Kun se ei enää kiinnosta yhtään. Jos irtisanoo itsensä, jää ihan tyhjän päälle. Sairasloma on yksi vaihtoehto, mut ei ole sijaista, oikeasti. Sairastun henkisesti ja fyysisesti.
Miten päästä pois työstä
10
267
Vastaukset
- Anonyymi
alat töissä laskemaan leikilläsi allesi. Aika pian joudut ja ajaudut sairauslomille. Ole kuitenkin varovainen leikkisi kanssa. Voit oikeastikin muuttua roolihahmoksesi. Se ei ole silloin enää näytelmää vaan todellisuutta.
- Anonyymi
Saan kyllä sairaslomaa, toisaalta pystyn olemaan töissä, kärsien.
- Anonyymi
Selvitä tilanteesi ja toimi oikein.
- Anonyymi
Pomon kanssa jo puhunut, eli lääkäriin seuraavaksi.
- Anonyymi
Menet toiseen työpaikkaan 🙂. Ja jos et kestä enää, tietenkin sairausloman kautta.
- Anonyymi
Riippuu tilanteesta monessakin mielessä.
Itse hoidin työnimoitteettomasti mutta pk-yrityksen johtaja/omistaja koki minut 6:n vuoden saatossa niin kiusalliseksi, että työstäni tai varsinaisesta käytöksestäni ei löytynyt riittäviä perusteita lopputiliin irtisanomisaikoneen joten johta lopetti työsuhteeni heti!
Olin yhteydessä liittoni toimitsijaan ja lopputulema oli, että jatkoin työssäni kuten ennenkin ja viikon sisällä minulle tarjottiin 6kk + 3kk bruttopalkkaa kertamaksuna ehtona poistumiselleni. Tottelin liittoni toimitsija suositusta ja poistuin.
Pääsin verokalenterin sivulle koska tuosta korvauksesta oli 6kk:n palkka oli laskettu seuraavan vuoden puolle josta olin työttömänä kaksi viikkoa.
Ensimmäinen puoli vuotta 6kk:n brutto taskussa ja lisänä säännöllisen työn normaali palkka.
Kyllä. Tiedän ettei likimainkaan jokaisella ole tälläistä tilaisuutta. - Anonyymi
Kokoomuslaiselta kun kysyy niin sanovat että tapa itsesi jos ei työteko kiinnosta...
- Anonyymi
Kusetus?
- Anonyymi
Elät kusetus maailmassa
- Anonyymi
Jos irtisanoutuu, saa karenssin, ja sen jälkeen työttömyysetuuden. Ei jää tyhjän päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696901
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622452- 562138
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611271Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531244- 561234
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957