Nyt mun jo 20-vuotta sitten kehittämien suunnitelmien mukaan pitäisi alkaa suomessa sota jossa maksa suomalaisille sen miten elämäni on täällä kulkenut. Tiedän että se teidän mielestä kuulostaa rajulle. Olen nuo 20-vuotta käyttänyt teidän mielenlaatua tutkiessani ja sitä pohtien että oletteko absoluuttisesti pahoja vai pahoja olosuhteiden johdosta. Olen sitä mieltä että olette ihan uunoja ja ette edes tajua mistä olen vihoissani teille, mutta jos olisitte seuranneet elämäni jokaista käännettä ja tapahtumaa kärpäsenä katossa ja ymmärtäisitte sen kokonaisuuden ja mitä kaikkea minulta on puuttunut ja miten minua on huijattu ja kohdeltu alistavasti koko elämäni niin sitten tajuaisitte että oikeastaan vihani onkin oikeutettua.
Kuulostaa kyllä rajulta
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
Niin toki. Ilman tietoa siitä emme voi tulla tietoisiksi.
Asiantuntijoita, sen enempää kuin kokemus asiantuntijoita ei tosin kuitenkaan oulostuloistaan yksin kiitellä.
Aina voi löytyä joku toinen, joka kokenut saman ja vähän vielä enemmän ja käy kateelliseksi saamastasi myötätunnosta ja huomiosta:)- Anonyymi
Kommentoin vielä, koska jäi asiavirhe.
Saat varmasti voimaa heiltä, jotka kokeneet saman. Voit olla esikuva ja tarjota vertaistukea.
Mutta he, joilla on omat ikävät kokemuksensa, joilta puuttuu edelleen tuki ja nähdyksi tuleminen, voit saada katkeruutta ja ikävää palautetta, mutta älä välitä siitä.
Sellaiset taistelut ovat heidän oma tehtävänsä. - Anonyymi
Kommentoin vielä, koska jäi asiavirhe.
Saat varmasti voimaa heiltä, jotka kokeneet saman. Voit olla esikuva ja tarjota vertaistukea.
Mutta he, joilla on omat ikävät kokemuksensa, joilta puuttuu edelleen tuki ja nähdyksi tuleminen, voit saada katkeruutta ja ikävää palautetta, mutta älä välitä siitä.
Sellaiset taistelut ovat heidän oma tehtävänsä.
Turha rutista. Mikä estää tekemästä elämästäsi nyt ihanteellista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362274
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831325- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232