Huomenna taas nähdään. Toivottavasti. Oot käväissyt mielessä useampaan kertaan tänäkin viikonloppuna. Uskaltaisitko ylittää sen näkymättömän ja kovin ohueksi käyneen rajan meidän välillä ensi viikon aikana? Mä en uskalla, koska pieni ääni mussa sanoo, että kuvittelen kuitenkin kaiken mitä meidän välillä on viime viikot ollut, katseet, hymyn, ilmeet ja jutut…
Terkuin, sua 18 vuotta nuorempi työkaveri nainen 😘
50+ miehelle
Anonyymi-ap
5
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, jotkut yli viisikymppiset on vielä aikamoisia: komeita ja henkisesti ja fyysisesti kyvkkäitä. Haaveilen itsekin eräästä 50+ miehestä, mutta ei ihan noin isolla ikäerolla.
- Anonyymi
Onpas näistä 50 vuotiaista tullut kovaa tavaraa nykyään. Mäkin kaipaan sellaista, olen vähän alle 30 itse. Löytyiskö täältä meidän kaivattuja
- Anonyymi
Kuulosti hirmusen osuvalta mutta onhan meitä paljon osuvia.
Teksti pitääkin luoda niin että aihtoehtoja on heti monia. - Anonyymi
Paljonko yli plus 50 on henkilö ja missäpäin pohjanmaata mahtaa olla.
- Anonyymi
Nyt tarviis hieman tuntomerkkejä tai paikkakuntaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi443069Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502505Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472347Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä401612- 461535
- 261361