Eli se on ihan hyvä pituus!
Minun isänikin on 172 cm
17
218
Vastaukset
Me miehet saadaan olla mitä mieltä tahansa pituusasioista. Mutta mikä loppupeleissä ratkaisee, on mitä naiset tahtoo.
Se on oikein näyttävä pituus, Itse miehelle tai naiselle..
- Anonyymi
Näyttävä 🤭
- Anonyymi
172 senttinen nainen on näyttävä kyllä.
- Anonyymi
Eihän se paljoa ole mutta normaalin rajoissa.
- Anonyymi
Se on lyhkäisiä ja keskipituisia naisia ajatellen hyvä pituus. Keskimääräistä pidemmille 165 cm ylöspäin ajatellen se on hiukan lyhyt, mutta suurin osa naisista osuu tuohon haitariin, joten ei kannata murehtia.
:) - Anonyymi
Ei kai pituudella ole tässäkään väliä, vaan mitä se pituus sisältää.
- Anonyymi
Lyhyenläntä pituus on paitsi naiselle.
- Anonyymi
Lopeta kiusaaminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta kiusaaminen!
Kyllä täällä saa mielipiteensä sanoa.
- Anonyymi
On tyypillistä, että lyhyt saa lyhyitä lapsia ja pitkä pitkiä.
- Anonyymi
Minä pidän lyhyistä miehistä. Minkä ikäinen isäsi on?
- Anonyymi
61-vuotias.
- Anonyymi
Ei riitä pelkkä pituus, pitää olla myös statusta ja ulkonäköä sekä jykevää leukaa. 185cm ja siitä ylöspäin on se ideaalipituus miehelle. Tontun kokoisilla miehillä on kysyntää korvatunturilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433783- 382558
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362072- 231802
- 171719
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001652- 231608
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991486- 241467
- 221429