun kaltaista ruikuttajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei edes Irma huoli sun kaltaista ruikuttajaa.

Mä en oo ruikuttaja!

• Anonyymi

Ei se mua haittaa.

Ai että! Tapasin hississä puolialastoman varmaankin mua yli 30 vuotta vanhemman miehen, jolla oli sama rytmi kuin mulla, upea tyyli kohdata, tilannekomiikan kyky ja karismaa. Tyyppi täytti olemuksellaan, ei koollaan, koko tilan, vaikka hissin koko ehkä 2 kuutiota...

Jummi, siinä tyypissä oli sitä jotain 😁 Pikaihastus 😄

xLiner

• Anonyymi

Haha, tiedän tunteen. 😀

Tapasin taukotilassa oven suussa eläkkeelle lähtevän miehen jo reilu vuosikymmen sitten. Hän oli isokokoinen ja täytti koko oviaukon.

Käänsin katseeni hänen suuntaan nauraen toiselle aiheelle. Mies kohautteli hartioitaan, hymyili minulle ja pörhisteli hartioitaa kuin suurikokoinen huuhkaja.

Ihastuin häneen välittömästi. PUM! ♥️

Toivoin törmääväni häneen joskus myöhemmin, näin kävikin kerran, mutta olin edelleen niin ihastunut etten saanut sanaakaan suusta 🤣

Ehkä hyvä niin. Eritoten hänelle 😂

Aloittaja voisi keskittyä itselleen iloa tuoviin juttuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, tiedän tunteen. 😀

Tapasin taukotilassa oven suussa eläkkeelle lähtevän miehen jo reilu vuosikymmen sitten. Hän oli isokokoinen ja täytti koko oviaukon.

Käänsin katseeni hänen suuntaan nauraen toiselle aiheelle. Mies kohautteli hartioitaan, hymyili minulle ja pörhisteli hartioitaa kuin suurikokoinen huuhkaja.

Ihastuin häneen välittömästi. PUM! ♥️

Toivoin törmääväni häneen joskus myöhemmin, näin kävikin kerran, mutta olin edelleen niin ihastunut etten saanut sanaakaan suusta 🤣

Ehkä hyvä niin. Eritoten hänelle 😂

Aloittaja voisi keskittyä itselleen iloa tuoviin juttuihin.

Joillakin ihmisillä vaan on sellainen vaikutus. Ei selity ulkonäöllä, vaan miten on siinä hetkessä, just oikeanlaisesta vuorovaikutuksesta. Mitä sisimmästä välähdyksenä näkyy.

xLiner

• Anonyymi

Voisko olla, että 70-vuotiasta naista oksettais?
      Vilma

• Anonyymi

Voi.

• Anonyymi

Sekin, joo.

• Anonyymi

Minua oksettaa myös jo pelkkä ajatus siitä että pitäisi olla tekemisissä yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa olipa syy siihen mikä tahansa!

• Anonyymi

Jo aikoinaan reilatessamme Euroopassa tuli samaan hyttiimme meitä vastapäätä istumaan alle kolmekymppinen nuori mies ja häntä selvästi paljon vanhempi nainen, jota luulimme miehen äidiksi. Mutta he rupesivat pussailemaan toisiaan, meiltä kolmelta alta kaksikymppiseltä naiselta loksahtivat leuat totaalisesti. Nainen huomasi sen ja myös nuori mies katseli meitä. Eivät tietenkään ymmärtäneet mitä sanoimme, mutta sen ymmärsivät varmasti että heistä puhuimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo aikoinaan reilatessamme Euroopassa tuli samaan hyttiimme meitä vastapäätä istumaan alle kolmekymppinen nuori mies ja häntä selvästi paljon vanhempi nainen, jota luulimme miehen äidiksi. Mutta he rupesivat pussailemaan toisiaan, meiltä kolmelta alta kaksikymppiseltä naiselta loksahtivat leuat totaalisesti. Nainen huomasi sen ja myös nuori mies katseli meitä. Eivät tietenkään ymmärtäneet mitä sanoimme, mutta sen ymmärsivät varmasti että heistä puhuimme.

Toi ei ollu mun kirjoitus sillä mä en pussaa Irmaa.

• Anonyymi

Miksi minun pitäisi olla siitä mitään mieltä? Hittojako se mulle kuuluu, sillä omaa elämäänsähän hän elää. Ei mulla ole tapana pohtia kanssaan samanikäistenkään kanssa pariutuvien parisuhteita. Mä en ymmärrä ketä kiinnostaa joidenkin tuntemattomien parisuhteet

• Anonyymi

Olet oikeassa.

• Anonyymi

Lisään vielä, että valtaosa kanssani samanikäisistäkään ei aiheuta mussa mitenkään ihastuneita ajatuksia ja ajatus heidän kanssaan yhdessä olemisesta etoo. Eli jos lähtisin pohtimaan muiden ihmisten parisuhteita, niin likipitäen kaikkihan ne olisivat minulle etovia, ihan ikäerosta riippumatta.

• Anonyymi

Samantekevää.kumpikin aikuinen.

• Anonyymi

Olen kuullut avioparista, jossa nainen oli syntynyt 1928 ja mies 1963. Molemmat ovat käsittääkseni kuolleet. Nainen ainakin, miehestä en ole varma.

• Anonyymi

Jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan sulassa sovussa, niin se ei ole mitenkään minulta pois. Pikemminkin näen outona sen tuomitsemisen.

En nyt saa kiinni missä tilanteessa aloittaja pakotetaan olemaan oksettavassa tilanteessa näiden henkilöiden kanssa?

• Anonyymi

Kannattaisiko nyt vaan keskittyä siihen omaan elämään ja antaa muidenkin tehdä samoin.

• Anonyymi

Kyllä vaan.

• Anonyymi

Mulle se ja sama, en yleensäkään sekaannu muitten elämään tai mieti muitten asioita. Omissa tarpeeksi.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Tuli mielee, että mitä jos aikanaan asun samassa vanhainkodissa kuin henkilö, joka on minut somessa estänyt?

• Anonyymi

Miettäkäähän sitä miten monet haluavat nähdä voimakkaan oletetusti vanhan aina rumana ja nuoren automaattisesti kauniina. Ihan hyvin voi olla sellainen tilanne et tämä 60-70 vuotias voi olla nuorekkaamman ja elinvoimaisemman näköinen kuin esim. 30-vuotias.

• Anonyymi

70 on toki aika paljon, mutta kuusikymppisissä on vielä erittäin houkuttelevia naisia. Hyvin voisin olla sellaisen kanssa seksisuhteessa. Itse nyt nelikymppinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3531
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      2237
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      2005
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1393
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe